Jump to content

Travec Tecdrah TTi


Sebiche
 Share

Recommended Posts

Travec Tecdrah TTi.

 

 

 

Cum ar fi arătat Dacia Duster dacă ar fi fost construită de germani? Ei bine, Travec Tecdrah TTi este exemplul real al unui offroader ieftin, derivat tocmai din SUV-ul autohton. Vedeţi în continuare toate detaliile.

 

m9ibaeaupenxvd4ulrau.jpg

 

 

De la jumătatea anului 2012, amatorii de maşini offroad abordabile ar trebui să ştie că vor putea apela la mica firmă germană Travec, aceasta urmând a propune pe piaţă un model interesant: Travec Tecdrah TTi. Care e, în mare parte, un model Dacia Duster camuflat în stil... G-Class!

 

i8j2i7ppnpc5futj9e0v.jpg

 

 

Nu este nici o glumă, deoarece Travec Tecdrah foloseşte interiorul, sistemul de tracţiune integrală şi motorizările de la Dacia Duster. În rest, însă, specialiştii Travec au tratat subiectul "maşină offroad ieftină" în alt mod, unul care le va face cu ochiul amatorilor de 4x4 serioase.

 

Structura lui Tecdrah constă dintr-un şasiu separat, construit din oţel, pe care este montată o caroserie tubulară, care foloseşte bare şi traverse din aluminiu, pentru o masă cât mai redusă. Panourile caroseriei nu sunt realizate din metal, ci din plastic ABS, care poate fi reciclat în proporţie de 70%.

 

iqgn4r8th01ii2bxlog.jpg

 

 

Marele avantaj al acestei structuri inspirate din lumea sporturilor offroad îl reprezintă masa redusă a ansamblului, care variază între 990 şi 1.290 kg, în funcţie de motorizare şi tipul de transmisie, 4x2 sau 4x4 (ceea ce înseamnă un câştig de până la 50% comparativ cu modele similare, cu structură clasică). În plus, rezistenţa la coroziune este foarte bună, Travec estimând o durată de viaţă a caroseriei de circa 25 de ani, iar panourile din plastic nu trebuie vopsite, fiind şi rezistente la zgârieturi.

 

Maşina are o lungime de 4.185 mm şi un ampatament de 2.450 mm, iar unghiurile de atac şi ieşire se anunţă foarte bune, având peste 40 de grade. În plus, garda la sol este extrem de generoasă, având 38,9 cm, ceea ce promite un comportament foarte bun în offroad, peste obstacole importante. Având aproape 1,8 metri înălţime, Tecdrah e mai înaltă decât un Duster, însă lăţimea este suficient de mare pentru a nu da emoţii la înclinările laterale.

 

erv27viot0qi8ppmplhv.jpg

 

 

Travec Tecdrah are două portiere şi 4 locuri, partea din spate fiind acoperită de o prelată. Barele faţă şi spate, precum şi fenderele proeminente ale roţilor contribuie la un look impunător, de offroad serios, designul pătrăţos şi farurile rotunde indicând destul de clar sursa de inspiraţie: venerabilul Mercedes-Benz G-Class.

 

Sistemul de tracţiune integrală este acelaşi de la Dacia Duster, iar puntea spate provine de la Nissan Qashqai - adoptarea unor soluţii de mare serie înseamnă şi un avantaj în privinţa servisării ulterioare, mai ales că vorbim de componente care şi-au dovedit fiabilitatea până acum.

 

pwyz06fhjum05hjeytsm.jpg

 

 

Versiunea de bază va beneficia, evident, de motorul pe benzină de 1,6 litri în variantă 4x2, în timp versiunea de top primeşte motorul 1.5 dCi de 90 CP, dar şi sistemul de tracţiune 4x4 - astfel, Travec Tecdrah anunţă un demaraj 0-100 km/h în 14,9 secunde şi o viteză maximă de 148 km/h, în timp ce consumul mediu se va cifra la 5,3 litri/100 km.

 

În mod interesant, premiera lui Travec Tecdrah TTi a avut loc chiar la Salonul Auto Frankfurt 2011, însă oficialii nu au făcut publice şi preţurile pentru maşină, declarând doar că urmează să intre în producţia de serie la jumătatea anului 2012. Totuşi, unele zvonuri spun că versiunea de bază va porni în Germania de la 13.000 euro, iar dieselul 4x4 va costa în jur de 18.000 euro - adică similar cu politica de preţuri pentru Dacia Duster în Germania!

 

 

Alte imagini cu Travec Tecdrah TTi: qidf6gkquuuhywjmcciv_thumb.jpg , egl8bvu7zxo3sz9ldfm_thumb.jpg , 5nlavv1jzn9zwzqo7f_thumb.jpg , fo5d2qqiu5n0gp7tll70_thumb.jpg , fnvqdeyyjcux175d0ff9_thumb.jpg , vaunaypnh671x9n6lk4_thumb.jpg , nh0s5fmob617c0jqdd4g_thumb.jpg , xg2lcqy7yxmhpc2rp_thumb.jpg , olqxn57uh7pavsnugwit_thumb.jpg , ek7udlcsjlgxcj8xb6ld_thumb.jpg

 

Sursa:

Promotor.

Link to comment
Share on other sites

WTF!?! Consola centrala e de pe Logan, la fel si alea de la aeru' conditionat.

Manerele usillor sunt de pe Clio, la fel si volanul.

Chestia aia care acopera ceasurile de bord e de pe Megane.

Iar tapiteria arata ca alea care erau in Daciile 1310. :))

Per total, este urata!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.