Jump to content

Holden Special Vehicles lansează un model GTS aniversar


South Mathiew
 Share

Recommended Posts

Bazat pe modelul Commodore al celor de la Holden, modelul aniversar GTS a fost creat pentru sărbătorirea a 25 de ani de activitate a diviziei de tuning Holden Special Vehicles.

hsv-gts-aniversar-front.jpg?width=610&height=343

 

 

 

Pentru a marca aşa cum se cuvine 25 de ani de activiate, cei de la Holden Special Vehicles au creat un model GTS ticsit cu tot felul "bunătăţi" menite să transforme condusul într-o activitate extrem de plăcută. Mai exact, ce ascunde puternicul GTS? Să începem cu motorul: inima sportivei australiene o reprezintă un motor V8 LS3 de 6,3 l şi 435 CP, creaţie a celor de la General Motors.

GTS promite să întoarcă toate capetele pe stradă graţie jantelor forjate din aliaj, cu diametrul de 20 inci şi vopsite în negru Satin Graphite. Greutatea acestora a fost redusă cu 8% faţă de modelul GTS standard, acestea devenind mai uşoare cu 22 kg. Iar dacă nici asta nu îl va face remarcat, GTS-ul pune la bătaie o capotă unicat cu prize de aer Vector, ce pot fi regăsite şi pe lateralele caroseriei vopsite în galben. În partea din spate se remarcă spoilerul cu tente sportive şi evacuările rombice agresive.

hsv-gts-aniversar-02.jpg?width=600&height=400

GTS-ul nu e mai prejos nici în ceea ce priveşte tehnologia pusă la dispoziţia clienţilor, vârful de lance reprezentându-l sistemul Side Blind Zone alert, extrem de util prin faptul că identifică obiectele aflate în poziţie adiacentă maşinii şi notifică şoferul cu privire la acestea, rezolvând astfel problema tradiţionalelor unghiuri moarte. Acesta este secondat de sistemul EDI sau Enhanced Driver Interface care are ca rol principal transmiterea în timp real de informaţii referitoare la perfomanţa şi dinamica maşinii în timpul deplasării. Şoferul are acces la toate aceste statistici graţie display-ului central, cu ecran touch-screen.

hsv-gts-aniversar-03.jpg?width=600&height=400

Opţional, clienţii pot alege un sistem HSV LPI care injectează propan lichid în motor, rezultatul fiind emisii scăzute de CO2 şi o îmbunătăţire considerabilă a consumului de combustibil.

 

Sursa: http://www.promotor.ro

Edited by nB KeviN
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.