Jump to content

Test Ford Kuga – primul test în România!


RobberT aka RobbDen
 Share

Recommended Posts

Test Ford Kuga – primul test în România!

 

Ford a lansat în România noul Ford Kuga, ocazie cu care ProMotor a fost invitat să participe la un test drive. În următoarele rânduri vă prezentăm primele impresii de la bordul acestui nou model.

 

intro.jpg?width=610&height=343

 

În primul rând trebuie subliniat faptul că această nouă generaţie se prezintă cu o imagine exterioară mult mai dinamică decât generaţia pe care o înlocuieşte. Inginerii Ford au apelat la diverse artificii de design pentru a da impresia că noul model este cu mult mai mare decât vechiul Kuga. În realitate, dimensional vorbind, diferenţele dintre valori sunt mici sau foarte mici.

 

ford-kuga-36.jpg?width=600&height=400

 

Aşadar, vorbim de o creştere de doar 81 de mm a lungimii, practic o distanţa infimă, însă vizual maşina pare mult mai mare. Tot la capitolul impresii sau iluzii optice face parte şi distanţa dintre axe, adică ampatamentul care a....rămas exact la aceeaşi valoare.

 

ford-kuga-29.jpg?width=600&height=400

 

Iluzioniştii” de la Ford merg mai departe şi reduc lăţimea maşinii, este drept că doar cu 4 mm, însă o reducere este o reducere. De asemenea şi înălţimea maşinii a fost micşorată...cu 8 mm. Dar, cu toate acestea maşina pare mult mai voluminoasă decât generaţia precedentă. Această impresie este dată de poziţionarea ridicată a barei faţă, dar şi a suprafeţelor de pe lateralele maşinii.

 

ford-kuga-38.jpg?width=600&height=400

 

Dar să vedem care sunt cele mai importante modificări aduce design-ului exterior. În partea frontală avem o nouă capotă a motorului, o nouă grila, dar şi o priză de aer frontală redesenată. Tot în partea din faţă maşina a fost echipată cu blocuri optice regândite. Partea laterală este dominată de pasajele roţilor, acestea fiind foarte pronunţate. În acelaşi timp, impresia de dinamism este dată şi de desenul profilului care prezintă o formă ingenios gândită.

 

ford-kuga-3.jpg?width=600&height=400

 

Nu pot să închei capitolul exterior fără a spune câteva lucruri şi despre spatele maşinii. Cu toate că cei de la Ford spun că hayonul prezintă o formă simplistă, rezultatul dă impresia de robusteţe. Dacă blocurile optice faţă au fost modificate, în mod natural şi cele din spate au suferit intervenţii de design.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.