Jump to content

Probleme RDS


Omega16
 Share

Recommended Posts

Dupa cum ati observat, de aproximativ 10 zile sunt probleme in ceea ce priveste conexiunea la serverele B-Zone cu clientii RCS-RDS.

 

Providerul nostru este Adnet Telecom, un ISP relativ mare la nivel national, care are peering cu absolut toti providerii mari din Romania....sau cel putin avea cu toti, pana in momentul in care legatura cu RDS a picat.

De cand a picat, in fiecare zi, de 2-3 ori pe zi sun la Adnet sa-i intreb despre aceasta problema, iar cei de la celalalt capat al firului baga de fiecare data aceeasi placa: "Nu avem noutati, dar superiorii nostrii ne-au transmis ca fac toate eforturile ca problema sa se rezolve in timp util".

 

Daca pana acum nu s-a rezolvat, putin probabil sa se rezolve. Mai mult, sunt speculatii ca RDS ar fi pus ochii pe Adnet si intentioneaza sa-i cumpere. Si ca sa-i forteze, le-au si taiat conexiunille. Astfel, toti clientii Adnet vor renunta si practic isi vor inchide portile. Si decat sa inchida, mai bine sa castige ceva bani in urma vanzarii.

 

Asa cum spunea, acestea sunt doar zvonuri si nimic nu se confirma.

 

Chiar si asa, in ceea ce ne priveste, aceasta politica dusa de RDS ne dezavantajeaza si suntem obligati sa ne schimbam providerul. Practic, in ceea ce priveste serverele B-Zone, nu se pierde/schimba absolut nimic....ci practic se va "reveni" la ping-ul mic care era inainte.

 

Incepand cu 19 Mai, vom lua toate masurile necesare sa rezolvam problema cat mai repede.

 

Ceea ce ma "sperie" este faptul ca putem sa ne asteptam ca pe viitor RDS sa faca aceleasi figuri, incetul cu incetul cu absolut toti ceilalti provideri din Romania. Ce inseamna asta? Posibil un monopol pe piata si automat preturi mai mari pentru noi toti. Sper sa nu se ajunga la asa ceva...

Link to comment
Share on other sites

Acuma Adnet Telecom e obligata sa se vanda pentru ca peeringul cu clientii de la RDS ii va face sa piarda mult. Dar daca cei de la Adnet au suficienta putere (desi nu cred), ar putea sa-i dea in judecata pe cei de la RDS si sa castige. Dar asta e, Romania (probabil asa e in general, nu doar la noi, pentru ca directorul general al RDS aka diginet nu e roman), cand vrei putere si nu o obtii prin cai legale, faci cum faci si o obtii prin cai ilegale.

Alte firme, cel putin din Bucuresti, s-au lasat cumparate, nu prea aveau de ales (BNTW, C-zone), daca refuzau, ajungeau ca Adnet, pierzand clienti, pana la urma fiind obligati fie sa intre in insolventa, fie sa se vanda cat mai puteau sa nu iasa prea rau pe minus. Adnet va ajunge sa fie detinuta de RDS, pentru ca asa vor. Singuerele firme de care nu se poate atinge (momentan) sunt Clicknet/Romtelecom si UPC/Astral, dar o sa ajunga si al ei.

Acum asteptam rezolvarea problemei din partea voastra, probabil veti schimba hostul (ori firma de hosting va schimba providerul)

 

PS: Am postat aici intrucat am vazut topicul deschis, prin urmare sunt asteptate opinii si pareri.

Link to comment
Share on other sites

Ar cam trebuii schimbat providerul de acum,aceasta problema m-ai poate dura mult timp,si cred ca cei mai multi jucatori sunt pe RDS,ar fi o problema si pt. noi,si pt. voi!

Link to comment
Share on other sites

Problema a fost remediata temporar, tot traficul din RDS fiind transportat acum prin Romtelecom. Am spus temporar pentru ca urmeaza sa fie incheiate noi contracte pentru niste linii putin mai bune. Pana atunci, actuala conexiune face fata fara probleme cererii.

Acum va puteti bucura de latente decente pe serverele B-Zone. Distractie placuta.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate actuala conexiune cu RDS nu este atat de stabila cum ne asteptam. Desi aveam in plan sa luam o conexiune special pentru RDS, instabilitatea actuala ne preseaza si vom grabi putin lucrurile pentru a asigura o legatura foarte buna pentru toti jucatorii, indiferent de provider.

 

De asemenea, precizez ca ar fi fost mult mai usor si rapid sa schimbam toti providerii, dar asta ar inseamna sa pierdem IP-urile actuale, ceea ce nu este in avantajul comunitatii.

 

Va multumim pentru increderea acordata si totodata pentru rabdarea voastra si va asiguram ca facem toate eforturile pentru rezolvarea in timp util a problemei cu clientii RDS.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.