Jump to content

Masini noi [25-26 Ian. 2011]


Meghy
 Share

Recommended Posts

Noul Porche 911 Black Edition

porsche-911-black-edition-geneva-2011-011.jpg?width=560&height=350

În afara faptului evident, că Porsche 911 Black Edition va fi o maşină vopsită în negru , noua ediţie specială a sportivei germane încearcă să îşi sensibilizeze fanii şi cu alte lucruri. În primul rând, vorbim de o ediţie limitată la doar 1.911 bucăţi, primele modele urmând a fi admirate live cu ocazia Salonului Auto Geneva 2011.

 

porsche-911-black-edition-geneva-2011-001.jpg?width=550&height=350

 

Vopseaua negru-perlat este specială pentru acest model, la fel şi jantele de 19 inch, de tipul Turbo I I . Din dotarea de serie nu lipsesc un sound-system BOSE, cu 13 difuzoare, un volan sport în trei spiţe, cu un look clasic, indicatoare de bord pe fond negru şi cel mai evoluat sistem de navigaţie disponibil pe gama 911.

 

Atmosfera interioară este dominată, după cum era normal, de negru, rupt pe alocuri de ornamente din aluminiu. Fiecare maşină va beneficia atât de inscripţii "Black Edition" pe praguri, cât şi de câte o etichetă metalică, având numărul de ordine, plasată la loc vizibil, pe capacul torpedoului.

porsche-911-black-edition-geneva-2011-003.jpg?width=550&height=421

 

 

n ce priveşte partea mecanică, nu vorbim de nici o modificare. Motorul rămâne acelaşi boxer de 3,6 litri şi 345 CP, care echipează un 911 Carrera de bază, putându-se opta fie pentru o cutie de viteze manuală, fie pentru una PDK, având ambreiaj dublu.

 

Preţul estimativ pentru Porsche 911 Black Edition va porni de la peste 110.000 euro în Europa, modelul urmând a fi disponibil atât ca şi coupe, dar şi în versiune cabrio.

 

NOUL Pagani Huayra!

17-pagani-huayra.jpg?width=560&height=350

Noul supercar de la Pagani este echipat cu un propulsor Mercedes AMG V12 de 6,0 litri ce dezvoltă o putere de peste 700 CP şi un cuplu de 1.000 Nm. Montat pe o caroserie de 1.350 kg, propulsorul este capabil să ducă maşina la viteze de peste 370 km/h. Puterea şi cuplul imens sunt transmise la roţi prin intermediul unei cutii secvenţiale cu dublu ambreaj şi şapte rapoarte de transmisie.

 

30-pagani-huayra.jpg?width=550&height=339

 

Întreaga caroserie este concepută pentru a asigura o rezistenţă aerodinamică minimă şi o forţă de apăsare maximă. Acest lucru este posibil prin echiparea maşinii cu flapsuri şi aripi care îşi modifică unghiul de atac independent. Responsabilă pentru modificatea unghiurilor este o unitate de control care ţine cont de viteză, înclinarea laterală, unghiul coloanei de direcţie şi poziţia pedalei de acceleraţie, totul pentru a obţine un comportament neutru a maşinii indiferent de condiţiile de rulare.

 

31-pagani-huayra.jpg?width=550&height=284

 

Date Tehnice

 

- Motor: Mercedes-AMG V12 Bi-Turbo M158

 

- Cilindree: 5980 cc

 

- Putere: > 700 CP

 

- Putere: > 1.000 Nm

 

- Transmisie: cutie secţială cu 7 trepte şi dublu ambreaj

 

- Lungime: 4.605 mm

 

- Ampatament: 2.795 mm

 

- Înălţime: 1.169 mm

 

- Lăţime: 2.036 mm

 

- Greutate: 1.350 kg

 

- Distribuţia greutăţilor: 44% faţă 56% spate

 

Ferrari FF

În traducere liberă Ferrari FF, adică Ferrari Four, adică Ferrari Ferrari Four.

 

Probabil italienii au muncit imens la acest nou model, iar când a venit momentul să îl boteze au avut un moment de colaps în ceea ce priveşte inspiraţia. Gata cu răutăcismele pentru moment. Este vorba despre un coupe cu patru locuri şi tracţiune integrală. O combinaţie exotică şi în premieră pentru constructorul italian. Un GT - Grand Tourismo veritabil de la Maranello.

 

110001-car.jpg?width=550&height=389

 

Pentru Ferrari noul model nu este atât o evoluţie cât o revoluţie. Caroseria reînvie linia elegantelor shooting break-uri. Partea frontală este inspirată de la 459 Italia în timp ce spatele este o evoluţie de la 599 GTB. Privită din profil maşina poate aduce aminte de BMW Z3 M Coupe.

 

110002-car.jpg?width=550&height=389

 

Sub capotă se află un propulsor nou, un V12 de 6.262 cmc care dezvoltă 660 CP la 8.000 rpm şi un cuplu motor de 683 Nm la 6.000 rpm. Cutia de viteze cu dublu ambreiaj este amplasată pe puntea spate pentru o repartiţie optimă a maselor. Noul model se laudă cu un raport de 2,7 kg/ CP, cel mai bun raport din segment. În privinţa performanţelor italienii au anunţat 0-100 km/h în 3,7 secunde şi o viteză maximă de 335 km/h.

 

Noutatea absolută o reprezintă tracţiunea integrală. Sistemul se numeşte 4RM, a fost dezvoltat de Ferrari şi oferă avantajul unei greutăţi reduse, cu aproximativ 50% mai uşor decât un sistem convenţional. Sistemul transmite 53% din putere către puntea spate. Dintre premiere mai notăm ultimul sistem de frânare carbon-ceramic dezvoltat de Brembo.

 

Din punct de vedere practic noul FF se laudă cu un portbagaj al cărui volum este de 450 litri şi poate fi extins până la 800 litri. Modelul va fi prezentat în premieră mondială la Geneva.

 

 

Motor

 

Arhitectură

V12 la 65 grade

 

Cilindree

6.262 cmc

 

Putere

660 CP @ 8,000 rpm

 

Cuplu motor

683 Nm @ 6,000 rpm

 

Dimensiuni

 

Lungime

4.907 mm

 

Lăţime

1.953 mm

 

Înălţime

1.379 mm

 

Greutate

1.790 kg

 

Distribuţia maselor

47% front, 53% rear

 

Viteză maximă

335 km/h

0-100 km/h

3.7 sec

 

Consum

15,4 l/100 km

 

Sursa:www.promotor.ro

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.