Jump to content

[Prezentare] silvohex

silvohex
 Share

Recommended Posts

• Nick-ul tău: silvohex. Oare m-o chema altcumva? E greu să-mi amintesc.
  • Prenume: Silviu-Mădălin. Este de fapt un singur cuvânt, format prin compunere prin alăturare cu cratimă... presupun. Mi se zice și „Silviu”, și „Mădălin” - depinde de situație și de persoana cu care vorbesc.
  • Vârsta: Nu știu. E greu de decis. Cred că vârsta mea e de 4,45859872611465 ori mai mare decât pi. Asta-i grav, trebuie să mai îmbătrânesc.
  • Locația: București, România! Prin nord-est, aproape de margine.
  • Ocupație: Sunt elev. Zilnic, câteodată și în perioada nopții, depinde ce examene mă aleargă cu toporul pe la spate
  • Jocul(rile) preferat(e): Sunt foarte indecis. Age of Empires II, Europa Universalis III, Victoria II, Hearts of Iron III, Killing Floor, Red Orchestra: Ostfront, Torchlight, Portal, Uplink, DEFCON, VVVVVV (destul de ridicol, știu! :D), seria Grand Theft Auto și multe altele... n-are lost să lungesc postul mult, nu?
  • Hobby-urile tale: No, iar mă luați cu de-astea? Îs multe! Îs numeroase! Dar relevante nu-s.
  • Interese: Ăăăh..... Ce-i verde e frumos. Ce-i gri e frumos, de asemenea. Ok, mă dau bătut, nu-mi plac blocurile de origine sovietică doar din cauza culorii. Ceva mai vii nu pot să fie? Pe lângă asta, mă mai interesează vexilologia, istoria, geografia, programarea ș.a.m.d.
  • O descriere despre tine: Sunt o persoană simplă, dar complexă. Pe românește, n-am habar cum să mă descriu.
  • De unde ai aflat de B-Zone Community ?: A venit Poseidon cu tridentul în mână și mi-a ordonat să mă infiltrez ca un agent secret intru în această minunată comunitate.
  • Alte precizari?: Nu!

Sunt surprins că postează atâta lume în boardul de „Bun venit!”. Mă uitam pe la alte topicuri; n-am văzut să fie chiar așa pe alte forumuri! :)

Thanks for the warm welcome.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...

Important Information