Jump to content

Noua generaţie Lancia Ypsilon


Meghy
 Share

Recommended Posts

Delta intrată la apă

 

Premiera cu adevărat serioasă a italienilor la Salonul Auto Geneva 2011 este noua generaţie Lancia Ypsilon, o citadină de clasă mică din domeniul life-style, care continuă stilul controversat.

 

Pe lângă modelele de origine Chrysler, dar cu siglă Lancia, italienii prezintă la Salonul Auto Geneva 2011 o premieră cu adevărat importantă pentru marca din peninsulă: noua generaţie Lancia Ypsilon. Care se pare că pe piaţa Marii Britanii se va numi Chrysler Ypsilon.

 

lancia-ypsilon-geneva-2011-001.jpg?width=550&height=421

 

Chiar dacă nu îşi propune să rupă gura târgului ca şi Fiat 500, vorbim de o maşină de oraş cu evidente trăsături life-style, suficient de fresh şi de originală pentru a le atrage atenţia celor interesaţi în primul rând de modă. Aspectul de aproape-coupe este asigurat de integrarea mânerelor portierelor spate în rama uşii, linia ascendentă a geamurilor încercând să-i confere dinamism maşinii.

 

Nu putem spune că noua Lancia Ypsilon arată foarte dinamică, dar, pe de altă parte, stilul sofisticat al designului exterior ne duce la o eleganţă foarte interesantă, chiar inedită în peisajul actual al citadinelor. Partea frontală imprimă forţă noii Ypsilon, datorită grilei proeminente, în timp ce farurile ascuţite dau o notă de sobrietate ansamblului, Ypsilon arătând mai matură.

 

lancia-ypsilon-geneva-2011-002.jpg?width=550&height=403

 

Spatele continuă ideea unui aspect mai ciudat, cu un hayon nu neapărat practic, o lunetă bine integrată stilistic şi stopuri cu o formă rotunjită, în contrast cu farurile. Per total, Lancia Ypsilon este un pachet cu o lungime de 3,80 metri care încearcă să ne sensibilizeze cu un stil a la Delta, dar într-o formă mult comprimată.

 

Interiorul lui Lancia Ypsilon pune şi el accentul pe life-style, fiind garnisit cu tapiţerii şi inserţii mai simandicoase (lucru valabil pentru versiunile superioare), schimbătorul plasat aproape pe consola centrală făcând evidentă legărura de rudenie tehnică cu Fiat 500. Model de la care preia motorizările pe benzină MultiAir de 0,9 litri şi 1,4 litri, respectiv dieselul MultiJet de 1,3 litr

 

lancia-ypsilon-geneva-2011-004.jpg?width=550&height=387

 

Sursa promotor.ro

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.