Jump to content

Advent Calendar a început, detalii aici

Recrutăm designeri audio și video. Puteți aplica aici

 

growndex.

Donator
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Excellent

About growndex.

  • Rank
    Take away my internet
  • Birthday 02/19/1999

Contact Methods

  • Website URL
    AIQU
  • Skype
    growndex
  • Discord
    growndex #9229

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova
  • Hobbies
    Java Developer

Previous Fields

  • Real name
    Alex
  • RPG1 Nickname
    growndex.
  • RPG2 Nickname
    growndex.
  • CS 1.6 Nickname
    CSGO

Recent Profile Visitors

1840 profile views
  1. growndex.

    Donatie 70euro..ez.Un 'black week' corect.
  2. growndex.

    Welcome
  3. Felicitări! De această data..nu fac quest. Il fac alaturi de prietena mea
  4. growndex.

    Welcome
  5. growndex.

    In acest tutorial, vom invata sa transmitem obiecte unei functii si sa returnam un obiect dintr-o functie in programarea C++. In programarea C++, putem transmite obiecte unei functii intr-un mod similar cu cel al transmiterii argumentelor obisnuite. Exemplul 1: C++ Pass Objects to Function: #include <iostream> using namespace std; class Student { public: double marks; // constructor to initialize marks Student(double m) { marks = m; } }; // function that has objects as parameters void calculateAverage(Student s1, Student s2) { // calculate the average of marks of s1 and s2 double average = (s1.marks + s2.marks) / 2; cout << "Average Marks = " << average << endl; } int main() { Student student1(88.0), student2(56.0); // pass the objects as arguments calculateAverage(student1, student2); return 0; } Output: Average Marks = 72 Aici, am trecut doua student obiecte student1 si student2 ca argumente pentru a calculaAverage() functie. Treceti obiectele pentru a functiona în C++. Exemplul 2: C++ Return Object dintr-o functie: using namespace std; class Student { public: double marks1, marks2; }; // function that returns object of Student Student createStudent() { Student student; // Initialize member variables of Student student.marks1 = 96.5; student.marks2 = 75.0; // print member variables of Student cout << "Marks 1 = " << student.marks1 << endl; cout << "Marks 2 = " << student.marks2 << endl; return student; } int main() { Student student1; // Call function student1 = createStudent(); return 0; } Output: Marks1 = 96.5 Marks2 = 75 Returnare obiect din functie in C++. In acest program, am creat o functie createStudent() care returneaza un obiect al clasei Student. Am numit createStudent() din metoda main(). // Call function student1 = createStudent(); Aici, stocam obiectul returnat prin metoda createStudent() in student1. Pot face tutoriale si despre Flow Control,Functions,Arrays & String,Structures,etc..dar nu vad rostul daca nu vad interes la topicurile de tutoriale.
  6. growndex.

    In acest tutorial, vom afla despre constructorul C++ si tipul sau cu exemple. Un constructor este un tip special de functie de membru care se numeste automat atunci cand se creeaza un obiect. In C++, un constructor are acelasi nume cu cel al clasei si nu are un tip de retur. De exemplu: class Wall { public: // create a constructor Wall() { // code } }; Aici, functia Wall() este un constructor al clasei Wall. Observati constructorul: are acelasi nume ca si clasa. nu are un tip de retur. este public. C++ Default Constructor Un constructor fara parametri este cunoscut ca un constructor implicit. In exemplul de mai sus, Wall() este un constructor implicit. Exemplul 1: Constructor implicit C++: #include <iostream> using namespace std; // declare a class class Wall { private: double length; public: // create a constructor Wall() { // initialize private variables length = 5.5; cout << "Creating a wall." << endl; cout << "Length = " << length << endl; } }; int main() { // create an object Wall wall1; return 0; } Output: Creating a Wall Length = 5.5 Aici, cand este creat obiectul wall1, se numeste constructorul Wall(). Aceasta seteaza variabila de lungime a obiectului la 5,5. Daca nu am definit un constructor in clasa noastra, atunci compilatorul C++ va crea automat un constructor implicit cu un cod gol si fara parametri. C++ Parameterized Constructor In C++, un constructor cu parametri este cunoscut ca un constructor cu parametri. Aceasta este metoda preferata pentru a initializa datele membrilor. Exemplul 2: Constructor cu parametri C++: #include <iostream> using namespace std; // declare a class class Wall { private: double length; double height; public: // create parameterized constructor Wall(double len, double hgt) { // initialize private variables length = len; height = hgt; } double calculateArea() { return length * height; } }; int main() { // create object and initialize data members Wall wall1(10.5, 8.6); Wall wall2(8.5, 6.3); cout << "Area of Wall 1: " << wall1.calculateArea() << endl; cout << "Area of Wall 2: " << wall2.calculateArea() << endl; return 0; } Output: Area of Wall 1: 90.3 Area of Wall 2: 53.55 Aici, am creat un constructor parametru Wall() care are 2 parametri: dublu len si dublu hgt. Valorile continute in acesti parametri sunt utilizate pentru a initializa lungimea si inaltimea variabilelor membre. Cand cream un obiect din clasa, trecem valorile variabilelor membre ca argumente. Codul pentru aceasta este Wall wall1(10.5, 8.6); Wall wall2(8.5, 6.3); Cu variabilele membre astfel initializate, putem calcula acum suprafata peretelui cu functia calculateArea(). C++ Copy Constructor Copia constructorului in C++ este utilizata pentru a copia datele unui obiect in altul. Exemplul 3: C++ Copy Constructor: #include <iostream> using namespace std; // declare a class class Wall { private: double length; double height; public: // parameterized constructor Wall(double len, double hgt) { // initialize private variables length = len; height = hgt; } // copy constructor with a Wall object as parameter Wall(Wall &obj) { // initialize private variables length = obj.length; height = obj.height; } double calculateArea() { return length * height; } }; int main() { // create an object of Wall class Wall wall1(10.5, 8.6); // print area of wall1 cout << "Area of Room 1: " << wall1.calculateArea() << endl; // copy contents of room1 to another object room2 Wall wall2 = wall1; // print area of wall2 cout << "Area of Room 2: " << wall2.calculateArea() << endl; return 0; } Output: Area of Room 1: 90.3 Area of Room 2: 90.3 In acest program, am folosit un constructor copie pentru a copia continutul unui obiect din clasa de perete la altul. Codul constructorului copiei este: Room(Room &obj) { length = obj.length; height = obj.height; } Observati ca parametrul acestui constructor are adresa unui obiect din clasa Wall. Apoi atribuim valorile variabilelor primului obiect variabilelor corespunzătoare celui de-al doilea obiect. Acesta este modul in care este copiat continutul obiectului. In main(), vom crea apoi doua obiecte wall1 si wall2 si apoi copiati continutul primului obiect la al doilea cu codul: Wall wall2 = wall1; Un constructor este utilizat in principal pentru a initializa obiecte. Ele sunt, de asemenea, utilizate pentru a executa un cod implicit atunci cand un obiect este creat.
  7. growndex.

    Cum se conecteaza la o baza de date MySQL cu Java? Java ofera JDBC (Java DataBase Connectivity) ca parte a Java SDK (Software Development Kit). Folosind acest API, este foarte usor sa va conectati la o baza de date relationala. Driverul bazei de date MySQL. Pentru a va putea conecta la o baza de date MySQL, aveti nevoie de driverul JDBC pentru MySQL. Acesta se numeste driverul Connector / J si poate fi descarcat de pe site-ul MySQL. Dupa ce descarcati fisierul ZIP (sau TAR.GZ), extrageti arhiva si copiati fisierul JAR mysql-conector-java-bin.jar la o locatie potrivita. Acest fisier este necesar pentru rularea oricarui cod care utilizeaza driverul JDBC MySQL. Crearea unei baze de date. Urmatoarele creeaza un utilizator numit testuser care se va conecta la baza de date MySQL de la aceeasi masina in care ruleaza (indicata prin gazda locala), folosind parola securepwd. creati utilizator 'testuser' @ 'localhost' identificat prin 'securepwd'; Daca va conectati la o baza de date care ruleaza pe o alta masina (numita remotemc), trebuie sa utilizati urmatoarele (remotemc poate fi un nume de gazdă sau o adresa IP) creati utilizator 'testuser' @ 'remotemc' identificat prin 'securepwd'; Acum, ca numele de utilizator si parola au fost create, trebuie sa acordam acces la baza de date proba creata anterior. acordati-le pe esantion. * la 'testuser' @ 'localhost'; Sau, daca baza de date este la distanta: acordati-le pe esantion. * la 'testuser' @ 'remotemc'; De asemenea, puteti rula urmatoarele comenzi dupa conectare, pentru a va asigura ca toate permisiunile sunt corecte. crea joe joe (id int cheie auto_increment, nume varchar (25)); drop table joe; Configurati calea de clasa Java. Primul pas este sa incarcati driverul bazei de date. Aceasta se face prin invocarea urmatoarelor intr-o locatie potrivita Class.forName ( "com.mysql.jdbc.Driver"); Codul ar putea arunca o exceptie, astfel incat sa il puteti prinde daca intentionati sa o rezolvati (cum ar fi formatarea mesajului de eroare pentru o interfata grafica). incercati Class.forName ("com.mysql.jdbc.Driver"); captura (ClassNotFoundException ex) // utilizati exceptia aici Este foarte frecvent sa invocati acest cod intr-un bloc static din clasa, astfel ca programul nu reuseste imediat daca driverul nu poate fi incarcat. exemplul public de clasa static try Class.forName ("com.mysql.jdbc.Driver"); captura (ClassNotFoundException ex) System.err.println ("Imposibil de incarcat Driverul MySQL"); Conectarea la MySQL Din Java. O modalitate de a crea o conexiune de baze de date este de a utiliza DriverManager. String jdbcUrl = ...; Conexiune con = DriverManager.getConnection (jdbcUrl); Si ce este jdbcUrl? Acesta indica detaliile conexiunii, inclusiv serverul in care se afla baza de date, numele de utilizator si asa mai departe. Iata un exemplu de URL pentru exemplul nostru. String jdbcUrl = "jdbc: mysql: // localhost / sample = user = testuser & password = secretpwd"; Observati ca am inclus toti parametrii necesari pentru conectare, inclusiv numele de gazdă (gazda locala), numele de utilizator și parola. Folosind asta jdbcUrl, aici este un program complet pentru a verifica conectivitatea. exemplul public de clasă static try Class.forName ("com.mysql.jdbc.Driver"); captura (ClassNotFoundException ex) System.err.println ("Imposibil de incarcat Driverul MySQL"); static public void principal (String [] args) arunca Excepție String jdbcUrl = "jdbc: mysql: // localhost / sample = user = testuser & password = securepwd"; Conexiune con = DriverManager.getConnection (jdbcUrl); System.out.println ( "Connected!"); con.close (); Este o idee proasta sa incorporati parola in URL-ul JDBC. Pentru a specifica direct numele de utilizator si parola, puteti folosi urmatoarea optiune de conectare. Stringul jdbcUrl = "jdbc: mysql: // localhost / sample"; incercati (Conexiune con = DriverManager.getConnection (jdbcUrl, "testuser", "securepwd")) Interogarea bazei de date din Java. Acum, cand conexiunea la baza de date este stabilita, sa vedem cum sa efectuam o interogare, cum ar fi interogarea versiunii bazei de date: selectati versiunea (); O interogare este executata in java dupa cum urmeaza. Afirmatie obiect este creat si o interogare este executata folosind executeQuery () metoda care returneaza Setul de rezultate. String queryString = "selectati versiunea ()"; Declaratie stmt = con.createStatement (); Rezultatul rset = stmt.executeQuery (queryString); Imprimati versiunea din Setul de rezultate dupa cum urmeaza. 1 se refera la indexul coloanei in rezultate, începand de la 1. in timp ce (rset.next ()) System.out.println ("Versiune:" + rset.getString (1)); Dupa procesarea rezultatelor, obiectele trebuie inchise. rset.close (); stmt.close (); Si asta acopera tot ceea ce este legat de MySQL de la java si efectuand o interogare simpla. Am explicat pe scurt.. pentru intrebari,probleme[reply,pm].
  8. growndex.

    - Nume:growndex. - Rank:2 - Vot:Da. - De ce:Cel actual are interior de casa. - Alte precizari: -
  9. growndex.

    Da.. posibil.. o sa sterg jocul si vad dupa.
  10. growndex.

    Nu stiu..am vazut problema si am postat.Probabil nu este la toti..
  11. growndex.

    Salut. Sigur de la mine nu este.. tot de la server este ceva.
  12. growndex.

    Nick-ul tau:growndex.Server:RPG1Descrierea bugului:Cand mergi cu spatele cu tractorul si ai plug..poti prinde o viteza peste 100km/h+.Screenshot(s):
  13. growndex.

    - Nume: growndex. - Rank: 2 - Vot: 2 - De ce: Arata foarte bine si merge o schimbare. - Alte precizari:
  14. growndex.

    Up. Detin: 0euro. Vanduti pana acum: 562euro. @ T/C
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.