Marcel Vicious Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Nick: bLuTy Motiv: nu stiu cum sa joc...sunt incepator de 2 zile am inceput jocul samp cum fac bani etc..am doar lv 3 masini cum imi iau?cum castig cel mai repede cativa banuti? Nu va suparati nu stiu unde sa postez. Daca aveti timp sa ma cautati in joc: bLuTy Multumesc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florea Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Te duci si dai de permis ,,este chiar in spatele zonei de Spawn civil ..dupa ce iei permisul dai /jobs si iti alegi din acele joburi de preferat ...Garbage,trucker sau fermier ...sunt joburi foarte bune ..cand faci lvl 5 poti aplica intr-o mafie civila gen PD,FBI ,F/M mai departe te derscurci tu ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
F4L KillerFish Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Salut. Aici se postează întrebările: http://forum.b-zone.ro/topic/8840-intrebari-si-nelamuriri/ Dacă ai făcut deja level 3 e bine, mai ai puţin până să te apuci serios de treabă. Până la level 5 trebuie să îţi alegi un job şi să faci bani cu acela. Având în vedere că ai level 3, ar trebui să te gândeşti la o facţiune paşnică, să te uiţi dacă este necesar vreun job sau este alegerea ta şi în caz că îţi este impus un anumit job ar trebui să te apuci să creşti skill-ul. Când faci level 5 aplică într-o facţiune paşnică (Dacă topicul de aplicaţii e deschis ; în caz că nu e va trebui să aştepţi). Dacă mai ai şi alte nelămuriri postează unde ţi-am indicat eu. Link to comment Share on other sites More sharing options...