Jump to content

În sfârşit, nu mai e ”secret”


XES
 Share

Recommended Posts

Iată noul Mercedes SLK. Pe care deja îl ştiţi din reclama plasată din greşeală pe internet şi din imaginile care au ”transpirat” cumva pe www. Cea de-a treia generaţie a roadsterului german este prezentată, în sfârşit, în mod oficial publicului.

 

Când spui "SLK" te gândeşti, invariabil, la primul coupe-cabrio din epoca modernă a automobilului - prima generaţie Mercedes SLK a inaugurat o nişă cu un foarte mare succes la public , micul roadster german căpătând o foarte bună notorietate printre amatorii de life-style.

 

A venit timpul pentru cea de-a treia generaţie, care s-a maturizat vizibil şi, am putea spune, într-un mod foarte reuşit. Impresia de sobrietate este clară datorită părţii frontale promeninente şi oarecum masive, care se înscrie în nota de întoarcere la caracterul foarte serios al maşinilor Mercedes din ultimul timp.

 

mercedes-slk-2011-001.jpg?width=550&height=366

 

(CLICK POZE)"]http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/galerie-noul-mercedes-slk-informatiile-oficiale-7889509

 

Într-o mică măsură, noul SLK face trimitere, vizual, la bijuteria Mercedes SLS AMG, aşa cum, la rândul ei, precedenta generaţie încerca să facă legătura cu supercarul Mercedes SLR McLaren. Totuşi, gabaritul noului SLK rămâne fidel ideii de compact.

 

Deşi pare mai masivă, maşina este mai aerodinamică decât generaţia precedentă, având un cX scăzut la 0,30 (faţă de 0,32, cât era înainte). În mare parte, acest lucru se datorează îmbinărilor atent gândite ale plafonului şi profilării spatelui, astfel încât să fie create cât mai puţine turbulenţe la intersecţia suprafeţelor.

 

mercedes-slk-2011-016.jpg?width=550&height=366

 

Interiorul maşinii beneficiază de o atenţie mult mai mare la calitatea materialelor , existând unele critici în trecut la adresa utilizării a prea multe plastice. Acum, sunt folosite inserţii din metal, plăcute privirii şi atingerii, plastice mult mai bune calitativ şi diverse tipuri de tapiţerii din piele şi textile evoluate. Ambianţa interioară se înscrie în linia sobră a exteriorului, mizând pe simetrie şi pe familiaritatea şi uşurinţa de acţionare a comenzilor.

 

Partea superioară a consolei centrale este dominată de un display color pentru sistemele de comunicaţie şi entertainment, deasupra acestuia regăsindu-se un mic ceas analogic, o dovadă a caracterului rasat şi nobil al maşinii. Spaţiul pentru cei doi pasageri a crescut, iar scaunele sport beneficiază acum de un sistem AIRSCARF evoluat (pentru încălzirea zonei gâtului). De menţionat şi atenţia acordată iluminării interioare, care contribuie la impresia de lux.

 

 

mercedes-slk-2011-032.jpg?width=550&height=366

 

Sistemul MAGIC SKY CONTROL nu mai este o noutate: este vorba despre plafonul din sticlă heliomată, care, pe lângă particularitate de a absorbi o mare parte din căldura soarelui, îşi poate schimba opacitatea, automate sau de la comanda unui buton, pentru a asigura o ambianţă interioară cât mai plăcută din punct de vedere al temperaturii.

 

Totuşi, un capitol foarte important pentru Mercedes SLK rămâne cel al performanţelor. Motoarele oferite, la început, pentru noul SLK sunt ambele pe benzină şi beneficiază de injecţie directă. Momentan, cea mai puternică versiune este SLK350, care are un motor V6 de 3,5 litri şi 302 CP, ceea ce înseamnă un demaraj 0-100 km/h în doar 5,4 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h, în timp ce consumul mediu se cifrează la 10,2 litri/100 km.

 

mercedes-slk-2011-009.jpg?width=550&height=366

 

Al doilea motor este un patru cilindri de 1,8 litri şi 201 CP, care va echipa versiunea SLK250 şi care vine standard cuplat la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte. Această versiune afişează un timp de 6,5 secunde pentru demarajul 0-100 km/h, în timp ce consumul mediu se cifrează la 8,7 litri/100 km.

 

Suspensia are o setare mai sportivă, cu arcuri şi amortizoare mai tari, pentru favorizarea unei ţinute de drum cât mai bune, iar direcţia beneficiază de sistemul Direct Steer, care, la viteze mari, asigură un feedback cât mai bun, iar la manevrele de parcare oferă o uşurinţă foarte mare la manevrare. Sistemul de control al stabilităţii aduce în plus funcţia Torque Vectoring Brake, care acţionează foarte rapid asupra roţii din interiorul virajului, pentru a asigura un control cât mai bun.

 

Nu vor lipsi de pe noul SLK cele mai noi sisteme de siguranţă din panoplia Mercedes: ATTENTION ASSIST, DISTRONIC PLUS cu PRE-SAFE Brake sau Lightning Package (cu faruri direcţionale şi iluminare activă). Premiera mondială a noului Mercedes SLK se va consemna cu ocazia Salonului Auto Geneva 2011.

 

SURSA: WWW.PROMOTOR.RO
[/color]
Link to comment
Share on other sites

2 cuvinte: Rup Tot. Bun, e atragatoare masina, putine modificari la nivelul motorului ar prinde bine dupa cate vad. E ok, e frumoasa. Si imi place ca e tip decapotabil, gandestete.. Vara prin Romania, pe un drum national, sa fie gol tot, dupamiaza, cu o caldura in fata, cand ai prins 120-u pe acolo, liber, ce tare e, mai ales bagi o poza, direct din peisajul asta, cu noua ta masinuta. Superb!

Si inca ceva, imi place poza 2. Si-au gasit locul foarte bine ;))

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.