Jump to content

Quest Unirea Principatelor Romane. Detalii aici

Recrutăm designeri audio și video. Aplicați aici

TheVirus

Moderator: Vehicles
  • Content Count

    1947
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

181 Extraordinary

2 Followers

About TheVirus

  • Rank
    ★ Legends never die ★
  • Birthday 07/07/2001

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Hobbies
    ¯\_(ツ)_/¯
    ¯\_(ツ)_/¯
    ¯\_(ツ)_/¯
    ¯\_(ツ)_/¯
    ¯\_(ツ)_/¯
    ¯\_(ツ)_/¯

Contact Methods

  • Skype
    the.virus15
  • Steam ID
    thevirusrpg
  • Discord
    TheVirus#5753
  • Instagram
    dragos__mihai

Previous Fields

  • Real name
    Dragos
  • RPG1 Nickname
    TheVirus

Recent Profile Visitors

1358 profile views
  1. Cu toții ne-am întrebat ce am face dacă am bloca accidental mașina, iar cheile le-am uita în interior. Unii chiar au pățit asta și au trebuit apoi să ia o decizie destul de delicată, s-au confruntat cu o dilemă, cum se spune: ce geam să spargă pentru a recupera cheile din interior? Se pare că această metodă este destul de învechită, pentru că un clip postat pe YouTube ne arată cum se face în 2021. Există ”specialiști” care reușesc să deschidă mașină fără să spargă nimic. Introduc în spațiul dintre ușa șoferului și caroserie un fel de pompă care creează un mic spațiu. Prin acel spațiu introduc o sârmă groasă cu care deblochează mașina. ”Ești un salvator de vieți, frate!” Întâmplarea din clip a avut loc pe 30 septembrie 2020 în Brampton, Ontario, Canada. „Mi-am încuiat cheile mașinii în interior și a trebuit să chem o firmă specializată pentru a o debloca, pe ploaie. Șoferul a deschis-o într-un mod pe care nu l-am mai văzut până acum, fără a deteriora mașinii”, descrie cel care s-a confruntat cu această problemă. ”Ești un salvator de vieți, frate!” se mai poate auzi pe înregistrarea video. ”Aceasta este procedura standard pentru deblocarea a 99% din vehicule. Problema aici este că ar fi trebuit să deblocheze ușa laterală a pasagerului. În cazul în care se deteriorează ceva, este mai convenabil să se întâmple la ușa laterală a pasagerului decât la ușa din dreptul șoferului”, comentează cineva pe YouTube. Deși aceasta este o metodă care îi poate ajuta pe unii șoferi, i-ar putea ”ajuta” și pe hoți. Cu un astfel de dispozitiv pot deschide mașina într-un timp foarte scurt, și sustrage apoi diverse lucruri din mașină sau chiar mașina cu totul. Sursa
  2. Polițiștii continuă seria faptelor bune. Oamenii legii au ajutat un șofer a cărui mașină, o Dacia Nova, nu mai pornea. Ce au făcut pentru el? Un șofer din județul Iași, care se chinuia să-și pornească mașina a atras atenția polițiștilor. Oamenii legii au oprit lângă el și l-au întrebat ce probleme are. Șoferul le-a spus că suspectează că bateria mașinii este descărcată. Polițiștii nu au stat pe gânduri. Au scos cablurile de încărcare din portbagaj și i-au dat curent șoferului lăsat în drum. Câteva minute mai târziu, bătrâna lui Dacia a revenit la viață. Șoferul le-a mulțumit oamenilor legii și și-a văzut de drum. Polițiștii fac fapte bune și în București Nu este prima faptă bună făcută de polițiști în ultima perioadă. În urmă cu două zile, doi agenți de poliție din Iași au tras pe dreapta, pentru un control de rutină, o mașină în care se afla o gravidă. Femeia era în drum spre spital, unde urma să nască. Polițiștii nu au stat pe gânduri. Cu semnalele acustice și luminoase pornite, gonind prin Iași, aceștia au escortat mașina în care se afla gravida, pentru a se asigura că aceasta va ajunge la timp la maternitate. Fapte bune făcute de polițiști și în Ardeal Două filmări au devenit virale după ce doi polițiști au curățat lunetele unor șoferi care plecaseră la drum fără să-și dea jos zăpada de pe mașină. Ambii conducători auto erau pasibili de amendă. Cel care a dat startul faptelor generoase a fost Viorel Teacă, celebrul polițist slătinean transferat la Sibiu în toamna anului trecut. În filmare apare cum acesta coboară din autospeciala de poliție la semafor, curăță luneta SUV-ului din față cu mâna și revine înapoi, pe locul pasagerului. Cea de-a doua filmare a fost realizată două zile mai târziu la Brașov, iar scenariul este identic. Sursa
  3. Craterele formate în asfaltul de pe Autostrada Soarelui se repară începând de joi. Poliția Română prin Centrul Infotrafic a anunțat restricții de circulație timp de două zile. Reparații se desfășoară joi și pe autostrăzile A1 și A4. Centrul Infotrafic anunţă că, începând de joi, pentru două zile, inclusiv pe timpul nopţii, sunt restricţii de circulaţie pe Autostrada Soarelui pentru lucrări. Potrivit unui comunicat, circulația va fi restricţionată pe prima bandă şi pe cea de urgenţă pe Autostrada A2 Bucureşti – Constanţa, pe sensul către capitală, între kilometrii 35+300 metri şi 31+300 metri, pentru efectuarea lucrărilor de reparaţii asfaltice. De asemenea, pe A2 Bucureşti – Constanţa, la km 161, sensul spre Capitală, banda doi este restricţionată pentru lucrări de întreţinere la sistemul de iluminare, începând cu ora 09:00 până la ora 14:00. Se repară craterele de pe Autostrada Soarelui. Ce alte autostrăzi au restricții de circulație Șoferii s-au plâns în nenumărate rânduri de calitatea proastă a asfaltului pe Autostrada Soarelui. Cele mai mari probleme sunt pe tronsoanele situate între kilometrul 12+000 – km 24+000 și în continuare, de la kilometrul 24+000 – km 36+000. Sunt exact cele două sectoare pe care au demarat ample lucrări de reparație în septembrie 2019. Acestea ar trebui finalizate în septembrie 2021, dar între timp starea carosabilului se degradează, iar cei care au de suferit sunt șoferii. Reparațiile constau în frezarea betonului rutier și așternerea unui strat de mixtură asfaltică pe zonele degradate. În completarea restricției de viteză la 80 km/h montată în 2018, se impune și devierea traficului din banda 1 în banda 2, pe sectorul cu degradări și menținerea restricției pe toată perioada reparațiilor. Restricţii de circulație au fost anunțate şi pe A4 Ovidiu -Agigea, pe sensul spre litoral, joi între orele 9.00 – 17.00. Astfel, la km 13+200m, banda de urgenţă şi prima bandă sunt restricţionate, pentru lucrări de întreţinere la pod, începând cu ora 09:00 şi până la ora 17:00. Tot astăzi, astăzi, 21 ianuarie, în intervalul orar 10:00 – 16:00, au loc lucrări reparații asfaltice pe autostrada A1 București-Pitești, sensul către Pitești, la kilometrul 55. Din acest motiv, circulația va fi restricționată pe prima bandă. De asemenea, la km 29 pe sensul către Capitală, circulația va fi restricționată pe prima bandă. Şoferii sunt sfătuiţi să respecte semnificaţia semnalizării instituite temporar, circulând cu viteza adaptată condiţiilor de trafic şi de drum. Sursa
  4. Poliţiştii germani care erau de serviciu pe autostrada A9 au oprit un şofer de TIR angajat în România. S-a întâmplat în apropiere de Berg, districtul Hof, Bavaria. Oamenii legii au aflat cu surprindere că acesta se afla pe drum de la mijlocul lui septembrie 2020. Bărbatul, un cetăţean turc, nu a mai avut perioade de odihnă în afara cabinei sale. În plus, şoferul le-a mai spus oamenilor legii că intenţiona să îşi continue drumul în acest mod încă patru luni. Poliţiştii fac acum cercetări şi în privinţa firmei care l-a angajat. Șoferul a fost oprit pentru că fusese depistat de aparatul radar Şoferul de TIR, în vârstă de 39 de ani, onorează constant comenzi pe traseul între Germania şi Austria. Iniţial, şoferul a fost oprit pentru că depăşise viteza legală în zona numită Saaleabstieg, cu 31km/h. A primit o amendă contravenţională, dar în curând oamenii legii aveau să descopere adevăratele nereguli. Şoferul a fost oprit de agenţi pentru că avea 31 km/h mai mult decât era limita de viteză pe aşa numitul „Saaleabstieg”, o porţiune dificilă de autostradă. Firma românească este acum cercetată pentru că a încălcat regulile şi drepturile în vigoare ale şoferilor. Acest incident nu este însă singular. De la începutul lui decembrie 2020, au mai fost patru incidente de acest tip. Sursa
  5. Compania Volkswagen a livrat la nivel mondial mai multe autovehicule electrice ca niciodată, predând către clienți peste 212.000 mașini electrice în total (un plus de 158 procente față de 2019), inclusiv aproape 134.000 autovehicule cu baterie (un plus de 197 procente față de 2019). În pofida restricțiilor din comerțul auto, Volkswagen a livrat în jur de 5,328 milioane de autovehicule, indiferent de motorizare, către clienți din toată lumea. Este o scădere de aproximativ 15 procente față de anul anterior. În luna decembrie, marca și-a continuat sprintul final către sfârșitul de an, când cifrele au fost cu numai două procente mai mici decât rezultatele lunare excelente ale anului anterior. ID.3 ajunge direct în poziția de lider în graficul de vânzări în multe țări din Europa, În 2020, Volkswagen Passenger Cars a lansat nouă modele noi electrice și plug-in hibrid. Astfel, cota de autovehicule electrice acționate pe bază de baterie și de autovehicule hibrid a ajuns în Europa la 12,4 procente din livrările totale ale mărcii. Volkswagen ID.3 a făcut o demonstrație de forță în 2020 Cel mai popular model a fost ID.3, cu 56.500 de unități vândute – deși a apărut pe piață abia în septembrie – urmat de e-Golf2 cu circa 41.300 unități și de Passat GTE3 cu aproximativ 24.000 unități. O parte dintre cele 68.800 de unități de ID.3 au fost comandate în 2020 și peste 56.500 au ajuns deja la clienți – inclusiv la cei 14.400 de clienți din Germania. „Cu ID.3, am dat cu adevărat lovitura”, a spus Klaus Zellmer, membru al Consiliului director vânzări Volkswagen Passenger Cars. „Deși a fost lansat abia în a doua jumătate a anului, a ajuns aproape imediat în topul de vânzări din multe țări.” În decembrie, ID.3 a fost cel mai livrat autovehicul electric alimentat de baterie – BEV – în Finlanda, Slovenia și Norvegia. În Suedia, ID.3 a fost cea mai vândută mașină în decembrie 2020, în cifre absolute – indiferent de tipul de tracțiune. În Olanda și Germania, Volkswagen Passenger Cars a reușit un salt pe primul loc în gama de autovehicule electrice, la nivelul întregului an 2020 – cu o cotă de 23,8 procente pe piața BEV în Germania și 23 de procente în Olanda. Sursa
  6. Autoritatea pentru Supraveghere Fiscală a păstrat neschimbate tarifele de referință pentru asigurarea RCA în 2020, dar pregătește schimbări importante în 2021. Iată ce tarife vom plăti pe polița RCA în 2021. Toți cei care au o mașină înmatriculată în România sunt obligați să încheie o asigurare de răspundere civilă auto – RCA după cum este cunoscută printre șoferi. Scopul acesteia este de a acoperi eventualele pagube produse cu mașina – intenționat sau din cauza unui accident. Nu toate societățile de asigurări practică tarife RCA identice, dar toate se ghidează după tariful de referință stabilit semestrial de Autoritatea pentru Supraveghere Fiscală. Ultimul tarif de referință anunțat de ASF a fost în luna aprilie a anului trecut, iar acesta a rămas neschimbat de atunci. Cu toate acestea, anul 2021 va aduce schimbări importante pentru piața asigurărilor RCA, iar aceste schimbări vor influența semnificativ prețul polițelor. De departe, cea mai importantă este introducerea decontării directe ca măsură obligatorie pentru toate polițele RCA. Tarife RCA 2021: Motivele pentru care polițele RCA se vor scumpi semnificativ Decontarea directă îi va opri pe șoferi să mai vâneze cele mai ieftine polițe RCA de pe piață. Asta deoarece asigurarea nu va mai fi pentru alți șoferi, ci pentru uzul său personal. Cu alte cuvinte, va fi important dacă societatea de asigurări este serioasă și plătește pagubele la timp, pentru că de ea va beneficia titularul poliței, nu alți șoferi cum este în prezent. O consecință a obligativității decontării directe este creșterea semnificativă a tarifelor RCA. De altfel, și în prezent, cei care optează pentru opțiunea decontării directe la o poliță RCA plătesc un tarif mai mare. Nu în ultimul rând, cele mai ieftine polițe RCA de pe piață vor dispărea sau se vor scumpi semnificativ, pentru că și cheltuielile asiguratorilor vor crește semnificativ prin această măsură. O altă măsură anunțată și care va produce efecte în 2021 este modificarea sistemului Bonus-Malus. Aceste modificări văr scumpi cu până la 40% polițele RCA pentru șoferii care au produs un accident din care au rezultat vătămări corporale. Mai exact, șoferii care provoacă accidente auto cu vătămări corporale vor fi penalizați cu patru clase de malus, față de două în prezent. Sursa
  7. Autobuzele supraetajate din Londra devin ambulanțe. Autoritățile au luat această decizie în urma numărului tot mai mare de cazuri de infectări cu Covid-19. În acest context, Serviciul Național de Sănătate (NHS) din Marea Britanie va transporta pacienții folosind celebrele autobuze londoneze. Mai multe unități au fost transformate în ambulanțe. Autospecialele nu mai fac față numărului mare de infectări, în mod special după apariția noii tulpini Covid. Specialiștii au scos mai multe rânduri de scaune pentru a face loc tărgilor pentru pacienți. Se vr afla la bord echipamente medicale precum cele de monitorizare a semnelor vitale, aparate de oxigen pentru ca doctorii să-i poată stabiliza pe pacienții preluați în drum spre spital. Patru pacienți vor avea loc la bordul fiecărui astfel de autobuz. Autoritățile speră că astfel vor reuși să reducă presiunea pusă pe serviciul de ambulanță din Londra de la debutul unui nou val de îmbolnăviri. Medici și asistenți din cadrul NHS și voluntari delegați de organizații de caritate de prim ajutor Saint John Ambulance vor lucra în autobuzele transformate în ambulanțe. Autobuzele au fost puse la dispoziția Serviciului Național de Sănătate de către compania Go-Ahead și vor începe să opereze în zilele care urmează. Aceeași companie va oferi aptru șoferi pentru cele două vehicule convertite. Marea Britanie a raportat 90.000 de decese de la debutul pandemiei. Sunt cele mai mari cifre din Europa. Autoritățile au decis o nouă intrare în lockdown. Despre autobuzuele supraetajate din Londra Un atfel de autobuz supraetajat, dedicat tururilor turistice, măsoară 12 metri în lungime, 2,55 metri în lățime și aproape 5 metri în înălțime. În ultima perioadă au apărut în metropola engleză și autobuze care măsoară 13,75 metri. Primul autobuz supraetajat și-a făcut apariția pe străzile din Londra în anul 1847. Curând, astfel de vehicule de culoare roșie au devenit un simbol al orașului. În ultimii ani, autoritățile au introdus în circulație și vehicule electrice. Sursa
  8. Un tânăr de 20 de ani a fost reţinut pentru 24 de ore în urma cercetărilor desfășurate de poliţiştii Serviciului Investigații Criminale Argeș. Din cercetări s-a stabilit că, în noaptea de 8 spre 9 noiembrie 2020, trei tineri, de 19, 20, respectiv 22 de ani, toți din Petrești, județul Dâmbovița, ar fi sustras catalizatoarele montate pe trei autoturisme, care erau transportate cu o platformă auto ce fusese implicată într-un eveniment rutier pe A1 București-Pitești și se afla răsturnată, precum și mai multe bunuri din cabină. Prejudiciul estimat este de aproximativ 10.000 de lei. Cu ocazia perchezițiilor, au fost identificate și indisponibilizate o parte din bunuri, prejudiciul fiind recuperat parțial. 5 persoane au fost conduse la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Argeş, pentru audieri. După administrarea probatoriului, tânărul de 20 de ani a fost reținut pentru 24 de ore, urmând ca în cursul aceleiași zile să fie prezentat Parchetului de pe lângă Judecătoria Topoloveni, cu propunere de luare a unei măsuri preventive. Cercetările continuă pentru stabilirea întregii activităţii infracționale. Catalizatorul poate fi valorificat pentru că are în componența sa metale prețioase. Se pare că aceste catalizatoare conțin, printre altele, și câteva grame de platină, așa că ele au devenit foarte „apetisante” pentru hoți. La punctele de reciclare a metalelor un catalizator uzat poate fi vând cu aproximativ 100 de euro, însă prețul acestora poate crește substanțial în funcție de model. Astfel, hoții s-au specializat în furtul acestor piese și, uneori, nu se sfiesc să le taie de pe mașini, în plină zi, chiar și de pe mașinile aflate pe străzi circulate. Sursa
  9. Un șofer moldovean a intrat cu un Audi pe gheață. Nu s-a gândit nicio clipă că stratul subțire poate să cedeze. Totuși s-a întâmplat. Autoritățile din Republica Moldova i-au avertizat pe cetățeni să nu încerce să intre pe lacurile înghețate, oricât de mici sunt temperaturile și oricât de groasă pare gheața. Pot fi oriunde zone în care stratul de gheață nu este suficient de rezistent, a atras atenția Inspectoratul pentru Situații de Urgență de peste Prut. Totuși un șofer s-a gândit că știe el mai bine. Așa că a făcut exact pe dos. Și nu a intrat singur pe gheață, ci cu mașina, un Audi de peste o tonă și jumătate. Previzibil, mașina nu s-a mai întors pe uscat. În imagini se poate observa vehiculul scufundat aproape în întregime. Șoferul iresponsabil a reușit să iasă prin trapa de pe acoperiș și s-a refugiat pe capacul portbagajului. Pe filmare se aud vocile prietenilor săi care îi spun să sară. Unul dintre ei îi întinde un băț, dar în direcția aceea, gheața este deja crăpată. Șoferul sare, în cele din urmă, și înaintează pe burtă, în timp ce o altă bucată de gheață se desprinde sub greutatea sa. Reușește să ajungă, în cele din urmă, într-un loc sigur. Mașina sa se scufundă încet, dar sigur. Filmarea cu mașina pe gheață a ajuns și pe mâna autorităților Filmarea a ajuns în redacția Autoblog.md. O altă înregistrare care a ajuns în posesia jurnaliștilor arată de la distanță exact momentul în care gheața s-a spart sub sedanul german. Prietenii șoferului se amuză la început. Dar când își dau seama că situația este gravă, aleargă spre locul respectiv, sperând să-i poată fi de ajutor. Poliția l-a identificat rapid pe șoferul care și-a pierdut mașina în apele înghețate. Este vorba despre Victor, un tânăr în vârstă de 32 de ani, dintr-un sat din raionul Fălești din Republica Moldova. Incidentul a avut loc pe 19 ianuarie, în ziua în care în Moldova se sărbătorește pe rit vechi Boboteaza, considerată cea mai friguroasă zi din an. Pentru fapta sa, Victor a fost amendat cu 1.500 de lei. Sursa
  10. Primul nou Rolls-Royce Ghost a ajuns în România. Începând cu această săptămână, clienții vor putea intra în contact cu noul Ghost în cadrul unor prezentări individuale la sediul Rolls-Royce Motor Cars Service Bucharest. Michael Schmidt, directorul Schmidt Premium Cars și al Rolls-Royce Motor Cars Service Bucharest, declară: „Ne face mare plăcere să începem anul 2021 cu o astfel de prezentare deosebită. Deoarece preocuparea noastră principală este sănătatea și siguranța invitaților noștri, am organizat întâlniri individuale cu noul Ghost pentru clienți aici, la sediul nostru din București, fiecare dintre acestea fiind o lansare propriu-zisă pe piața din România”. Arhitectura lui Rolls-Royce are la bază o structură din aluminiu Rezervată exclusiv pentru Rolls-Royce, această arhitectură deservește deja modelul reprezentativ Phantom și SUV-ul Cullinan. Flexibilitatea structurii din aluminiu a permis mărcii să se concentreze pe estetică dar și pe cerințele tehnologice. Printre acestea se numără tracțiune integrală și direcție integrală. Modelul dispune și de primul sistem de suspensii Planar din lume crește semnificativ agilitatea și manevrabilitatea. Sub capotă se află motorul V12 cu două turbine, de 6.75 litri, care generează 571 CP și un cuplu de 850 nm. Ghost Extended are cu 170 mm mai mult spațiu decât Ghost și are cel mai generos loc în spate dintre toate modelele sedan cu patru locuri, cu excepția Rolls-Royce Phantom Extended. Spațiul suplimentar a fost creat doar prin prelungirea portierelor spate și a caroseriei în jurul ușilor din spate, păstrând liniile automobilului. Printre componentele interioare o premieră este reprezentată de planșa de bord iluminată, pe care se distinge denumirea Ghost înconjurată de peste 850 de stele. Grila Pantheon iluminată de jos pune într-o lumină discretă logo-ul Rolls-Royce. „În pofida provocărilor din ultimele luni, am avut rezultate bune în Europa, clienții simt că aceste perioade de incertitudine sunt momentul potrivit pentru a investi în ceva care are o valoare de durată și am încredere că vom avea parte de un început de succes în 2021”, subliniază Julian Jenkins, Director Regional Europa Rolls-Royce Motor Cars. Sursa
  11. Tesla reduce semnificativ prețul lui Model 3 pe mai multe piețe importante din Europa. Noile prețuri au fost anunțate miercuri și afectează mai multe versiuni ale popularului model electric american. Cea mai mare reducere de preț o primesc clienții din Franța. Aici, versiunea SR+ (Standard Range Plus) are un preț cu 6.190 de euro mai mic, de la 49.990 de euro la 43.800 de euro. Scăderea prețului face ca Model 3 să se califice pentru un bonus guvernamental mai mare, de 7.000 de euro. În prezent, clienții Tesla puteau obține cel mult 3.000 de euro de la guvernul francez. Versiunile Long Range și Performance au primit și acestea reduceri, dar mai puțin dramatice – de la 57.800 la 51.990 în cazul Model 3 LR și, respectiv, de la 65.990 la 59.990 pentru Model 3 Performance. Și clienții germani primesc reduceri de preț, cu toate că prețul lui Tesla Model 3 în Germania este printre cele mai mici din Europa. Astfel, versiunea SR+ scade de la 42.990 de euro la 39.990 de euro. Tot o reducere de 3.000 de euro primește și Model 3 LR, de la 52.490 euro la 49.990 euro. În schimb, versiunea Performance devine mai ieftină cu 4.000 de euro, ajungând astfel la 54.990 de euro. Tesla reduce prețul lui Model 3. Care este motivul Model 3 este cel mai accesibil model din oferta Tesla și, în același timp, cel mai popular model al mărcii americane pe piața europeană. Chiar dacă Tesla Model 3 este lider de vânzări pe mai multe piețe europene, Tesla recunoaște concurența celorlalte mărci și ajustează prețurile pentru a crește competitivitatea sedanului său. Nu știm dacă reducerea de preț are legătură cu optimizarea producției din China sau mai degrabă cu concurența din ce în ce mai acerbă de pe continentul european. Trebuie observat însă că, cel puțin deocamdată, nu există niciun model în clasa medie care să amenințe poziția lui Model 3. Concurența activează fie în segmentul compact, fie o idee mai sus, cu SUV-uri care atacă frontal Model Y. Construcția fabricii din Germania, Gigafactory Berlin, va permite producerea Model 3 și Model Y pe continentul european, dar nu se știe cum va afecta acest lucru politica de prețuri a Tesla. Cel mai probabil, procesul de fabricație implementat aici va fi mult mai eficient decât cel din alte fabrici Tesla, astfel că prețurile vor fi cu atât mai competitive. Elon Musk este decis să dea companiilor germane o lecție de economie, producând un model profitabil chiar și cu costul enorm al muncii din Germania. Sursa
  12. BMW a lansat un model pe care românii nu-l vor primi niciodată. Este vorba despre BMW Seria 3 Gran Limousine, pe care o vor primi clienții din India. BMW Seria 3 Gran Limousine este un Seria 3 cu ampatament lung, care oferă mai mult spațiu și mai mult confort fără a ajunge însă, la prețul unui Seria 5. BMW oferă o versiune cu ampatament cu 11 centimetri mai lung decât cel al versiunii standard. Acesta ajunge astfel la 2.961 milimetri. Modelul măsoară 4.829 milimetri în lungime. Nu ajunge așadar la lungimea unui Seria 5, care măsoară 4.963 de milimetri. Se poate observa din profil că portierele din spate sunt mai lungi. Seria 3 Gran Limousine poate fi comandat în cu motoare turbo de 2.0 litri, diesel și pe benzină, versiune 320 Ld sau 330 Li. Unitățile sunt cuplate la o transmisie automată cu opt rapoarte. Clienții pot alege una dintre cele două echipări disponibile: Luxury Line sau M Sport First Edition. Aceasta din urmă vine în serie limitată și oferă în plus un pachet aerodinamic care îi asigură un look mai sportiv, cu jante de 18 inci și volan M îmbrăcat în piele. Apar la bord un headp-up display, iar funcțiile mașinii pot fi controlate și vocal. Acoperișul panoramic este dotare standard. La fel sunt farurile și stopurile LED, sistemul iDrive, ecranul de 8,8 inci și un sistem de sonorizare Harman Kardon. Tetiere noi pentru locurile din spate și o cotieră centrală nouă se regăsesc la bord. Volumul portbagajului este de 480 de litri. BMW Seria 3 Gran Limousine, mai ieftin decât BMW Seria 5 Așa cum era de așteptat, noul BMW Seria 3 Gran Limousine este mai ieftin decât BMW Seria 5. În India, Seria 3 cu ampatament lung are un preț de pornire de 5.150.000 de rupii, echivalentul a 58.026 euro. Seria 5 pornește acolo de la 5.600.000 de rupii, adică aproximativ 63.100 de euro. Sursa
  13. Volkswagen a ratat ținta de emisii impusă de Uniunea Europeană pentru anul 2020. Gigantul auto german se așteaptă acum la o amendă de câteva sute de milioane de euro, pe care a provizionat-o deja în bugetul companiei. Volkswagen ar putea fi amendată cu peste 100 de milioane de euro pentru că a ratat obiectivele UE privind emisiile de dioxid de carbon (CO2) ale flotei sale de autoturisme din 2020, a anunţat joi cel mai mare producător auto din lume, citat de Reuters. Compania a redus emisiile medii de CO2 din flota din Uniunea Europeană cu aproximativ 20%, până la 99,8 g/km, dar valoarea este cu aproximativ 0,5 g/km peste obiectiv, a spus Volkswagen. Acest lucru implică amenzi ale UE de „o valoare foarte mică, de trei cifre în milioane”, a spus un purtător de cuvânt. Preocupaţi de încălzirea globală, precum şi de poluarea aerului, factorii de decizie europeni au impus reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, forţând producătorii de automobile să dezvolte tehnologii cu emisii reduse sau să se confrunte cu penalizări. Volkswagen a ratat ținta de emisii 2020. Care sunt perspectivele din 2021 „Am ratat cu puţin ţinta flotei pentru 2020, în condiţiile pandemiei COVID-19”, a declarat șeful Volkswagen Herbert Diess într-o declaraţie, adăugând că speră să atingă obiectivul în acest an, pentru că principalele mărci ale companiei vor scoate noi modele electrice. Grupul a declarat că a făcut deja provizioane pentru amenzi, pentru a evita afectarea câştigurilor din al patrulea trimestru. Rivalii germani Daimler şi BMW au anunţat că şi-au atins obiectivele de CO2 în urma unei creşteri a vânzărilor de modele electrice. Volkswagen a declarat că livrările de modele electrice în UE, plus Marea Britanie, Islanda şi Norvegia, au crescut de patru ori în 2020, la 315.400 de vehicule, grupul fiind lider clar pe piaţă, cu aproximativ un sfert din piaţa complet electrică din vestul Europei. Compania a declarat că mărcile sale de bază Volkswagen şi Audi au depăşit obiectivele flotei de CO2, în urma lansării modelelor electrice. Cupra şi Skoda vor prezenta, de asemenea, noi modele electrice. Sursa
  14. O Dacia Duster îi bate pe toți la originalitate. SUV-ul a ajuns cu roțile-n sus în fântânile arteziene din centrul Capitalei. Este deja a treia mașină care ajunge acolo anul acesta. O Dacia Duster a plonjat cu roțile-n sus într-una dintre fântânile arteziene dintre Piața Constituției și Piața Unirii. Din primele cercetări, șoferul ar fi pierdut controlul direcției în viraj, a lovit bordura spațiului verde și s-a răsturnat în fântânile nefuncționale pe timp de iarnă. În perioada sărbătorilor de iarnă, acolo se adunau seară de seară sute de curioși pentru a vedea luminile colorate care decorau fântânile. Nicio persoană nu a fost rănită, dar SUV-ul a fost grav avariat. Vehiculul a fost scos de acolo cu ajutorul unei echipe specializate. A treia mașină care plonjează în fântânile arteziene din centrul Capitalei în ultima săptămână Dacia Duster răsturnată într-una dintre fântânile arteziene din centrul Capitalei este deja a treia mașină care a ajuns acolo în decurs de o săptămână. Un Volkswagen Golf a dat startul duminica trecută. Compacta germană a rămas suspendată, cu partea frontală în fântână și partea posterioară în aer. În seara următoare, o șoferiță aflată la volanul unui BMW a pierdut și ea controlul direcției, iar mașina a rămas blocată de-a latul fântânii. Marți seara, un Mercedes-Benz GLC Coupe a fost la un pas de a ajunge tot în fântână. S-a oprit însă, în bordura înaltă. Dacă în primele cazuri, șoferii pot acuza poleiul, în condițiile unor temperaturi extrem de reduse, șoferul de Dacia Duster nu poate acuza același factor, pentru că în București, la ora accidentului, erau 5 grade Celsius. Evident, și cel de-al patrulea incident și al treilea plonjon în fântână a fost acompaniat de poante pe grupul de Facebook Info Trafic București și Ilfov, acolo unde au apărut imaginile. “Nu a adaptat viteza la condițiile de drum. Sau nu a adaptat atenția la viteză!”, “Ceilalți n-ați făcut bine. Vă arată Dacia cum se face!” sau “Triunghiul Bermudelor!” sunt doar câteva dintre glume. Sursa
  15. Cea mai ieftină mașină electrică vândută în Germania este un adevărat sicriu pe roți, au demonstrat testele independente. Condițiile în care a fost făcută omologarea mașinii în Germania stârnesc acum numeroase semne de întrebare. Se spune că atât cât dai, atât face, dar acest proverb nu este valabil în orice situație. Uneori plătești mult pe un lucru prost, dar și invers, poți să cumperi o mașină cu preț rezonabil (așa cum este noua Dacia Sandero, spre exemplu) și să se dovedească apoi că este una dintre cele mai bune din segment. Ei bine, când vine vorba de mașini produse în China, părerea unanimă este că acestea confirmă proverbul de mai sus. Așa cum o face și Suda SA01, o mașină electrică produsă în China și care se vinde în Germania pentru 10.390 de euro (inclusiv bonusul guvernamental pentru mașini electrice). Supusă unor teste independente de ADAC, sedanul chinezesc a demonstrat încă o dată că prețul nu trebuie să fie singurul criteriu la alegerea unei mașini. Mai mult, a ridicat serioase semne de întrebare în privința de omologare a mașinilor în Germania, una dintre cele mai stricte piețe auto din Europa. La 10.390 de euro, Suda SA01 este semnificativ mai ieftină decât aproape orice mașină comercializată în Germania. Dacă o comparăm cu mașinile electrice, prețul este de cel puțin trei ori mai mic decât al altor modele de pe piață. Specialiștii ADAC au dorit să vadă unde au economisit chinezii pentru a-și permite un asemenea preț de comercializare. Prin urmare a supus modelul chinezesc unor teste de manevrabilitate, frânare și impact pentru a afla nivelul de siguranță oferit. Cea mai ieftină mașină electrică din Germania, sicriu pe roți. Ce trebui să știi Înainte de a vedea care au fost rezultatele, trebuie spus că Suda SA01 a primit omologarea din partea autorităților germane în ciuda faptului că nu dispune de airbag-uri și nici de sistem de control al stabilității (ESP). Pentru a reuși acest lucru, chinezii s-au folosit de o scăpare a legislației locale, care permite omologarea unor serii limitate și prototipuri fără ca acestea să îndeplinească toate criteriile unor automobile de serie. Fraudulos sau nu, Suda SA01 pierde ușor controlul în timpul manevrelor de eschivare, fiind un adevărat pericol pentru ocupanții săi, dar și pentru ceilalți colegi de drum. În cazul unui impact, absența airbagurilor și structura instabilă garantează practic decesul chiar și în cazul unor accidente minore. Acest lucru a fost, de altfel, demonstrat de ADAC prin testele de impact. La o coliziune frontală la 64 km/h, capul și pieptul șoferului lovesc violent volanul, în timp ce picioarele au de suferit după impactul cu zona inferioară a bordului. După impact, ușa șoferului nu s-a mai putut deschide, deformarea caroseriei fiind semnificativă. Bateria a rămas intactă, dar cadrul acesteia s-a deformat vizibil. Cu siguranță, la o viteză mai mare protecția acesteia nu ar fi asigurată, cu consecințe dramatice pentru ocupanții mașinii (în caz că mai sunt în viață, desigur). Mașinile producătorilor auto consacrați respectă de regulă criterii stricte în ceea ce privește protecția oferite pasagerilor. Cu toate acestea, nu toate sunt la fel de sigure, după cum au demonstrat-o testele EuroNCAP recente. Sursa
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.