Jump to content

Ajutor

Marcel Vicious

Recommended Posts

Nick: bLuTy

Motiv: nu stiu cum sa joc...sunt incepator de 2 zile am inceput jocul samp cum fac bani etc..am doar lv 3 masini cum imi iau?cum castig cel mai repede cativa banuti?

Nu va suparati nu stiu unde sa postez.

Daca aveti timp sa ma cautati in joc: bLuTy

Multumesc!

Te duci si dai de permis ,,este chiar in spatele zonei de Spawn civil ..dupa ce iei permisul dai /jobs si iti alegi din acele joburi de preferat ...Garbage,trucker sau fermier ...sunt joburi foarte bune ..cand faci lvl 5 poti aplica intr-o mafie civila gen PD,FBI ,F/M mai departe te derscurci tu !

Salut.

Aici se postează întrebările: http://forum.b-zone.ro/topic/8840-intrebari-si-nelamuriri/

Dacă ai făcut deja level 3 e bine, mai ai puţin până să te apuci serios de treabă.

Până la level 5 trebuie să îţi alegi un job şi să faci bani cu acela. Având în vedere că ai level 3, ar trebui să te gândeşti la o facţiune paşnică, să te uiţi dacă este necesar vreun job sau este alegerea ta şi în caz că îţi este impus un anumit job ar trebui să te apuci să creşti skill-ul. Când faci level 5 aplică într-o facţiune paşnică (Dacă topicul de aplicaţii e deschis ; în caz că nu e va trebui să aştepţi).

Dacă mai ai şi alte nelămuriri postează unde ţi-am indicat eu.

Te duci si dai de permis ,,este chiar in spatele zonei de Spawn civil ..dupa ce iei permisul dai /jobs si iti alegi din acele joburi de preferat ...Garbage,trucker sau fermier ...sunt joburi foarte bune ..cand faci lvl 5 poti aplica intr-o mafie civila gen PD,FBI ,F/M mai departe te derscurci tu !

aha gg mafie civila =)))) si la lvl 5 pd/fbi? nu mai da raspunsuri aiurea

ON: scrie /jobs alegeti un job si iti va aparea pe harta un checkpoint de unde iei jobul.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information