Jump to content

La mulți ani România! Quest & Gift disponibil pe serverele de sa-mp, detalii aici

RobertCM

Member
  • Content Count

    2073
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

77 Impressive

About RobertCM

  • Rank
    CM
  • Birthday 11/07/1995

Contact Methods

  • Website URL
    http://-
  • Skype
    PM

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Real name
    Robert
  • RPG1 Nickname
    RobertCM

Recent Profile Visitors

4675 profile views
  1. RobertCM

    @, daca nici tu nu iti aduci aminte cum sa imi aduc eu. Fara resentimente ca doar suntem profesionisti, daca te lasam in pace atunci nu mai erai acum unde esti. ________________________________________________________________________________________________________ Salutare tuturor, mi-a fost dor sa postez in topicul asta. EDIT: Si deja am deschis o pagina nou. Vechiurile obiceiuri nu se uita...
  2. Nickname: [GF]RobertCM Rank: 2 Numar comenzi reusite: 44 Poze: http://imgur.com/a/Y4VNk#0
  3. PinkZones: Şosele cu benzi speciale colorate în roz, destinate doar femeilor Se întâmplă în Marea Britanie, unde o companie de asigurări propune ca maşinile conduse de femei să circule pe benzi speciale de culoare roz, ca măsură împotriva vulnerabilităţii acestora pe drumurile din Marea Britanie. Iniţiativa botezată PinkZones aparţine companiei de asigurări Sheila's Wheels şi a fost deja înaintată guvernului britanic. Mai pe larg, proiectul propune două noi tipuri de şosele care ar urma să fie implementate în Marea Britanie, în cazul în care propunerea primeşte aprobare. În prima variantă, pe şosele ar urma să fie trasate benzi de condus roz, marcate special, pe care va fi permisă doar circulaţia vehiculelor conduse de femei, în timp ce a doua versiune, mai ambiţioasă, propune construirea de benzi supraterane peste cele mai aglomerate zone de drum şi intersecţii din Marea Britanie. Compania de asigurări îşi bazează propunerea pe o serie de date statistice publicate de Departamentul pentru Transport (DfT) conform cărora 1.713 de şoferi şi-au pierdut viaţa în 2013 pe drumurile din Marea Britanie. Mai mult, din studii comandate de DfT în 2012 rezultă că 114.190 de accidente s-au soldat cu rănirea bărbaţilor, în timp 70.740 de accidente au dus la rănirea reprezentatelor sexului frumos. În schimb, 53% din femeile implicate în accidente rutiere sunt rănite grav, în timp ce în rândurile bărbaţilor procentul de răniri grave este de 38%. Reprezentanţii companiei de asigurări sunt de părere că instalarea unor asemenea benzi de circulaţie va spori gradul de siguranţă pe şosele şi va izola în acelaşi timp femeile de un mediu potenţial periculos. Mai mult, aceştia estimează că această soluţie ar genera costuri de 250.000 de lire sterline pe kilometru, iar acoperirea unor asemenea cheltuieli ar avea nevoie de o finanţare de 880 de milioane de lire sterline. "Din postura de lider pe piaţa de asigurări specializate pe nevoile femeilor, Sheila's Wheels are cele mai serioase intenţii în crearea unei reţele de şosele mai sigure pentru şoferii de sex feminin şi credem că o discuţie la acest nivel trebuia iniţiată mult mai devreme", a declarat Andy Sommer, purtător de cuvânt Sheila's Wheels. "În timp ce PinkZones se recomandă ca un concept futurist, trebuie ca reprezentanţii guvernului să realizeze faptul că femeile şi bărbaţii au stiluri diferite de condus care necesită soluţii diferite pentru mărirea siguranţei", a adăugat acesta. Deşi această iniţiativă este de salutat, implementarea pe scară largă ar presupune o infuzie masivă de fonduri şi costuri destul de ridicate, cel puţin în varianta în care vor fi construite pasaje separate, destinate strict vehiculelor conduse de femei, aspect pe care guvernanţii britanici îl vor lua în calcul împreună cu alte considerente. În orice caz, ideile şi proiectele vesticilor cu privire la infrastructură ne fac în continuare să oftăm şi să conştientizăm că mai avem drum lung de parcurs (şi de construit, în special autostrăzi) până vom circula decent în România. Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/pinkzones-sosele-cu-benzi-speciale-colorate-in-roz-destinate-doar-femeilor-13125956
  4. The Deliver ne conturează viitorul utilitarelor uşoare 100% electrice Curentul utilizării propulsiei electrice acaparează tot mai multe tipuri de vehicule, aşa că după berline, compacte şi supercar-uri, a venit vremea ca utilitarele să schimbe macazul. Iar primul pas îl face The Deliver. Am văzut cum au evoluat modelele electrice BMW până la recent lansatele i3 şi i8, am aflat că guvernul Marii Britanii va achiziţiona modele electrice pentru propria flotă şi America dă lumii primul său supercar electric - Renovo Coupe. Sau cum am putea rezuma cu trimitere către un material publicat recent de ProMotor, maşinile 100% electrice sunt soluţia obligatorie. Utilitarele au fost ignorate până acum, dar The Deliver e aici şi vrea să schimbe asta şi în acelaşi timp să contureze un viitor pentru utilitarele electrice. Aşa cum îi sugerează numele, The Deliver se rezumă la mult mai mult decât la un look futurist. Asta pentru că propune să revoluţioneze felul în care vor fi făcute livrările în viitor.Prototipul cântăreşte 2.200 kg şi poate transporta încărcături de maxim 700 kg, în timp ce oferă o capacitate de depozitare cu 18% mai mare comparat cu utilitarele cu ampatamente de lungime similară existente pe piaţă. Sistemul de propulsie este format dintr-o baterie Li-NMC (Lithium-Nickel Manganese Cobalt Oxide) care alimentează două motoare electrice amplasate în roţi, dar producătorul nu specifică şi în care roţi şi ce putere dezvoltă motoarele. Acestea sunt exploatate cu ajutorul unei transmisii cu două rapoarte iar autonomia minimă este cotată undeva la 100 km, în timp ce viteza maximă menţionată de fişa tehnică este de 100 km/h.Pentru clienţii care au nevoie de promtitudine la încărcarea şi descărcarea mărfurilor, Delier oferă soluţii practice: o zonă de depozitare ergonomică, lipsa montanţilor B pentru acces mai uşor şi o uşă specială "walk-in". Mai multe informaţii găsiţi în materialul video de mai jos: Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/the-deliver-ne-contureaza-viitorul-utilitarelor-usoare-100-electrice.-video-13129716
  5. @@Lowley, Am vazut ca ai avut grija sa gasim imaginile, undeva in link-ul sursei dupa cum ai zis, dar asta nu e in conformitate cu regulamentul. Daca voiam doar sa gasim locul unde sa citit stirea, puteam posta simplu un link si atat. Cele minim 2 imagini cerute de regulament sunt esentiale pentru o estetica mai buna a reportajului, pentru o intelegere mai buna din partea cititorului. Ceea ce vreau sa spun este ca atunci cand vrei sa mai postezi o stire, aseaz-o frumos in pagina, fa un rezumat, adauga 2 poze si aia e. Ai aici regulamentul general. Lowley primeste un Avertisment.
  6. @,@@GF Gheran, vedeti ca scrie marimea pe tricourile acelor tipi din avatarul lui @@ribe, Pagina dezvirginata by RobertCM S.R.L Mission Complet
  7. HEI BAIETI !! O scot s-o vedeti?
  8. Toyota debutează în Gran Turismo 6 cu FT-1 Vision GT şi FT-1 În lipsa unui puseu de sportivitate din partea Toyota în lumea reală, va trebui să ne mulţumim cu anvelope încinse şi motoare turate doar pe circuitele virtuale din Gran Turismo 6. Ceea ce sună (şi arată) destul de bine. Dacă prototipurile Vision GT de până acum (de la Mercedes, BMW şi Volkswagen) au eşuat în a vă convinge să vă apucaţi serios de simulatoare auto, ar fi bine să luaţi în considerare şi propunerile înaintate de Toyota. Prototipul Toyota FT-1 lansat anul acesta la Detroit e o mai veche cunoştinţă de-a noastră, doar că pentru Gran Turismo 6 superbul concept a renunţat la culoarea roşie pentru un look mai sofisticat şi autentic oferit de nunaţa gri Graphite, conform oficialilor Toyota. In latura extremă se află FT-1 Vision GT, un concept care duce mai departe ideea de sportivitate Toyota (deocamdată doar în mediul virtual). Pentru asta, va sta la dispoziţia utilizatorilor Gran Turismo 6 cu o caroserie din fibră de carbon, un eleron uriaş, stopuri inspirate din Formula 1 şi o postură lipită de asfalt. Ambele modele vor fi disponibile prin download pentru Gran Turismo 6 pe consola PlayStation 3 începând cu luna septembrie. Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/toyota-debuteaza-in-gran-turismo-6-cu-ft-1-vision-gt-si-ft-1.-video-13089765
  9. RobertCM

    Cum să negociezi preţul unei maşini Atunci când ai ieşit la „vânătoare” de maşini second hand este recomandat să pleci la „luptă” cu temele facute, mai ales când vine vorba de a negocia preţul maşinii pe care doreşti să o cumperi. În primul rând este foarte important să ştii ce maşină vrei să cumperi. La o valoare dată de bani, există mai multe mărci şi modele care se încadrează în suma respectivă. Te-ai hotărât exact la marcă şi model? Mai departe lucrurile se pot aprofunda. Mai exact, dotările maşinilor sunt diverse mai ales dacă discutăm despre clase diferite de maşini - eşti sigur că vrei să iei o maşină mare, dar mai scumpă, în locul uneia mai mici, dar mai dotată? Mai departe, poţi să întâlneşti maşini din clase superioare, dar de vârste considerabile. Eşti sigur că vrei neapărat o maşină premium, dar mai veche, în detrimentul uneia mai noi, dar „normale”? Concluzionând, este bine să ştii clar ce maşină vrei să cumperi, ce specificaţii tehnice şi ce dotări minime îţi doreşti şi, evident, totul trebuie să se încadreze în bugetul alocat. Verifică la sânge preţul După ce te-ai hotărât asupra modelului este foarte important să vezi preţul cerut pentru respectivul model în mediul online. Site-urile de anunturi auto cu maşini second hand sunt un instrument foarte bun atunci când încercăm să aflăm preţul mediu al unei maşini. Ştiind şi acest lucru, care este preţul mediu de vânzare pentru modelul ales, poţi să începi să contactezi diferiţi vânzători şi să te întâlneşti cu ei pentru vizionarea maşinii. Ca idee, faci o afacere atunci când preţul obţinut de tine e mai mic decât media, pentru anul şi dotările respective. Atenţie să nu fie prea mic, caz în care e clar că ţi se trage o ţeapă! Verifică la sânge documentele maşinii O altă „unealtă” de negociere este solicitarea documentelor care atestă efectuarea operaţiilor de mentenanţă cerute de producător. Adică, să întrebi de existenţa unui caiet de service, să verifici ce operaţiuni au fost făcute <în funcţie de numărul de kilometri>. Dacă maşina se apropie sau a trecut de perioada unor intervenţii majore, precum schimbarea distribuţiei sau a ambreiajului, este indicat să întrebaţi dacă operaţiunile au fost efectuate. Preţul acestora poate să fie destul de ridicat, în funcţie de marcă şi model, fapt care constituie motiv de micşorare a preţului. Categoric, este aproape evident ca daunele vizibile ale caroseriei mai reduc din preţul cerut de către vânzător. Verifică starea tehnică efectivă a maşinii Ia cu tine un prieten mecanic care să poată privi cu un ochi critic respectiva maşină. Fă o tură cu ea, de faţă cu proprietarul, şi fii atent la orice neajuns. Menţionează absolut toate neajunsurile maşinii faţă de proprietar, pentru a-l pregăti pentru o diminuare a preţului. Cea mai bună variantă este să faceţi inspecţia tehnică a maşinii intr-o reprezentanţă a mărcii alese care poate oferi şi un istoric de service. Desigur, acestea sunt doar câteva elemente prezente într-un proces de negociere, totul depinde de calităţile dumneavoastră. Noi nu putem să vă urăm decât: spor la cumpărături! Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/cum-sa-negociezi-pretul-unei-masini-13090185
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.