Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Bonnie.

Member
  • Posts

    170
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About Bonnie.

  • Birthday September 12

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Hobbies
    Mingicar de meserie

Recent Profile Visitors

1510 profile views

Bonnie.'s Achievements

Contribuitor

Contribuitor (4/14)

  • 300 Reactions Given
  • 100 Reactions Given
  • 50 Reactions Given
  • 10 Reactions Given
  • 1 Reaction Given

Recent Badges

31

Reputation

  1. Si uite asa,din 4 servere mai ramane doar 1.Incet incet moare si samp-ul,jocul cu care am crescut majoritatea.
  2. Nick: Bonnie.INTERVENTIA Rank: 1 Mă învoiesc de la: war Motivul invoirii: teza la romana Data: 12/05/2022 Numarul de invoiri din aceasta saptamana: 1/2 Alte precizari: catuse roz
  3. Nick: Bonnie.INTERVENTIA Rank: 1 Mă învoiesc de la: war Motivul invoirii: probleme de sanatate Data: 06/05/2022 Numarul de invoiri din aceasta saptamana: 2/2 Alte precizari: rusko lider moam
  4. Nick: Bonnie.INTERVENTIA Rank: 1 Mă învoiesc de la: war Motivul invoirii: probleme de sanatate Data: 05/05/2022 Numarul de invoiri din aceasta saptamana: 1/2 Alte precizari: nu sunt gras
  5. Nick: Bonnie.INTERVENTIA Rank: 1 Mă învoiesc de la: war Motivul invoirii: NU AM INTERNET Data: 03/05/2022 Numarul de invoiri din aceasta saptamana: 1/2 Alte precizari: nu sunt gras
  6. Display Name:Bonnie I want (Avatar/Avatar Discord/Signature/Userbar/Logo/Cover Profile):Cover Profile Picture (requested in case of signatures): Theme (Nature, girls, landscapes, sunset, sunrise, cars, vintage, b&w, abstract, textures, animals, etc.):Ceva cu Dinamo Text (optional):Bonnie Sizes (optional): 2048 x 1152 Other details (optional):Coverul sa fie in genul asta: https://postimg.cc/fJhLy4M3
  7. Nick: Bonnie. Rank: 1 Mă învoiesc de la: war Motivul invoirii: sunt in drum spre casa,daca ajung retrag Data: 29/03/2022 Numarul de invoiri din aceasta saptamana: 1/2 Alte precizari: nu sunt gras
  8. E ce trebuie,multumesc frumos.
  9. Display Name: Bonnie. Doresc (Avatar/Avatar Discord/Semnătură/Userbar/Logo/Cover Profil): Cover profil Imagine (obligatoriu pentru semnătură): N/A Tema (Natură, fete, peisaje, apus, răsărit, mașini, vintage, b&w, abstract, texturi, animale, etc.): peisaje,rasarit,apus,ceva legat de dinamo Text(opțional): Bonnie Dimensiuni (opțional): N/A Alte precizări (opțional): La multi ani!
  10. Nick:Sir.Bonnie RPG Bar (mic): Nick-ul celorlalti participanti (daca exista) RPG Bar (mic) al celorlalti participanti (daca exista) Link catre ultima cerere de interviu (daca exista in saptamana curenta) Alte precizari:Stima!
  11. Vara continuă cu super promoții din partea Huawei Consumer BG, care în perioada 2 - 22 august vine cu o ofertă ce nu trebuie ratată. În această perioadă dacă vei achiziționa un laptop din familia Huawei ai posibilitatea de a cumpăra alături un ceas Huawei Watch Fit pentru doar 1 leu. De asemenea, până pe data de 8 august cine achiziționează un smartphone P40 Lite 5G, Mate 40 Pro, P40 Lite sau P Smart 2021 va primi și o husă cadou. În funcție de telefon, husele oferite cadou ar fi avut prețuri între 49.99 lei și 199.99 lei. Revenind la oferta cu laptop-uri, aceasta este una de tip bundle ce oferă posibilitatea cumpărării unui ceas Huawei Watch Fit la prețul de 1 leu alături de laptop-ul dorit. Acestea pot fi achiziționate și în rate, iar pe listă avem modele precum MateBook D15 i3 ideal pentru productivitate și învățare online, sau MateBook 13 2021 care se remarcă prin inovație, design-ul elegant, portabilitate și performanțe tehnice. Există promoții și în zona de tablete, acolo unde modelul MatePad T3 10 beneficiază de discount-uri speciale pentru ambele versiuni, fiind disponibil la 499 lei în varianta LTE 2 GB+16GB sau 599 lei în varianta WiFi 3 GB+32GB. De asemenea, cea mai recent lansată tabletă, Huawei MatePad 11 poate fi acum achiziționată cu plata în 3 sau 6 rate fără dobândă dacă ai card BRD Bank, Star BT, Garanti Bank sau Alpha Bank. Continuă și campania de precomandă până la final de săptămână, astfel că la achiziție primești o tastatură magnetică și stylus cadou. Toate ofertele promo pot fi găsite aici! SURSA
  12. Un influencer rus și-a legat iubita de acoperișul mașinii pentru a filma un videoclip. Serghei Kosenko are peste 5 milioane de urmăritori pe Instagram și este cunoscut pentru situațiile periculoase în care se pune pentru a strânge cât mai multe aprecieri online. În noua înregistrare video acesta poate fi văzut conducând un Bentley în timp ce iubita sa este legată cu frânghii de acoperișul mașinii și are gura acoperită cu bandă adezivă, scrie HotNews.ro. Ce nu face un influencer pentru like-uri?! Mâna stângă a lui Kosenko este legată cu o cătușă de mâna dreaptă a femeii. Influencerul a scris în rusă că a făcut deja de 20 de ori „cascadoria”. Kosenko a scris în secțiunea de comentarii că acesta este doar unul dintre numeroasele „teste de încredere” pe care cuplul le-a făcut împreună. Luni, la scurt timp după publicarea înregistrării video, poliția rutieră din Moscova a anunțat într-un comunicat că „investighează” un videoclip apărut în mediul online în care este văzută o fată legată de acoperișul unei mașini în mișcare. Influencerul a scris marți pe Instagram că el și prietena sa își cer scuze pentru incident și că au fost amendați cu 750 de ruble (aproximativ 10 dolari), nefiind însă clar dacă penalizarea a fost singura măsură luată de autoritățile ruse. În luna ianuarie acesta a fost deportat din Indonezia după ce a organizat o petrecere care a încălcat regulile sanitare impuse pentru a preveni răspândirea coronavirusului, iar în decembrie anul trecut acesta a fost ținta unor critici în mediul online după ce a încărcat pe Instagram o înregistrare video în care el și o femeie sunt văzuți conducând o motocicletă în ocean de pe un ponton. SURSA
  13. În această dimineață, începând cu ora 7.00, Poliția Română a declanșat o acțiune de amploare, în sistem integrat, pentru prevenirea accidentelor rutiere și a consecințelor acestora, determinate de nerespectarea regimului legal de viteză, a regulilor privind depășirea, conducerea sub influența băuturilor alcoolice sau ignorarea altor reguli rutiere, precum și pentru menținerea ordinii și siguranței publice. Timp de 2 ore, conducătorii auto au fost verificați alcoolscopic sau dacă au consumat substanțe psihoactive, le-au fost verificate documentele, iar împreună cu specialiști de la RAR, a fost verificată starea tehnică a autovehiculelor. Acțiunile vor fi intensificate și în intervalul orar 17.00 – 19.00 Acțiunile comune, în care sunt angrenați polițiști rutieri, de ordine publică și de la transporturi, vor fi intensificate și în intervalul orar 17.00 – 19.00, în toată țara. Se acționează cu aparate radar tip pistol – TRUCAM și aparate radar montate pe autospeciale, aparate Autovision, precum și aparatele DrugTest și alcooltest. De asemenea, astfel de activități se vor derula și mâine, anunță oamenii legii. Încă de la începutul lunii august, polițiștii efectuează, sub coordonarea Direcţiei Rutiere din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române, acţiunile pe şosele, pentru prevenirea accidentelor rutiere și a consecințelor acestora, determinate de nerespectarea regimului legal de viteză, a regulilor privind depășirea, conducerea sub influența băuturilor alcoolice sau ignorarea altor reguli rutiere. Un val de accidente rutiere i-a determinat pe polițișri să ia măsuri Potrivit Poliției Române, cele mai multe și mai grave accidente rutiere se produc vara, în perioada concediilor, atunci când oamenii ar trebui să aibă mintea mai odihnită. „Anual, viteza neadaptată la condițiile de drum este motivul pentru care se produc, în lunile de vară, îngrijorător de multe accidente rutiere grave. Prin această campanie, încercăm să facem conducătorii auto mai conștienți de riscul la care se expun dacă depășesc limita de viteză impusă, dacă ignoră regulile și dacă au atitudini agresive sau teribiliste în conducerea autovehiculului” spune șeful Poliției Rutiere, comisar-șef Grigore George. SURSA
  14. Volvo Cars a raportat vânzări globale de 56.883 de autoturisme în iulie, în scădere cu 8,7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Scăderea a fost în principal rezultatul unui număr mai mic de vânzări în Europa, precum și al unei performanțe neobișnuit de puternice la nivel global în luna iulie a anului trecut, când dealerii au început să deschidă livrările, blocate atunci de Covid-19. Mai mult, volumele au fost afectate de lipsa globală de semiconductori. În primele șapte luni ale anului 2021, compania a vândut 437.640 de mașini la nivel global, în creștere cu 31,7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Gama Recharge a modelelor Volvo și-a continuat ritmul puternic de creșete și în iulie, reprezentând 25,5% din toate mașinile vândute. În Europa, peste 43% din toate mașinile vândute în iulie provin din gama Recharge. Vânzările în SUA au atins 11.575 de mașini în luna iulie, în creștere cu 19,4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea a fost condusă de o cerere puternică a clienților, în principal pentru XC60, care a fost cel mai bine vândut model, urmat de XC90. În primele șapte luni, vânzările din SUA au crescut cu 42,3%, până la 75.329 de mașini. Cea mai vândută mașină din China în iulie a fost Volvo XC60, urmată de S90 În China, vânzările au ajuns la 14.550 de mașini, în creștere cu 1% comparativ cu luna iulie a anului trecut. În primele șapte luni ale anului, vânzările au crescut cu 37%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cea mai vândută mașină din China în iulie a fost XC60, urmată de S90. Vânzările Volvo Cars din iulie în Europa au ajuns la 22.408 de mașini, în scădere cu 22% față de aceeași perioadă a anului trecut. Spre deosebire de scăderea generală din Europa, Marea Britanie, una dintre piețele europene de top ale Volvo Cars, a înregistrat o creștere puternică a vânzărilor în iulie. Cea mai vândută mașină din Europa în iulie a fost XC40, urmată de XC60. Vânzările totale în Europa pentru perioada ianuarie-iulie au ajuns la 189.230 de mașini. Pentru luna iulie, XC60 a fost cel mai vândut model cu vânzări de 19.132 de mașini (2020: 17.861 de unități), urmat de XC40 cu vânzări totale de 15.097 de mașini (2020: 18.726 de unități) și Volvo XC90 cu 9.694 de mașini vândute ( 2020: 8.751 unități). SURSA
  15. Poliția Română a lansat o campanie de conștientizare a riscului vitezei excesive sub denumirea sugestivă de „Vedere din spital”. Nu știm dacă asta îi va determina pe șoferi să meargă cu viteză legală spre destinația de vacanță. Potrivit Poliției Române, cele mai multe și mai grave accidente rutiere se produc vara, în perioada concediilor, atunci când oamenii ar trebui să aibă mintea mai odihnită. Un val catastrofic de accidente rutiere grave produse în ultima vreme din cauza vitezei i-a determinat pe cei de la Poliție să ia măsuri. Ca de obicei, acestea nu sunt cele așteptate, ci vorbim mai degrabă de una din zona idilică – o campanie de conștientizare. „Nu de puține ori, (șoferii – n.r.) optează pentru cazări cu o vedere spectaculoasă la mare sau la munte, pentru a profita din plin de locația aleasă. Însă, ce nu realizează este că atunci când accelerează către destinație, riscă să privească o altă vedere: vederea din spital”, se arată în comunicatul polițiștilor. Noi am spune că riscă să nu mai privească nimic, dar nu putem argumenta că „vedere din spital” nu sună rău. În orice caz, nu așa de rău ca „vedere din cimitir”. Campania „Vedere din spital” se desfășoară la nivel național, în perioada 10 august 2021 – 30 septembrie 2021. În cadrul acesteia, Poliția Rutieră va realiza acțiuni punctuale, astfel încât cetățenii să conștientizeze care sunt riscurile la care se expun atunci când nu păstrează distanța, nu adaptează viteza de deplasare la condițiile de drum și mai ales, nu respectă limita de viteză. Printre acțiuni se numără distribuirea de flyere, difuzarea la nivel național a unui spot radio, postări pe rețele de socializare și plasări de anunțuri „false” pe site-uri de cazare. Vedere din spital – Cum speră polițiștii să reducă numărul de accidente Este vorba de oferte foarte bune care, după accesare, fac trimitere către site-ul www.vederedinspital.ro. Scopul celor din urmă este de a le comunica șoferilor mesajul campaniei chiar înainte să plece la drum, atunci când își caută cazare. Polițiștii își doresc ca șoferii să devină conștienți de faptul că, dacă accelerează spre vacanță, vederea spectaculoasă la mare sau la munte, către care se grăbesc, se va transforma în vederea din spital. „Anual, viteza neadaptată la condițiile de drum este motivul pentru care se produc, în lunile de vară, îngrijorător de multe accidente rutiere grave. Prin această campanie, încercăm să facem conducătorii auto mai conștienți de riscul la care se expun dacă depășesc limita de viteză impusă, dacă ignoră regulile și dacă au atitudini agresive sau teribiliste în conducerea autovehiculului” spune șeful Poliției Rutiere, comisar-șef Grigore George. Poliția Română se întrece în campanii susținute de diverse ONG-uri, fără a face însă nimic concret pentru a stopa carnagiul de pe șosele. SURSA
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.