lose Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Am si eu nevoie.. sami spuneti .. am un photoshop cs2 . vreau sa decopezzz. exemplu o masina .. si sa o pun pe un alt peisaj se poate.. help me Link to comment Share on other sites More sharing options...
F4LDextter Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 da lose se poate folosesti Polygonal Lasso Tool mergi pe langa conturul masinii din click in click apoi cand ai termintat ctrl+v deschizi noul peisaj tot cu ps ctrl+v vezi noul peisaj sa aiba cam aceleasi dimensuni cel putin eu asa fac daca are cineva o idee mai buna va rog postati Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezierr Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Dai Ctrl +c prima data ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
draxx0r Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 se poate si cu filter-extract dar e mai greu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bello Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Ai toate variantele. Closed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts