XES Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 n ciuda scăderii din piaţă în anul 2010, Porsche România îşi menţine poziţia de leader în topul importatorilor auto. Într-o piaţă care înregistrează o scădere cu 18% faţă de 2009, şi în ciuda dificultăţilor pe care atât compania cât şi partenerii săi dealeri le-au avut de înfruntat, Porsche România înregistrează o performanţă bună, care se traduce şi prin creşterea cotei de piaţă cu 2% la peste 20% din piaţa totală, în ceea ce priveste toate mărcile importate. Compania a pregătit oferte potrivite atât din punct de vedere al modelelor, cât si financiar si al pachetelor de service, care sunt în acord cu scăderea puterii de cumpărare în perioadă de criză si s-a concentrat asupra cresterii calităţii serviciilor oferite, acest subiect fiind prioritar si în anul 2011. Anul 2010 a însemnat pentru marca Volkswagen autoturisme un număr de 8,650 unităţi livrate, consolidându-si poziţia în topul primelor mărci de import din România, cu o cotă de piaţă de aproape 9%. Acest rezultat este urmarea firească a unei strategii pe termen lung: ofensiva de modele noi, tehnologiile inovative şi economice ce echipează fiecare model Volkswagen, reţeaua de distribuitori, cresterea nivelului de calitate în service. Anul 2010 a adus, în showroom-urile Volkswagen, noul Touareg si noul Passat, modele devenite iconice în România. Marca Volkswagen a continuat şi în 2010 tradiţia organizării Maratonului Bucuresti si a proiectului "O masină nouă, un copac plantat", reusind plantarea a peste 22,000 de copăcei în Pădurea Volkswagen din Comuna Borcea, judeţul Călărasi. De asemenea, susţinerea Fundaţiei Hospice Casa Speranţei şi a altor cauze umanitare impun marca Volkswagen printre cele mai responsabile mărci auto din România. Audi a reusit şi în 2010 să fie una dintre mărcile preferate de cumpărătorii de autoturisme premium, înregistrând o cotă de aproape 32% din această piaţă. Printre modelele care s-au bucurat de cel mai mare succes, se remarcă: Audi A4 cu 432 de autoturisme vândute, Audi A3 cu 214 unităţi şi Audi Q5 cu 304 unităţi, clasându-se astfel pe prima poziţie în segmentele A, B şi B SUV. În 2010, Audi a oferit publicului o gamă variată de modele noi, precum nava amiral a mărcii, noul Audi A8, considerat cel mai sportiv sedan din clasa de lux. Audi a introdus o nouă dimensiune în clasa compactă, prin noul Audi A1, un model dinamic şi de înaltă calitate, cu o mare încărcătură emoţională, iar prin modelul A7 Sportback, Audi a păsit într-o nouă clasă, evidenţiând designul la un alt nivel. Toate aceste modele au adus volume suplimentare şi au subliniat caracterul exclusivist şi progresist al mărcii. Anul 2010 a fost unul încărcat pentru marca Skoda, cu trei lansări de modele noi si multe evenimente speciale. În 2010, prin reţeaua de distribuţie a mărcii Skoda în România s-au livrat clienţilor 8,100 de autovehicule noi, marca înregistrând astfel o cotă de piaţă de peste 8% si plasându-se în topul primelor trei mărci auto de la noi din ţară. În luna martie a fost lansat Skoda Superb Combi, varianta break a celebrului model Superb, caracterizată prin eleganţă si o ofertă de spaţiu care o plasează în fruntea clasei sale. Foarte apreciat de presa de specialitate, Skoda Superb Combi a fost livrat în 90 de exemplare clienţilor români pe parcursul anului 2010. În iunie au urmat lansările versiunilor facelift ale modelelor Fabia şi Roomster. Rezultatele obţinute de marca SEAT în România în anul 2010 pot fi, cu siguranţă, considerate performanţă - cu 1,662 unităţi livrate către clienţi (acelasi volum ca si în anul 2009), SEAT a înregistrat o cotă din piaţa totală de 1.58%, revenind astfel la nivelul anului 2007, cel mai bun din istoria mărcii în Romania. În spatele acestor cifre se află o reţea de distribuitori optim distribuită geografic, motivată si coordonată eficient, o politică de preţuri gândită si adaptată cerinţelor pieţei din România împreună cu fabrica SEAT din Martorell si mai ales modele de succes, consacrate, permanent actualizate din punct de vedere tehnologic, dar si modele complet noi sau noi generatii de modele. În luna iunie 2010, SEAT lansează în România cel de-al treilea model al familiei Ibiza - Ibiza ST. Lansarea modelului reprezintă o nouă provocare pentru marca SEAT. Concepte ca spaţiul si funcţionalitatea sunt combinate foarte inspirat cu design-ul unic al mărcii spaniole într-o masină de 4.23 m lungime, cu un caracter tineresc si sportiv. Anul 2010 se încheie cu introducerea pe piaţa din România a noii generaţii a monovolumului SEAT Alhambra, la a cărui dezvoltare au stat la bază versatilitatea ingenioasă si tehnologia de ultimă generaţie. Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale a devenit în 2010 lider de piaţă pe partea de import autovehicule comerciale uşoare, livrând 1,388 utilitare. Volkswagen Transporter - cel mai bine vândut model al gamei - îsi păstrează si în 2010 statutul de "best in class" în ceea ce priveste livrările, cu o cotă de piaţă de peste 45% în segmentul său. Modelul Crafter a avut în anul 2010 o evoluţie pozitivă, cota de piaţă depăsind nivelul de 10 % - un plus de peste 3 puncte procentuale faţă de anul 2009. În toamna anului trecut a avut loc lansarea noului Caddy GP - facelift, model înnoit în principal în ceea ce priveste motorizarea, confortul, siguranţa si design-ul. Volkswagen Autovehicule Comeciale oferă astfel cea mai modernă gamă de utilitare, singura pe piaţă integral Euro 5. Anul 2010 a fost unul important în domeniul flotelor, cota acestora in totalul livrărilor fiind de peste 50%. La finalul anului 2010 a avut loc, în cadrul reţelei de distribuitori, un preview pentru Amarok - pick-up-ul datorită căruia marca este prezentă într-un nou segment. Lansarea oficială este programată pentru primul trimestru al anului 2011. Weltauto, divizia de autovehicule de ocazie a grupului, a continuat în anul 2010 dezvoltarea reţelei de parteneri, reusind să încheie anul cu un volum de vânzări în crestere faţă de anul precedent. Cele peste 3,500 unităţi de autovehicule de ocazie comercializate sub sigla mărcii fiind însoţite de serviciile prin care marca si-a câstigat un loc de referinţă în piaţa auto. Sursa: www.ProMotor.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Funiest Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Domle si cica e criza. Dute tu la AFI , sambata/ duminica , ca o sa ramai socat , ca te plimbi 30 de minute pt un loc de parcare , si e coada sa intri , sa iesi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts