Jump to content

End of School Quest and Gift

Topic will be automatically locked at 08:59 PM


Kelton
 Share

Recommended Posts

Salutări, mulțumim de update. Ce urmează să scriu mai jos nu e plângere sau nemulțumire, ci o multitudine de observații privind update-ul precizat în topic.

În primul rând așteptam cu nerăbdare o Mirela, chiar dacă nu e cu 5 seturi de task-uri cum îmi doream apreciez că ați ascultat comunitatea în ceea ce privește efortul pe care îl cere acest tip de quest. Aș fi avut alte idei cum să se rezolve această problemă păstrând premiile la fel de apetisante, dar acesta nu este un topic de sugestii.

Mă așteptam să fie maratonul mai scump, dar nu mă așteptam să fie și mult mai slab în același timp. Doar pentru faptul că are Vortex au dispărut foarte multe premii bune (Car Sloturi spre exemplu). Încep să se vadă consecințele update-ului ce a introdus sistemul de reciclare. Maratonul din luna Martie oferea premii ce în urma reciclării acumulau 2300 gold (pentru versiunea pro) fără a mai lua în calcul boost-uri, premii din Job Goal și bonusul de 10 PayDay-uri la rând într-o zi.

Și în ultimul rând, unde voiam să ajung: Update-ul la Fisherman. Așteptam mult un update la acest job deoarece avea multe probleme: Puteai pescui un singur pește, cerea extraordinar de multe puncte de skill pentru avansare, nu oferea un câștig considerabil, nici nu permitea skinurile cu bonus de Dublu Job Skill să își facă efectul și avea un minigame ce devenea foarte repete monoton, dă click pe un pește, mergi cu mașina, întoarce-te, repeat. Asta plus faptul că undița era valabilă doar 24h, dar nu vedeai nicăieri cât timp mai e valabilă și dacă s-a întâmplat să pescuiești ieri, a doua zi când îți era lumea mai dragă îți dispărea.

Am avut ocazia să interacționez cu partea de sol a acestui job. De la Skill 4 (350/400) am ajuns undeva la Skill 5 cu (150/750), deci am lucrat puțin. Să vedem cum au fost abordate problemele de mai sus:

 

  • Puteai pescui un singur pește - Partea aceasta a fost foarte clar rezolvată, acum nu ne mai plimbăm cu o știucă din punctul x în y, good job!

 

  • Avansarea în skill - Și această parte a fost abordată corect din punctul meu de vedere, acum la Skill 5 cu o găleată plină (800/800 kg) primesc 24 de puncte de skill.
     
  • Nu oferea câștig considerabil - Aici ne lovim de prima problemă pe care încă o are jobul. Crescând cantitatea de pești pe care o putem vinde, a scâzut extraordinar de mult valoarea peștilor. După o cursă precizată mai sus, cu 800/800 kg, primesc (cu cont premium și 5% Job Boost din nivel) $22.000 cu câștig de bază $13.000 ( https://imgur.com/a/kBnIfgh ). Din acești bani, pentru a putea lucra din nou, trebuie să cheltuiesc $8.000 pe echipament (DOAR undițe și momeli, fără bocanci, pălărie și ce mai oferă jobul). Pentru timpul stat la Skill 5 să pescuiesc, profit de $14,000 mi se pare puțin comparativ cu ce alte joburi există.

 

  • Aici apare o nouă problemă creeată de aceste schimbări: Echipamentul de pescuit. Am pescuit și cu echipament și fără (doar undiță și momeli) și nu am simțit absolut nicio diferență. Tot prindeam în mod consistent pești de T5 cu momeli de T1, iar echipamentul nu îmi oferea posibilitatea de a prinde pești mai scumpi (T6 spre exemplu). În momentul actual echipamentul este un money sink, dai bani să ai pe ce da, ca să îți mai scazi profitul. (exemple: https://imgur.com/a/AXfqaDV / https://imgur.com/a/2QAJi9a )

 

  • Nu permitea skinurile cu bonus de Dublu Job Skill să își facă efectul: Din ce am lucrat eu cu 20% șansă de Dublu Job Skill, nu am primit niciodată bonusul. Eu sunt un sample size prea mic, așa că am mai întrebat niște oameni ce dețin astfel de skinuri și au lucrat la job dacă au văzut să primească bonusul și ei au spus la fel: Nu au primit. Este posibil ca această problemă să persiste.

 

  • Minigame monoton: Aici din punctul meu de vedere problema s-a agravat. După o oră și jumătate de lucrat la job, având același minigame încontinuu a început să mă doare încheietura (culmea, m-am jucat ani de zile jocuri ce necesită activitate intensă cum ar fi LoL sau WoW și nu am întâmpinat problema asta) dau click încontinuu pe pești ca să fac tunel carpian să iau un amărât de 15k. Cred că se putea adăuga un minigame în stil Electrician / Mecanic pentru a nu solicita mâna atât de mult, dar poate sunt eu prea bătrân. Poate pescuitul cu barca oferă alt minigame. 

 

  • Valabilitatea echipamentului: Aici nici nu am interacționat prea mult să văd, dădeam work până când spărgeam undița, după care dădeam /jobinventory pentru a echipa alta. Totuși undițele se sparg extraordinar de repede, după 30 de pești e caput. Stai foarte mult după să îți cumperi echipamentul înapoi. 

 

  • Spamul făcut de job: Aici e o problemă nouă pe care am observat-o. Prin comanda /work am observat că primești freeze și poți acumula ore jucate. Pescuind foarte mulți pești succesiv, îți umplii chatul cu linii galbene, aceeași culoare care este și pe /pm dacă un admin vrea să mă verifice. În exemplul de mai jos văd mesajul pentru că s-a întâmplat să fie fix când am prins gunoi și mi-a dat pauză, dar dacă lucrez neîncetat și un admin îmi dă PM șansele să văd mesajul scad considerabil. Dacă se poate utilizarea unei alte culori pentru mesajul de pește prins ar fi perfect. ( exemplu: https://imgur.com/a/vV2wHFy )

 

În concluzie, update-ul la jobul Fisherman (pe sol) este un update ambițios, care inițial pare complex, dar dacă ai ocazia să interacționezi cu el îți dai seama că în esență e același lucru, făcut doar mai complicat. Stai mult mai mult să îți iei ce ai nevoie de pescuit deoarece treci prin 3 meniuri ca să iei un set de momeli, la skill 5 stau 2 minute să iau câte 20 din fiecare tip de momeală și fiecare undiță înapoi, stai foarte mult să pescuiești, ești bombardat cu o multidutine de chestii noi ce nu afectează gameplay-ul deloc, tot dau click pe pește, doar că acum dau de mai multe ori până să plec înapoi să vând la 24/7. Din ce observ pare să fie incompletă și partea de sol, cred că mai trebuia coaptă câteva săptămâni. Este păcat deoarece jobul este interesant și mi-ar face plăcere să lucrez la el.

Sper ca aceste observații să nu fie primite în nume de rău și să se facă ceva în legătură cu ele, dacă e posibil. @ Kelton  @ Mushroom

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Sustin ce a precizat 5stackz!
Schimbarea culorii textului cand prindem pestii ar trebuii schimbata, de exemplu un turcoaz sau o alta culoarea deschisa, care nu mai este si in alte locuri.
Intregul echipament ar trebui echipat automat cand expira, la fel cum este cu momeala, si adaugat eventual un cooldown de maxim 10 secunde pentru a le "pregati".
Mini-game-ul de apasat pe pesti ar trebui schimbat in ceva mai putin solocitant sau eliminat si inlocuit cu un cooldown de 5 secunde din momentul in care am apasat pe momeala.

Propun si o varianta prescurtata a comentii [/jobinventory], de exemplu [/jobinv] sau [/ji].

PS: Personal imi plac modificarile aduse job-ului, dar a devenit foarte obositor de facut in "real-life"

Edited by AlexandruC
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.