Jump to content

Noul Nissan GT-R


Meghy
 Share

Recommended Posts

Peste 500 CP, din fabrică!

 

big-nissangtregtregoist2011-82.jpg?width=560&height=350

 

În cazul lui Nissan GT-R facelift, modificările estetice sunt minore. Mai mult contează ce se întâmplă sub capotă şi, în general, ce modificări a primit partea tehnică.

 

Dacă până acum Nissan GT-R se lăuda cu nu mai puţin de 486 CP, dintr-un motor V6 turbo, iată că versiunea pentru 2011 vine cu un un upgrade consistent al motorului, care acum dezvoltă 530 CP (cu 44 CP mai mult). Concomitent, cuplul maxim a crescut de la 588 Nm la 612 Nm.

 

nissan-gt-r-facelift-2011-006.jpg?width=550&height=366

 

Nissan GT-R facelift 2011 are acum 530 CP si un cuplu maxim de 612 Nm

 

Acest upgrade a fost posibil datorită creşterii presiunii din turbină, a modificării distribuţiei, dar şi adoptării unei evacuări cu un diametru mai mare - în condiţiile în care inginerii Nissan afirmă că au reuşit să obţină şi o scădere a consumului şi emisiilor poluante. De asemenea, a fost modificat sistemul Launch Control, pentru a proteja mai mult cutia de viteze.

 

Exteriorul maşinii este, în mare acelaşi, atâta doar că, după cum am văzut într-un preview recent, GT-R are acum lumini de poziţie de tip LED, integrate într-un spoiler frontal redesenat. Şi pragurile sau spoilerul spate au fost uşor modificate, per total aerodinamica îmbunătăţindu-se (coeficientul cX a scăzut de la 0,27 la 0,26).

 

nissan-gt-r-facelift-2011-007.jpg?width=550&height=366

 

Jantele sunt de 20" standard, fiind încălţate cu pneuri de mare performanţă Dunlop SP Sport Maxx GT, în timp ce sistemul de frânare a fost şi el revizuit, fiind acum mai rezistent la fading.

 

Cu ocazia acestui "facelift", în gamă apare o nouă versiune: Nissan GT-R Egoist - este vorba despre o versiune care pune accentul pe life-style, interiorul fiind garnisit cu piele exclusivistă şi inserţii din carbon, în timp ce paleta coloristică oferă nu mai puţin de 20 de nuanţe.

 

Bineînţeles, rămâne în continuare în program versiunea dedicată circuitelor, Nissan GT-R SpecV, care anunţă timpul de 7:20 pentru un tur de circuit la Nurburgring.

 

nissan-gt-r-facelift-2011-009.jpg?width=550&height=311

 

Sursa: promotor.ro

 

N-ai cum sa nu iubesti aceasta masina, parerea mea!

Edited by Mr Magie
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.