Jump to content

MTM Audi R8 V10 Biturbo


Corneliu
 Share

Recommended Posts

MTM Audi R8 V10 Biturbo

 

Motorul unui Audi R8 V10 de serie scoate 525 CP, dar e un motor aspirat. Cei de la MTM au găsit rapid soluţia de dopaj: un sistem biturbo, care duce la obţinerea unor valori foarte interesante. Adică o putere maximă de 777 CP şi un cuplu motor maxim de 888 Nm.

 

2hncro9.jpg

MTM dopeaza Audi R8 V10 cu un sistem biturbo. Putere maxima 777 CP, cuplu 888 Nm

 

Dacă vă aşteptaţi să găsim pe undeva şi valoarea 666, vă dezamăgim - totuşi, suntem destul de aproape, dacă ne referim la cele 700 de ore necesare punerii la punct a aspectului acestui bolid . Pentru că de atât au avut nevoie cei de la MTM pentru a polişa şasiul din aluminiu, respectiv pentru a "scăpa" de vopseaua de pe panourile caroseriei, rezultatul fiind acest R8 "oglindă".

 

Teoretic, această muncă înseamnă şi kilograme mai puţine pentru masa totală, ceea ce nu poate decât să contribuie în mod pozitiv la obţinerea unei viteze maxime de 350 km/h, precum şi a unor demaraje foarte rapide, de circa 3 secunde până la 100 km/h sau de 9,3 secunde până la 200 km/h ori sub 20 de secunde până la 300 km/h.

 

2a9ckug.jpg

700 de ore de munca au fost necesare pentru polisarea acestui Audi R8 V10 MTM

 

Despre alte modificări la partea tehnică a acestui Audi R8 V10 Biturbo, specialistul MTM nu ne mai spune. Însă ne anunţă preţul de pornire: 400.000 euro costă acest exemplar de la Geneva 2011.

 

Sursa: ProMotor

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.