Jump to content

Renault Captur(ă)... un nou design


ShlomY
 Share

Recommended Posts

<br/>

Renault Captur(ă)... un nou design

 

<br/>

31791897197510154714.jpg

Dezvelit de însăşi Carlos Ghosn, Renault Captur Concept prefigurează o nouă dentinţă de design a viitoarelelor modele Renault.

<br/>

<br/>Renault Captur Concept reprezintă cea de-a doua fază a noii strategi de design Renault, strategie care are la bază ciclul vieţii. Prima fază a fost reprezentată de conceptul DeZir exprimând dragostea sau cum au spus-o cei de la Renault "falling in love". Renault Captur Concept reprezintă în viziunea celor de la Renault nevoia de exploare a spaţiului înconjurător.

<br/>

<br/>

48094591281174466268.jpg

<br/>

<br/>Prin proporţiile sale şi liniile fuide, Captur evocă mişcare, iar ca sursă de inspiraţie pentru desenarea exteriorului au stat sporturile extreme, a declarat Julio Lozano, designerul care s-a ocupat de exterior. Renault Captur Concept adoptă noua identitate frontală aplicată conceptului DeZir.

<br/>

<br/>Renault Captur Concept este un crossover sportiv propulsat de un motor diesel de 1,6 litri. Motorul este în sine o premieră, puterea dezvoltată de acesta fiind de 160 CP, ceea ce înseamnă că puterea specifică a acestui propulsor este de 100 CP pe litru. Cei de la Renault declară că puterea maximă este de 380 Nm disponibilă de la 1.750 Nm, facilitând astfel acceleraţii puternice de la turaţii foarte joase.

<br/>

<br/>

42094851885440694793.jpg

<br/>

<br/>Tracţiunea este asigurată de o cutie automată cu dublu ambreiaj, iar puterea este transmisă la sol prin intermediul anvelopelor de 22 inch. Pentru a asigura tracţiune şi pe suprefeţe cu aderenţă precară, Captur este echipat cu sistemul RX22. Dacă una din cele două roţi motoare pierde aderenţa RX22 întră în acţiune şi blochează diferenţialul.

<html>

<font face="comis san ms">

<table border="3" cellspacing="5" width="70%" caption="5" bordercolor="blue" align="center" bgcolor="white">

<tr align="center">

<td> <font color="black">DIMENSIUNI

</font>

</table>

</html>

<br/>

<html>

<font face="comis san ms">

<table border="3" cellspacing="5" width="70%" caption="5" bordercolor="white" align="center" bgcolor="black">

<tr align="center">

<th width = 200px align="center" valign="center"><h3> </h3></th>

<th><h3></h3></th>

<tr align="center">

<td> Lungime

<td> 4,223

<tr align="center">

<td> Lăţime

<td> 1,950

<tr align="center">

<td> Înălţime

<td> 1,586

<tr align="center">

<td> Garda la sol

<td> 261

<tr align="center">

<td> Ampatament

<td> 2,624

<tr align="center">

<td> Ecartament faţă

<td> 1,684

<tr align="center">

<td> Ecartament spate

<td> 1,684

</font>

</table>

</html>

<br/>

<html>

<font face="comis san ms">

<table border="3" cellspacing="5" width="70%" caption="5" bordercolor="blue" align="center" bgcolor="white">

<tr align="center">

<td> <font color="black">DATE TEHNICE

</font>

</table>

</html>

<br/>

<html>

<font face="comis san ms">

<table border="3" cellspacing="5" width="70%" caption="5" bordercolor="white" align="center" bgcolor="black">

<tr align="center">

<th width = 200px align="center" valign="center"><h3> </h3></th>

<th><h3></h3></th>

<tr align="center">

<td> Motor

<td> Energy dCi 160 Twin-Turbo

<tr align="center">

<td> Putere

<td> 118kW (160hp)

<tr align="center">

<td> Cilindree

<td> 1,598 cmc

<tr align="center">

<td> Emisii CO2

<td> 99g/km

<tr align="center">

<td> Cuplu maxim

<td> 380Nm

<tr align="center">

<td> Viteză maximă

<td> 210 km/h

<tr align="center">

<td> Transmisie

<td> EDC (Efficient Dual Clutch)

<tr align="center">

<td> Dimensiuni anvelope

<td> 250/40 R22

<tr align="center">

<td> Coeficient aerodinamic

<td> 0.31

<tr align="center">

<td> Greutate

<td> 1,300 kg

<tr align="center">

<td> Acceleraţei 0-100 km/h

<td> 8 secunde

</table>

</html>

<br/>

<br/>

Sursa: ProMotor

Link to comment
Share on other sites

Mie sincer nu imi place cum arata acum, imi place doar "botul" masini, dar sunt sigur ca daca apare pe piata nu o sa fie asa :) este imposibil mai ales pentru Renault daca vorbeam de un prototip de la o Honda eram siguri ca asa va arata si masina de serie in proportie de 75%-90%, dar la renault nu prea cred, im primul rand jantele masinii sunt cam imposibile.... si altele....

Edited by valentinnn
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.