Jump to content

Xiaomi a decis să renunțe la brandul „Mi” pentru toate produsele care vor fi lansate


Alexandru M. Nicolae
 Share

Recommended Posts

Xiaomi logo

 

„Mi” este un nume ușor de recunoscut pe piața telefoanelor. Nici nu mai trebuie să te gândești de două ori că vorbim despre produsele chinezilor de la Xiaomi. Însă odată cu lansarea noului Mix 4, adică succesorul lui Mi Mix 3, se vede clar, cu ochiul liber, că dezvoltatorul renunță definitiv la a mai însemna cu fierul roșu următoarele sale modele de telefoane.

Xiaomi a confirmat faptul că toate modelele de produse care vor fi lansate în viitor nu vor mai include termenul „Mi”. Iar după aproape 10 ani în care am văzut zeci de telefoane botezate astfel, putem confirma cu certitudine ideea că Mi este unul din cele mai mari sub-branduri ale companiei, pe lângă Redmi.

Schimbarea nu se va aplica doar line-up-ului de telefoane. Vorbim aici și despre televizoare, laptopuri, poate și roboți, smartwatches, scootere și tot felul de electrocasnice. Potrivit declarațiilor, această decizie va contribui la unificarea brandului la nivel global. Compania își va împărți produsele în două categorii: Xiaomi, adică orice este flagshp, și Redmi, adică produsele budget-friendly spre mid-range.

Lei Jun, președintele CEO a oferit acum ceva vreme o explicație cu privire la simbolistica numelui „Mi”. Acesta ne spune că există două semnificații: „Mi” vine de la „Mobile Internet” și de la „Mission Impossible”, dar parcă prea ne încurcam în atâtea Mi-uri de aproape un deceniu, nu?

Iată ce declară oficialii Xiaomi cu privire la noua strategie:

“Începând cu T3 2021, seria de produse Mi ale Xiaomi va prelua denumirea brandului, Xiaomi. Această schimbare va unifica prezența mărcii la nivel global și va elimina diferența de percepție dintre brand și produsele sale.

 Produsele Xiaomi folosesc tehnologie de ultimă oră și oferă o experiență premium.

Produsele Redmi aduc inovația la un preț accesibil aproape de consumator și vizează un public mai tânăr. Această diferențiere este reflectată și de logourile actualizate, cu ambele logotipuri Xiaomi și Redmi subordonate logoului principal de brand.

 Convenția de denumire a gamelor de produse – Xiaomi și Redmi – se va aplica în viitor și produselor ecosistem și IoT.”

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.