Jump to content

Porsche 911 Carrera 4 şi 4S - Imagini şi informaţii OFICIALE


Andrew ROYAL
 Share

Recommended Posts

carrera-4-tractiune-integrala-front.jpg?width=610&height=343

 

  • Programată pentru lansare la Salonul International Auto de la Paris de anul acesta, noua gamă Porsche 911 cu tracţiune integrală vine cu îmbunătăţiri în materie de performanţă şi eficienţă graţie sistemului Porsche Traction Management.
  • Porsche va face disponibilă noua gamă 911 în patru versiuni. Este vorba despre Carrera 4 şi Carrera 4S, ambele putând fi achiziţionate atât în varianta coupe cât şi cabrio. Deşi Carrera 4 şi Carrera 4S împrumută aceleaşi caracteristici de la modelele cu tracţiune spate, acestea aduc şi elemente de noutate în ceea ce priveşte consumul şi greutatea. Astfel, datorită implementării sistemului PTM şi a greutăţii mai mici cu 65 de kg, cele două germane consumă cu până la 16% mai puţin combustibil. La nivel de aspect exterior, partea din spate este cu 22 mm mai lată decât la modelele cu tracţiune spate la fel cum şi anvelopele au câştigat 10 mm în lăţime.
  • La capitolul motorizare, gama Carrera 4 vine cu un motor de 350 CP care propulsează coupe-ul şi cabrioletul de la 0 la 100 km/h în 4,5, respectiv 4,7 secunde. Coupe-ul stă mai bine şi la viteza maximă atinsă, cu 285 km/h faţă de cei 282 km/h ai variantei cabrio. Opţional la cutia de viteze manuală în 7 trepte, clienţii pot alege tehnologia PDK cu dublu ambreiaj, ce promite un consum de 8,6 pentru coupe, respectiv 8,7 l / 100 km pentru cabrio.
  • Ceva mai puternice datorită motorului de 3,8 litri de 400 CP montat în partea din spate, modelele din gama Carrera 4S ating suta de kilometri la oră în 4,1 secunde în cazul coupe-ului, respectiv 4,3 secunde în cazul cabrioletului. Şi viteza maximă este mai mare faţă de gama Carrera 4, aceasta situându-se în dreptul valorii de 299 km/h pentru coupe şi 296 km/h pentru cabriolet. Implicit, consumul a crescut şi el până la 9,1 l / 100 km în cazul coupe-ului respectiv 9,2 l / 100 km în cazul cabrioletului.
  • Ca element inovator, şoferul este informat prin meniul consolei centrale de felul cum sistemul PTM distribuie puterea pe fiecare dintre cele patru roţi, fiind în acelaşi timp asistat de sistemul Adaptive Cruise Control care îmbunătăţeşte siguranţa prin ajustarea distanţei de mers faţă de vehiculul din faţă. Ca preţuri, noua gamă cu tracţiune integrală va fi disponibilă în Germania după cum urmează: 911 Carrera 4 Coupe va costa 97.557 euro, 911 Carrera 4 Cabrio va costa 110.290 euro, în vreme ce 911 Carrera 4S Coupe pleacă de la un preţ de 112.313 euro iar 911 Carrera 4S Cabrio poate fi achiziţionat pentru 125.046 euro.

 

Sursă: Link.

Galerie foto: Link.

Prezentarea mașinii:

.
Link to comment
Share on other sites

Arata chiar bine.

911 nu a dezamagit niciodata fanii inraiti Porshe.

Varianta Cabrio imi pare mai buna chiar daca are motorul putin mai slab,handlingul e mai bun.

 

Vai de capu' tau, se vede ca nu ai condus niciodata o decapotabila.Intereseaza-te si dupa aia vorbeste.

Coupe se manevreaza mult mai bine decat cabrio pt. ca are 2 puncte de legatura fata-spate (podea si "acoperis").

 

ON: Am condus Carrera S (de vreo 4 ani daca imi aduc bine amine) joia trecuta, singuru dezavantaj pe care l-am gasit era cu ambreiaju, imediat incepe sa miroasa daca il fortezi (plecari de pe loc etc) ca na', cumva, undeva trebuie sa descarce aia 400 de cai.

In rest, in accelerari, depasiri, recuperari face ravagii :))

Link to comment
Share on other sites

Vai de capu' tau, se vede ca nu ai condus niciodata o decapotabila.Intereseaza-te si dupa aia vorbeste.

Coupe se manevreaza mult mai bine decat cabrio pt. ca are 2 puncte de legatura fata-spate (podea si "acoperis").

 

ON: Am condus Carrera S (de vreo 4 ani daca imi aduc bine amine) joia trecuta, singuru dezavantaj pe care l-am gasit era cu ambreiaju, imediat incepe sa miroasa daca il fortezi (plecari de pe loc etc) ca na', cumva, undeva trebuie sa descarce aia 400 de cai.

In rest, in accelerari, depasiri, recuperari face ravagii :))

"Vai de capul tau"

Ce treaba are plafonul cu handlingul mai soferule :)) ?

Ai condus Carrera S acum 4 ani joia trecuta in NFS...

Link to comment
Share on other sites

Are ba, cauta/intereseaza-te si dup'aia vino aici.

 

Si cand ziceam "de vreo 4 ani" ma refeream la vechimea masinii.Nu crezi ca am condus-o, asta e, unu isi permit altii nu.In cel mai bun pot sa-ti dau poza altceva nu.

 

Daca mai ai ceva de zis, PM ca nu tine de topic.

Link to comment
Share on other sites

"Vai de capul tau"

Ce treaba are plafonul cu handlingul mai soferule :)) ?

Ai condus Carrera S acum 4 ani joia trecuta in NFS...

 

 

Vai de capu' tau, se vede ca nu ai condus niciodata o decapotabila.Intereseaza-te si dupa aia vorbeste.

Coupe se manevreaza mult mai bine decat cabrio pt. ca are 2 puncte de legatura fata-spate (podea si "acoperis").

 

ON: Am condus Carrera S (de vreo 4 ani daca imi aduc bine amine) joia trecuta, singuru dezavantaj pe care l-am gasit era cu ambreiaju, imediat incepe sa miroasa daca il fortezi (plecari de pe loc etc) ca na', cumva, undeva trebuie sa descarce aia 400 de cai.

In rest, in accelerari, depasiri, recuperari face ravagii :))

 

Voi cere warn up pentru voi.

Link to comment
Share on other sites

"Vai de capul tau"

Ce treaba are plafonul cu handlingul mai soferule :)) ?

Ai condus Carrera S acum 4 ani joia trecuta in NFS...

Are treaba. Cum zice si Nick, la cabrio are doar un punct de legatura, doar podeaua si normal ca nu se va manevra la fel. Manevrabilitatea nu tine doar de sasiu si caseta de directie...

 


ON: Nu prea mi-au placut 911-urile, arata la fel, de la prima varianta incoace, cu mici schimbari, facelift-uri. :))

Si, mi se pare cam scumpa, adica de banii aia iti poti lua ceva mai bun, poate chiar mai ieftin. Dar, ma rog, asta tine de gusturi...

Edited by MrYonutz
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.