Jump to content

Audi cu divizia de ”S”-uri


DdS REY
 Share

Recommended Posts

Audi cu divizia de ”S”-uri

 

Anul acesta la salonul de la Frankfurt constructorii germani se vor duela în modele sport. Audi vine la salon cu S6, S7 şi S8. Cele trei modele au în comun litera ”S” şi noul propulsor V8 TFSI de 4 litri.

 

open-audi-gama-s.jpg?width=610&height=343

 

Pentru Audi este o premieră prezentarea a trei modele "S" în acelaşi timp. Primul pe listă este Audi S6, în versiunea sedan şi avant. S6 se laudă cu un propulsor TFSI V8 twin-turbo care dezvoltă 420 CP şi un cuplu motor de 550 Nm care este disponibil de la 1.400 rpm până la 5.300 rpm. Pentru S6 vorbim de un downsize considerabil în ceea ce priveşte propulsorul. Vechea generaţie avea sub capotă un propulsor V10 aspirat de 5.2 litri. Noul propulsor oferă cu 15 CP mai puţin decât vechiul agregat dar cu 10 Nm mai mult. Totuşi de la 0-100 km/h noul model este mai rapid cu 0,5 secunde, acesta având nevoie de 4,8 secunde (4,9 sec pentru Avant). Evident viteza maximă este limitată la 250 km/h. Noul S6 se laudă cu un consum cu până la 25% mai mic decât al vechii generaţii, valoarea medie comunicată de Audi fiind de 9,7 litri.

 

audi-s6-3.jpg?width=600&height=424

 

Pentru a obţine această valoare S6 este echipat cu sistemul start/ stop, dar vine şi cu un sistem denumit "cylinder on demand". Sistem care atunci când sesizează că propulsorul nu este în sarcină comandă tăierea alimentării la patru cilindri. Evident vorbim despre tracţiune integrală pentru S6, iar puterea este trimisă spre cele patru roţi prin intermediul unei cutii S Tronic cu şapte trepte. Sistemul Quattro utilizează un diferenţial central autoblocant, şi poate fi echipat opţional cu un diferenţial cu alunecare limitată pentru puntea spate. S6 vine în echiparea standard cu suspensia sport adaptivă. Standard modelul vine echipat cu discuri de frână ventilate faţă/ spate, dar poate fi echipat opţional şi cu discuri ceramice.

 

audi-s6-11.jpg?width=600&height=424

 

Audi a dezvoltat pentru S6 şi un sistem de atenuare a zgomotului interior. Acesta se numeşte Active Noise Cancellation (ANC) şi utilizează patru microfoane instalate în habitaclu pentru a analiza nifelul şi felul zgomotelor prezente în interior. Sunetele detectate sunt analizate de un computer, apoi prin incintele acustice ale sistemului audio sunt generate sunete care să anuleze zgomotele dizgraţioase detectate. Interiorul este personalizat în spiritul "S". Nu lipsesc ornamentele din carbon, scaune sport superbe şi materiale de top. Evident există o listă bogată de opţionale dar echiparea de bază pentru S6 va fi extrem de generoasă. Audi S7 din punct de vedere tehnic este identic cu S6, acelaşi propulsor, aceleaşi valori ale puterii şi cuplului motor. S7 ajunge la 100 km/h în 4,9 secunde, acelaşi timp pe care îl obţine şi S6 Avant.

 

Sursa:

ProMotor.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.