About This File
Texture Render
Cu ajutorul acestui mod puteți să vă încărcați o imagine anume direct în joc, redimesionând-o după bunul plac, atât în înalțime, cât și în lungime.
Instrucțiuni de instalare:
1. Se descarcă SAMPFUNCS în cazul în care nu-l aveți deja instalat.
2. Se instalează CLEO în cazul în care nu-l aveți deja instalat.
3. Se adaugă fișierul „Render Texture.cs” în folderul CLEO din GTA San Andreas.
Instrucțiuni de folosire:
1. Se deschide consola (~) și se ține apăsat pe Click 1 pentru a muta imaginea într-o poziție anume.
2. Se deschide consola și se apasă: Left Arrow & Right Arrow pentru a mări imaginea în lungime, iar Down Arrow & Up Arrow pentru a modifica înălțimea imaginii.
3. După ce v-ați așezat imaginea, trebuie să scrieți „/Save_Settings” pentru a salva modificările.
4. În cazul în care vreți să modificați imaginea direct din joc, fără a vă reconecta, trebuie să scrieți „/Reload_Texture” (doar în cazul în care nu se reîncarcă singură).
Informații suplimentare:
1. Extensia imaginii trebuie obligatoriu să fie „.png”.
2. Nu cred că există o limită legată de mărimea imaginii (dimensiunea ca și fisier).
3. Numele imaginii trebuie să fie „Image”.
4. Imaginea trebuie adăugată în folderul CLEO.
Exemplu: „Image.png”.
Vă recomand să folosiți acest mod împreună cu un „hud.txd” modificat.
Imaginea redimensionată:
Cum trebuie să arate imaginea din folderul CLEO: