Jump to content

Timp rămas până la zilele B-Zone

V-am pregătit o mulțime de evenimente. Click aici

La mulți ani B-ZONE!

V-am pregătit o mulțime de evenimente. Click aici

F.B.I - O aplicație de succes | A successful application


 Share

Recommended Posts

FBI - Aplicația & testul de intrare 

The application & entrance test 

 

894462395_imageproxy(3).png.bfb12f7e9a7f9555a0bc8c6d93ea3180.png

I. APLICAȚIA

 

1. Aplicația ta trebuie să fie scrisă cât mai corect din punct de vedere gramatical.

2. Aplicația ta trebuie să conțină informații adevărate.

3. Prezintă detaliat motivele pentru care ai fost sancționat de către admini.

4. Descrie-te ca persoană în minim 600 de caractere. Nu mai puține.

5. nu deții sancțiuni recente (ex: warn, mute, ban-uri mai mici de 14 zile în ultimele 2 săptămani // ban-uri mai mari de 14 zile în ultima lună)

6. Să deții minim un rank 3 în ultima facțiune din ultimul an.

7. nu fi părăsit ultima facțiune fără cerere de demitere (adică demis din diverse motive).
     !!! Indiferent dacă aplicantul a deținut functia de lider sau nu.

8. Nu este obligatoriu să-ți redactezi aplicația cu diacritice, este la alegerea ta.

9. Fii cât mai explicit cu putință în ceea ce privește completarea câmpurilor importante. Totuși, nu neglija câmpurile mai puțin importante.

10. Înainte de a aplica, asigură-te că ai suficiente ore jucate pe luna respectivă sau în ultima lună.
     !!! Ai nevoie de minim 15 ore jucate în ultima lună sau de cel puțin o jumătate de oră jucată / zi în luna în care ai aplicat. (ex: Aplici în facțiune pe data de 15.x.202x, trebuie să ai minim 7 ore jucate.)

11. Nu contacta Liderul pentru a-i comunica să răspundă mai repede la aplicații. Riști să ți se respingă aplicația.

 

II. TESTUL DE INTRARE

 

Testul de intrare în  FBI constă în 3 probe și una de departajare în caz de egalitate:

* Proba Teoretică
* Proba Armelor

* Proba Practică

* Proba Armelor ( testul armelor în caz de egalitate între candidați )

 

 

III. OBLIGAȚII PENTRU CANDIDAȚI ÎN MOMENTUL ÎN CARE ÎȘI ALEG TESTERUL

 

În momentul în care candidatul este acceptat, acesta este obligat să își caute Testerul. Îl poate căuta prin PM pe Forum, pe Discord ( dacă Testerul dorește să afișeze Discordul ) sau in Game. Dacă nu găsiți pe cineva, contactați liderul pentru a rezolva problema.

 

!!! Veniți cu dovezi dacă Testerul nu răspunde / nu dorește să dea testul, implicit nu vrea să programați o zi și o oră pentru a susține testele.

 

!!! Nu veniți în ultima zi să-i spuneți liderului că nu ați găsit Tester. Nu suntem obligați să dăm testele cu voi dacă niciun Tester nu poate, din acest motiv aveți 3 zile la dispoziție.

 

!!! Orice motiv precum: am fost la muncă, nu am fost acasă, am avut o problemă etc. nu vor fi luate în considerare. În momentul în care aplicați, sunteți conștienți de faptul că în următoarele zile trebuie să susțineți niște teste.  

 

De asemenea, Testerii sunt obligați să răspundă candidaților pentru a susține testele, să programeze o dată și o oră pentru a susține testele cu aceștia. Dacă refuză acest lucru și au un comportament inadecvat cu candidații, aceștia pot fi sancționați cu scoaterea funcției de Tester.

 

Orice probă din cadrul testului de intrare NU SE SUSȚINE CU TESTERI DIN ACELAȘI CLAN / ACEEAȘI ALIANȚĂ. Contactați un Tester care nu este în clan / alianță cu voi. De asemenea, vă este interzis să ieșiți din clan doar pentru a susține testele cu Testerul din clan / alianță cu voi și să intrați în clan după ce ați terminat. Această regulă se aplică și pentru Testeri.

 

!!! Excepție de la această regulă fac: Liderul și membrii de Rank 6.  

 

IV. REGULI PENTRU CANDIDAȚI ÎNAINTE DE ÎNCEPEREA TESTULUI

 

!!! Testerul este obligat să-i comunice candidatului aceste reguli.

 

1. Nu ai voie sa fii logat pe Forum, dacă ești prins că te uiți la topicuri relevante în timpul testului o să fii picat.

2. Nu ai voie să stai AFK.

3. Nu ai voie să ai telefonul pornit și nici stația de emisie-recepție (walkie-talkie), trebuiesc oprite.

4. Răspunzi întrebărilor folosind comanda [ /cw ].

5. Ai timp 5 minute să revii în joc dacă primești crash, la al treilea crash ești picat.

6. Nu ai voie să ieși din joc [ /q ] în timpul testului, o să pici testul instant.

7.  Ai 1 minut la dispoziție să răspunzi la o întrebare.

8. Nu ai voie să pierzi timpul sau să tragi de timp, trebuie să răspunzi la fiecare întrebare la obiect în cele 60 de secunde oferite.

9. Răspunsurile vor fi oferite în enunț, fără să raspunzi la întrebare cu o altă întrebare. Atunci când ai dat răspunsul, acela este răspunsul final fără să mai fii întrebat de Tester dacă ești sigur de răspuns.

10. Dacă ai vreo nelămurire, poți întreba Testerul fără a abuza de acest lucru.

 

V. PARCURGEREA TESTULUI

 

Probele se vor susține în ordinea pusă mai sus.

 

1. Proba Teoretică va fi susținută cu un tester care NU SE AFLĂ ÎN ACELAȘI CLAN / ALIANȚĂ CU CANDIDATUL, excepție fac Rank 6 și Liderul ( Candidatului îi este strict interzis să iasă din clan doar ca să dea testul cu Testerul dorit de acesta, urmând să intre înapoi după finalizarea testului, acest lucru este valabil și la Tester ).

 

2. Proba Armelor se va susține cu același Tester.

 

3. Proba Practică se va da cu același Tester cu care s-a susținut și Proba Teoretică. Dacă Testerul nu poate susține proba cu candidatul, atunci acesta este obligat să caute un coleg tester ( să nu fie în același clan / alianță cu candidatul ) să îl înlocuiască sau în situații speciale poate vorbi cu candidatul să reprogrameze Proba Practică la o oră ulterioară ÎN ACEEAȘI ZI spunându-i clar că nu are voie să folosească [ /duty ], implicit să nu facă raport și să nu se folosească de [ /d ].

 

Proba Teoretică

 

Întrebările vor fi puse din topicurile: Regulamentul General al Departamentelor, Regulmanetul Intern, Wanted & Arrest List și unele întrebari din topicurile de pe PINNED. De asemenea, pot exista și  întrebări capcană. Testul va conține 15 întrebări cu dificultate ușoară, medie și grea.

Testerul este obligat să aibă dovezi screnshoot / filmare cu tot testul. Testerul este obligat să aibă un comportament adecvat cu candidatul, să reformuleze întrebarea dacă candidatul nu înțelege întrebarea ( candidatul îi este interzis să abuzeze de acest lucru doar ca să tragă de timp ), să nu-l jignească, să fie răbdător cu acesta. De asemenea, candidatul este obgliat și el să aibă un comportament adecvat.

 

* Sistemul de depunctare la Proba Teoretică:

 

  • 1 punct - Răspuns incorect ;
  • 0,50 puncte - Răspuns pe jumătate corect ;

 

Pentru a putea trece această probă, candidatul nu trebuie să aibă mai mult de 3 puncte. La 3 sau mai mult de 3 puncte acumulate, candidatul este picat.

Exemplu: Dacă X acumulează 2 / 3 puncte, acesta este declarat ADMIS.


*Proba Armelor
Pentru a putea trece această probă, candidatul trebuie să aibă cel puțin 3 duele câștigate din 6.

     !!! Nedetinerea permisului port-arma la aceasta proba - Duce la picarea candidatului.

 

Această probă reprezintă și o probă de departajare în cazul în care candidații au același punctaj la ambele probe menționate mai sus. Cel care reușește să aibă cele mai multe duele câștigate o să intre în Facțiune.
Testul o să conțină câte 2 duele ( 6 în total ) cu armele 
Deagle, M4 și MP5. 

 

Duelurile se vor susține în Training Room, fără [ /duty ] și fără posibilitatea de a folosi [ /heal ] în timpul duelului. Pe parcursul testul este interzis C-bug sau Fast C-bug. Se aplică pentru Candidat și pentru Tester.

 

!!! Această probă nu poate fi contestată, nu puteți face PM dacă ați fost picați la această probă.  

 

* Proba Practică

 

Candidatul însoțit de Tester, trebuie să aresteze un suspect cu wanted cu drept de predare. Testul se va da cu același Tester, în cazul în care Testerul nu poate, citiți ce am scris mai sus la PARCURGEREA TESTULUI.

 

Candidatul NU ARE VOIE să folosească orice fel de mod ajutător pentru PD în cadrul acestei probe! ( De exemplu: PD Helper, EzCop etc. ). Folosirea unui astfel de mod va duce la picarea imediată a testului. Testerul nu este obligat să vă anunțe acest aspect. Dacă dorește, o poate face. Candidatul este obligat să cunoască acest fapt, regula fiind introdusă de mult timp.


!!! Candidatul este obligat să aibă dovezi pe parcursul probei practice în cazul în care doreste o contestatie, nu testerul!

 

Testerul  NU este obligat să aibă dovezi pe parcursul probei practice. Nu are voie să îi dea indicații candidatului sau să intervină pe parcursul testului, doar în cazuri exceptionale ( abuz ).

Nu se va lua în considerare arestarea colegilor de Clan, Alianță, sau Departamente. (Ei pot să meargă să îi sancționeze, dar degeaba, nu se va pune la proba).

 

VI. SISTEM DE DEPUNCTARE LA PROBA PRACTICĂ

 

1. Nedetinerea permisului auto la testul practic - Duce la picarea candidatului.

 

!!! Dacă candidatul consideră că a fost picat nedrept la una dintre probe, are dreptul să facă un PM pe Forum cu Liderul și cu un Admin 4+, Liderul va prelua dovezile de la Tester și le va prezenta în PM. 

 

 

* Alte informații pentru Testeri:

 

1. Testerii au obligația de a păstra dovezile testului timp de 7 zile
     !!! Dovezile nu vor fi publicate niciunde decât la cererea Liderului sau a unui Admin. În cazul în care se solicită aceste dovezi și nu există, membrul responsabil cu testul va primi Rank Down și persoana testată o să trebuiască să dea Testul din nou.
2. Testerii factiunii au la dispozitie maxim 48h sa posteze rezultatul testului de la momentul sustinerii (sanctiune: Faction Warn). 

3. Înainte de a începe un test, asigurați-vă că aplicantul are căile de comunicații închise. Odată ce folosiți [/ft] pe un jucător, în mod normal, acestea i se închid automat. Comanda [/togcomms] închide sau deschide căile de comunicare.

5. În cazul în care testul este dat în mod incorect testerul o să primească Faction Warn, iar persoana testată o să dea testul din nou cu un alt Tester.


 

uk32.png&key=06e53220742647860382af89318

I. APPLICATIONS

 

1. Your applications must be written as grammatically correct as possible

2. Your application must contain truthful information.

3. Provide detailed reasons for any sanctions imposed by administrators.

4. Describe yourself as a person in a minimum of 600 de characters, not fewer.

5. Don't have recent sanctions (ex: warn, mute, bans less than 14 days in the last 2 weeks // bans more than 14 days in the last month)

6. Have at least a rank 3 in the last faction in the last year.

7. To not have left the last faction without a resignation request (dismissed for various reasons).
     !!! Regardless of whether the applicant held the position of leader or not.

8. It is not mandatory to use diacritics in your application; it's your choice.

9. Be as explicit possible in filling out the important fields. However,, do not neglect the less important ones.

10. Before applying, make sure you have enough hours played in the current month or in the last month.
     !!! You need a minimum of 15 hours played in the last month or at least half an hour played / day in the month you applied. (ex: You apply to the faction on 15.x.202x, you must have at least 7 hours played.)

11. Do not contact the Leader to request a faster response to your application. You risk having your application rejected


 

II. ENTRY TEST

 

The entry test for the FBI consists of 3 test and one tiebreaker in case of tie: 

*Theoretical Test 
*
Gun Test

*Practical Test

*GUN Test (weapons in case of a tie between candidates)

 

III. OBLIGATIONS FOR CANDIDATES WHEN CHOOSING A TESTER

 

Once the candidate is acceptated, they are required to find their Tester. They can contact the Tester through the Forum, on Discord (if the Tester is wiling to display their Discord), or in the game. If you cannot find someone, contact the Leader to resolve the issue. 

 

!!! Bring evidence  if the Tester does not respond or does not want to schedule a test; otherwise, you risk failing the test.

 

!!! Do not wait until the last day to inform the Leader that you haven't found a Tester. We are not obligated to give tests to you if no Tester is available. You have 3 days for this.

 

!!! Excuses like "I was at work," "I wasn't at home," or "I had a problem" will not be considered. When you apply, you are aware that you need to take tests in the following days.

 

Testers are also obligated to respond to candidates to schedule the tests and establish a date and time for them. If they refuse to do so and behave inappropriately with candidates, they may be removed from the Testers position.

 

No test in the entry test can be conducted with Testers from the same clan/alliance. Contact a Tester who is not in your clan/alliance. This rule also applies to Testers .

 

!!! An exception to this rule includes the Leader and members of Rank 6.

 

IV. RULES FOR CANDIDATES BEFORE THE START OF THE TEST
 

!!! The tester is obliged to communicate these rules to the candidate.
 

1. You are not allowed to be logged on the Forum, if you are caught looking at relevant topics during the test you will be failed.

2. You are not allowed to be AFK.

3. You are not allowed to have your phone on or your walkie-talkie, they must be turned off.

4. Answer the questions using the [/cw] command.

5. You have 5 minutes to get back into the game if you crash, on the third crash you are down.

6. You are not allowed to exit the game [/q] during the test, you will fail the instant test.

7. You have 1 minute to answer a question.

8. You are not allowed to waste time or procrastinate, you must answer each question to the point within the 60 seconds allotted.

9. Answers will be given in utterance, without answering the question with another question. When you have given the answer, that is the final answer without the Tester asking if you are sure of the answer.

10. If you have any concerns, you can ask the Tester without abusing this.
 

V. PROCEDURE OF THE TEST
 

The tests will be held in the order listed above.
 

1. The Theoretical Test will be held with a tester who IS NOT IN THE SAME CLAN / ALLIANCE WITH THE CANDIDATE, with the exception of Rank 6 and the Leader (the Candidate is strictly forbidden to leave the clan just to take the test with the Tester he wants, following to re-enter after completing the test, this also applies to Tester).

 

2. The Weapons Test will be held with the same Tester.

 

3. The Practical Test will be given with the same Tester with whom the Theoretical Test was also taken. If the Tester cannot take the test with the candidate, then he is obliged to find a fellow tester (not in the same clan / alliance as the candidate) to replace him, or in special situations he can talk to the candidate to reschedule the Practice Test at a later time IN SAME DAY clearly telling him that he is not allowed to use [/duty], implicitly not to report and not to use [/d].
 

* The Theoretical Test

The questions will be asked from the topics: the General Regulations of the Departments, the Internal Regulations, the Wanted & Arrest List and some questions from the topics on PINNED. There may also be trap questions. The test will contain 15 questions of easy, medium and hard difficulty.
 

Tester is required to have screenshot/video evidence of all test. The tester is obliged to behave appropriately with the candidate, to rephrase the question if the candidate does not understand the question (the candidate is forbidden to abuse this just to waste time), not to offend him, to be patient with him. The candidate is also obliged to behave appropriately.
 

* The scoring system for the Theoretical Test:

1 point - Incorrect answer;
0.50 points -
Answer half correct;


To be able to pass this test, the candidate must not have more than 3 points. At 3 or more points accumulated, the candidate is failed.

Example: If X accumulates 2 / 3 points, it is declared ADMIS.


*Test of Weapons
To be able to pass this test, the candidate must have at least 3 duels won out of 6.

 

!!! Not having a gun permit for this test - Leads to the candidate's failure.

 

This test is also a tie-breaker if candidates have the same score in both tests mentioned above. Whoever manages to have the most duels won will enter the Faction.

The test will contain 2 duels each (6 in total) with the Deagle, M4 and MP5 weapons.

Duels will take place in the Training Room, without [/duty] and without the ability to use [/heal] during the duel. C-bug or Fast C-bug is prohibited during the test. Applies to Candidate and Tester.

 

!!! This test cannot be contested, you cannot PM if you have failed this test.
 

* Practical test
 

The candidate, accompanied by the Tester, must arrest a wanted suspect with the right to surrender. The test will be given by the same Tester, in case the Tester cannot, read what I wrote above on TAKING THE TEST.
 

The candidate is NOT ALLOWED to use any kind of PD helper mode in this test! ( For example: PD Helper, EzCop, etc. ). Using such a mode will result in an immediate failure of the test. The tester is not required to notify you of this. If he wants to, he can do it. The candidate is bound to know this fact, the rule having been introduced for a long time.

The candidate is obliged to have evidence during the practical test in case he wants an appeal, not the tester!
 

The tester is not required to have evidence during the practical test. He is not allowed to give directions to the candidate or intervene during the test, only in exceptional cases (abuse).
 

Arrests of fellow Clans, Alliances, or Departments will not be considered. (They can go and sanction them, but in vain, it will not be put to the test).
 

VI. PRACTICAL EXAMINATION SYSTEM
 

1. Not having a driver's license at the practical test - Leads to the candidate's failure.
 

!!! If the candidate feels that they have been unfairly failed on one of the tests, they have the right to PM on the Forum with the Leader and a 4+ Admin, the Leader will take the evidence from the Tester and present it in the PM.

 

* Other information for Testers:

1. Testers are required to keep test evidence for 7 days.
     !!! Evidence will not be published anywhere except at the request of the Leader or an Admin. If this evidence is requested and is not available, the member responsible for the test will be Rank Down and the test taker will have to take the Test again.
2. Faction testers have a maximum of 48 hours to post the test result from the moment of support (penalty: Faction Warn).

3. Before starting a test, make sure the applicant has closed communication channels. Once you use [/ft] on a player, they will normally shut them down automatically. The [/togcomms] command closes or opens communication channels.

5. If the test is given incorrectly the tester will receive a Faction Warn, and the tested person will take the test again with another Tester.

Edited by ShaggyRo112
update
Link to comment
Share on other sites

  • ShaggyRo112 changed the title to F.B.I - O aplicație de succes | A successful application
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.