Jump to content

HenrY14

Donator
  • Posts

    1994
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About HenrY14

  • Birthday 05/02/1995

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Neamt
  • Hobbies
    ^_^

Contact Methods

  • Skype
    gheobaa

Previous Fields

  • Real name
    Gheo
  • RPG1 Nickname
    -

Recent Profile Visitors

9013 profile views

HenrY14's Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • 2 Consecutive Logs
  • 7 Days Member
  • 180 Days Member
  • 365 Days Member
  • 1000 Days Member

Recent Badges

117

Reputation

  1. Nick: HenrY14» Rank: 4» Data: 22.07.2021» Motivul invoirii: Abia la ora aia termin munca si abia dupa ora 21:00 ajung acasa. Mersi.
  2. HenrY14

    Cand am spus neclar, m-am referit in primul rand la formatul textului folosit, este greu de citit de pe telefon, de exemplu. Apoi, nu am vazut exact toate cererile de leavehit/gethit expuse cum erau facute de noi pe Rpg4. Si inca o chestie, nu am vazut nimic legat de acel moment cand esti omorat de tinta ta, este sanctionabil sau nu? Cred ca ar trebui precizat. Nu vreau sa o iei de rau, eu doar incerc sa ajut. Daca am gresit facand asta, te rog sa-mi spui si nu ma mai bag.
  3. HenrY14

    E foarte neclar regulamentul si greu de citit din cauza formatului pe care-l are textul, ar fi bine daca s-ar pune frumos conducerea ca si asa suntem multi acum, sa-l puna mai bine la punct.
  4. HenrY14

    In legatura cu casele si bizurile, as propune sa ramana cu bizul cel care-l detine de mai mult timp, de exemplu, cum am eu Gsls-ul, de cand s-a deschis Rpg4 si am muncit foarte mult sa-l dobandesc.
  5. HenrY14

    Frumosi prieteni ai ma Marius, bravo, sunteti ca o familie, imi place.. Pacat de Ferdică..
  6. Nick: HenrY14 * Rank: 1 * Echipa: Rutiera * Invoire [sedinta / antrenament]: Sedinta * Data/Ora: 20:00 * Lipsesc din motivul: Sunt pelcat * Alte precizari?: Mersi
  7. Skoda vrea să-i impresioneze pe fanii grupului VW adunaţi la Worthersee printr-un concept care amestecă elementele demne de off-road cu cele create pentru raliuri pe un Yeti. Deşi Skoda nu este o marcă foarte dedicată modelelor sportive, excepţia Octavia RS şi apariţia lui Fabia în raliuri fiind singurele elemente care scot marca din Cehia din ritmul său de brand dedicat familiştilor, oficialii brandului au ţinut să se prezinte la întâlnirea anuală a pasionaţilor Volkswagen de la Worthersee cu un prototip dedicat fanilor modelelor dedicate şoselelor virajate. Modelul pe baza căruia este construit acest concept este unul inedit: Yeti, SUV-ul compact pe care Skoda l-a lansat în 2009. Conceptul poartă numele oficial Skoda Yeti Xtreme şi este modificat serios la interior şi exterior pentru a oferi o imagine sportivă şi off-road deopotrivă. Conform comunicatului Skoda, Yeti Xtreme explorează chiar potenţialul lui Yeti ca maşină de raliuri, marca din Mlada Boleslav oferindu-ne astfel imaginea unei maşini de şosea care ar putea ajunge, cu modificările de rigoare, pe probele speciale ale competiţiilor de profil. Noul concept iese în evidenţă încă din fotografiile oficiale prin nuanţele îndrăzneţe de pe caroseria care a primit o serie de elemente adiţionale precum noi scuturi şi spoilere pentru faţă şi spate, praguri groase şi aripi scoase în evidenţă care ascund roţile de 17 inch încălţate cu anvelope off-road. Sub capotă, Skoda Yeti Xtreme are montat un motor pe care ăl regăsim în portofoliul Grupului VW, dar pe alte modele: 1.8 litri turbo benzină de 152 CP şi 250 Nm. Conform datelor tehnice oferite de Skoda, unitatea pe benzină îi permite modelului ceh să accelereze de la 0 la 100 km/h în 9 secunde şi să atingă o viteză maximă de 192 km/h. Pentru a face faţă cerinţelor dinamice ale maşinii, Yeti Xtreme a împrumutat frânele lui Octavia RS. Interiorul este una dintre cele mai interesante părţi ale conceptului Skoda. Pe lângă patru scaune individuale Recaro de tip scoică, centuri cu prindere în patru puncte,un volan botezat Super Sport şi elemente inedite precum stingătorul şi cuţitul pentru tăierea centurilor (elemente inspirate din raliuri), habitaclul lui Skoda Yeti Xtreme este construit din materiale demne de maşinile de circuit, fibră de carbon de pe feţele uşilor şi podeaua din aluminiu fiind principalele elemente de atracţie din acest punct de vedere. Sursa : http://www.automarket.ro/stiri/skoda-yeti-xtreme-la-granita-dintre-off-road-si-masina-de-raliuri-56489.html
  8. Aston Martin este tot mai aproape de reînvierea brandului Lagonda. După mai multe încercări de a lansa un SUV de lux cu acest nume, britanicii se gândesc, mai nou, la un sedan de lux Lagonda. Lagonda este unul dintre cele mai longegive nume din istoria automobilismului britanic. Născut acum 108 ani, brandul şi toate drepturile de utilizare ale numelui sunt deţinute de Aston Martin încă din 1947. Ascuns pe un raft prăfuit al constructorului de lux, Lagonda se pregăteşte acum să renască. Şi nu cu un SUV aşa cum fusese anticipat, ci cu un sedan. Acesta nu va împrumuta designul conceptului Lagonda, expus în 2009 în cadrul Salonului Auto de la Geneva, preferând să adopte linii simple. Formele vor fi modelate mai degrabă după modelul Lagonda produs între 1976 şi 1990. Acesta a fost, de altfel, şi ultimul model de serie care a folosit numele Lagonda. Potrivit unor informaţii din interiorul Aston Martin, deşi nu va copia designul SUV-ului de la Geneva, sedanul Lagonda va păstra dimensiuni similare. El va avea la bază o platformă nouă, cel mai probabil de provenienţă Mercedes-Benz, şi va căuta să ofere un ampatament generos, cu suficient spaţiu pentru pasagerii din spate. Sursa : automarket.ro
  9. BMW Individual, divizia de personalizare a constructorului german, a creat un exemplar unic M6 Coupe Fire Orange pentru pilotul DTM Marco Wittmann. Atunci când alergi pentru BMW într-unul dintre cele mai importante campionate din lume, DTM, ai posibilitatea de a intra în posesia unor maşini cu personalitate. Este şi exemplul lui Marco Wittmann, pilotul echipei BMW Team RMG în Campionatul German de Turisme. Acesta a apelat la divizia de personalizare BMW Individual pentru a-şi crea un M6 Coupe cu adevărat special. Wittmann a început cu o culoare unică, Fire Orange, care, de altfel, dă şi numele maşinii. Pentru a crea un contrast suficient, BMW Individual completează pachetul vizual cu un acoperiş negru, cu carcase negre pentru oglinzile laterale şi cu un plastic lucios pentru grilă şi pentru conturul geamurilor, de asemenea negru. Interiorul continuă combinaţia de culori, scaunele fiind tapiţate cu piele neagră Merino, cusută cu aţă portocalie Kyalami Orange. De asemenea, fibra de carbon este combinată la rândul ei cu plastic Fire Orange. Modificările BMW Individual se opresc aici, ceea ce înseamnă că sub capotă Wittmann se va bucura de acelaşi motor V8 de 4.4 litri, capabil să ofere 560 de cai şi 680 Nm, suficient pentru a propulsa maşina de la 0 la 100 de km/h în doar 4.2 seconds. Viteza maximă poate ajunge la 250 sau 305 km/h. Sursa : automarket.ro
  10. HenrY14

    Welcome.
  11. HenrY14

    Welcome.
  12. HenrY14

    Welcome.
  13. HenrY14

    Welcome.
  14. Spre surprinderea ta "prietene" nu am nicio nevoie să cresc în ochii tăi, deoarece membrii ca tine care nu-și respectă Rank-urile mai mari nu merită nimic. Dacă mai faci vreun post aici topicul va fi închis !
  15. Alex, e alegerea ta.. una proasta de altfel.. Imi pare rau ca pleci de aici chiar daca au fost clipe cand mai enervat, sunt persoana care trece repede peste tot ! Multa bafta mai departe ! Necunoscutu' acesta îți este și-ți va fi Sublider in continuare.. Să știi că nu-ți faci niciun bine luând atitudinea asta !
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.