Jump to content

Mercedes-Benz 280SL Pagoda restaurat ca la carte!


RobberT aka RobbDen
 Share

Recommended Posts

Mercedes-Benz 280SL Pagoda restaurat ca la carte!

 

Unii aleg să le "tuneze", alţii să le ţină acoperite de praf sau de o prelată în garaj, în vreme ce alţii aleg calea cea mai grea dar cea mai frumoasă: un proiect de restaurare.

 

mercedes-benz-pagoda-front.jpg?width=610&height=343

 

Cu numele de cod Mercedes-Benz W 113, modelul care i-a luat locul legendarului 300 SL şi-a făcut debutul la ediţia din 1963 a Salonului Auto de la Geneva, şi a fost produs în 48,912 de exemplare în perioada 1963-1971.

 

mercedes-benz-pagoda-06.jpg?width=600&height=401

 

Porecla de "Pagoda" vine de la acoperişul hardtop concav, o noutate în gamă, care ulterior a fost patentată de Mercedes-Benz. Echipat cu un motor cu şase cilindri în linie de 150 CP, modelul 280 SL nu făcea compromisuri nici când venea vorba de reducerea greutăţii, pentru că portierele, capota şi uşa portbagajului erau realizate din aluminiu.

Mai mult, specialiştii apreciază şi acum maşina pentru manevrabilitatea extrem de bună la vremea sa, lucru datorat în special şasiului relativ scurt şi mai lat combinat cu suspensiile performante şi frânele puternice.

 

mercedes-benz-pagoda-02.jpg?width=600&height=400

 

Modelul restaurat despre care vorbim a fost produs în 1969 şi a fost restaurat de Mercedes-Benz Classic Center USA din California. Ce au reuşit americanii să facă dintr-un model distins, aflaţi din galeria

FOTO.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.