Jump to content

Lansare oficială pe piaţa românească pentru Volkswagen Amarok


geculetz
 Share

Recommended Posts

La sfârşitul lunii martie 2011, Volkswagen Amarok a debutat oficial pe piaţa auto de la noi, ocazie pe care divizia Autovehicule Comerciale a Porsche România a marcat-o printr-un test-drive dedicat presei româneşti. Iată şi preţurile noului Volkswagen Amarok.

56030600887953169706.jpg

Prin noul Volkswagen Amarok, cei de la VW mai fac un pas mic, dar important, în drumul spre a deveni concernul numărul unu mondial. Vorbim de intrarea cu un model propriu într-un segment destul de important, al pick-up-urilor medii, care, pe plan mondial, înseamnă circa 2 milioane de maşini vândute anual.

 

Pe piaţa auto de la noi, Volkswagen Amarok este oferit în versiunea de caroserie double-cab, cu 4 uşi şi cinci locuri, urmând ca o versiune single-cab să fie propusă din a doua jumătate a acestui an. Printre atuurile maşinii enumerăm spaţiul cel mai bun din clasa sa pentru benă, emisiile CO2 sub 200 g/km şi gradul de siguranţă foarte ridicat pentru această clasă.

 

În materie de motorizări se poate opta pentru două versiuni de putere ale motorului BiTurbo Common Rail de 2,0 litri: 2.0 BiTDI 120 kW (163 CP şi cu un cuplu maxim de 400 Nm/1.500-2.000 rpm), respectiv 2.0 BiTDI 90 kW (122 CP şi cuplu maxim de 340 Nm/1.750-2.250 rpm). Ambele versiuni sunt conforme Euro 5 şi anunţă consumuri medii record pentru clasa lui Amarok (între 7,3 şi 7,9 litri/100 km).

 

VW Amarok este oferit în România cu trei tipuri de tracţiuni: 2WD (doar pe puntea spate), 4MOTION nepermanent (cu selector 4x4, reductor şi diferenţial autoblocant - cifra "4" din logo este roşie) şi 4MOTION permanent (sistem similar cu cel regăsit pe SUV-ul Volkswagen Touareg). În test-drive-ul pentru presă, prilejuit de lansarea comercială oficială pe piaţa noastră, am avut la dispoziţie doar versiunea cu motor 2.0 BiTDI de 163 CP, cu tracţiune integrală 4MOTION nepermanentă.

54502368978777240558.jpg

Pick-up-ul germanilor este oferit la noi în trei niveluri de echipare: unul de bază, cu o echipare spartană, gândit pentru nevoile de bază utilitare - preţul de pornire, pentru versiunea cu motorul de 122 CP şi tracţiune 2WD, este de 18.999 euro fără TVA (23.559 euro cu TVA). Versiunea cu motor de 163 CP şi tracţiune integrală nepermanentă porneşte de la 22.407 euro fără TVA (27.785 euro cu TVA).

 

Pe lângă versiunea de bază, Volkswagen Amarok mai este oferit în nivelul de echipare intermediar Trendline şi cel superior Highline, ambele disponibile atât cu tracţiune doar spate sau integrală nepermanentă, cât şi cu motorul de 122 CP, respectiv 163 CP.

 

Versiunea de top Amarok 2.0 BiTDI 163 CP 4MOTION Highline porneşte de la 25.885 euro fără TVA (32.097 euro cu TVA), având un echipament standard mai mult decât suficient - geamuri şi oglinzi electrice, jante din aliaj de 17", pilot automat, aer conditionat climatronic, radio-CD cu MP3, pachet integral de airbaguri frontale, laterale şi de cap, ABS şi ESP cu funcţie offroad şi de stabilizare a remorcii. Amatorii mai au la dispoziţie o listă de dotări opţionale şi de accesorii originale B.U.S. Emden.

 

Oficialii Porsche România - Autovehicule Comerciale sunt încrezători în succesul de piaţă pe care noul Volkswagen Amarok îl va avea la noi, estimând că, în 2011, vor comercializa 250 de unităţi. Volkswagen devine primul constructor european care oferă un model din categoria pick-up-urilor medii, VW Amarok urmând a concura cu modele japoneze precum Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hilux sau Mazda BT50 şi Isuzu D-Max, dar şi cu modelul american Ford Ranger.

 

Sursa : www.promotor.ro

Link to comment
Share on other sites

Deci,cand am vazut masina din fata am crezut ca e duster..sincer nu ma asteptam la cei de la VW sa faca astfel de bombe pe sosele mi se par inutile,mai ales ca VW are deja Touaregu,si Tiguanu care are de 10X m-ai bine ca acest "amarok" dar in fine ...cui i se pare o masina buna si utila sa o cumpere !

Link to comment
Share on other sites

Seamana putin cu DUSTER daca nu te uiti bine, doar din fata. Oricum eu cred ca o sa aiba foarte mare succes acceasta masina pentru ca majoritatea masinilor de la Volkswagen sunt de mare cautare.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.