Jump to content

Noul MIni Cooper


NokS
 Share

Recommended Posts

Noul Mini Cooper Coupe

 

 

 

Un nou membru al familiei Mini debutează pe scena auto, înaintea premierei mondiale de la Salonul Auto Frankfurt 2011: Mini Cooper Coupe. Iată toate imaginile şi detaliile oficiale.

 

48775772315505796502.jpg

 

Noul Mini Coupe a fost deja prefigurat de conceptul cu acelaşi nume, de la Salonul Auto Frankfurt 2009, unde a fost acompaniat de versiunea Mini Roadster - care urmează să apară pe piaţă ceva mai târziu. Practic, noul Mini Cooper Coupe este pentru fanii Mini, care vor o maşină mai puţin practică, dar mult mai dedicată condusului.

 

Ca aspect exterior, diferenţele faţă de conceptul de acum doi ani sunt minime. Partea frontală este specifică gamei Mini Cooper , însă alura nu mai este de maşină de oraş, ci de mică sportivă . Partea din spate plonjează destul de mult, iar suprafaţa vitrată este foarte redusă.

 

Acoperişul are o culoare diferită de a restului caroseriei, dar şi o formă care "muşcă" mult din partea laterală, contribuind la senzaţia de maşină extrem de compactă. Spatele păstrează multe din look-ul unui Mini obişnuit, dar, deasupra centurii mediane, lucrurile se schimbă radical.

 

27805007097021046705.jpg

 

 

Interiorul lui Mini Cooper Coupe este conceput pentru... egoişti: adică nu beneficiază decât de două locuri, ceea ce îl recomandă drept un mic coupe sportiv veritabil. Planşa de bord şi accesoriile sunt aceleaşi de la un Mini Cooper convenţional, dar echipamentul standard este mai bogat, cu accent pe dotările sport (de exemplu scaunele profilate sau pedalierul din aluminiu). Nu lipseşte noul sistem de comunicare Mini Connected Drive.

 

05492205282138659730.jpg

 

 

Din punct de vedere mecanic, Mini Cooper Coupe va beneficia de trei versiuni de putere ale motorului de 1,6 litri:

~Cooper: 1,6 litri, 121 CP/6.000 rpm, 160 Nm/4.250 rpm, 0-100 km/h în 8,3 secunde, viteză maximă 204 km/h, consum mediu 5,4 litri/100 km, emisii CO2: 127 g/km

~Cooper S: 1,6 litri twin-turbo şi injecţie directă, 181 CP/5.500 rpm, 240 Nm/1.600-5.000 rpm (cu funcţia overboost: 260 Nm/1.700-4.500 rpm), 0-100 km/h în 6,5 secunde, viteză maximă 228 km/h, consum mediu 5,8 litri/100 km, emisii CO2: 136 g/km

~John Cooper Works: 1,6 litri twin-turbo şi injecţie directă, 208 CP/6.000 rpm, 260 Nm/1.850-5.600 rpm (cu funcţia overboost: 280 Nm/1.700-4.500 rpm), 0-100 km/h în 6,1 secunde, viteză maximă 240 km/h, consum mediu 7,1 litri/100 km, emisii CO2: 165 g/km

 

 

sursa: promotor.ro

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.