Jump to content

Volvo își schimbă motorizările cu o familie de motoare produsă intern


RobertCM
 Share

Recommended Posts

Volvo își schimbă motorizările cu o familie de motoare produsă intern

 

 

  • Adio, motoare Ford! Volvo a anunțat astăzi că gama proprie de modele va fi populată începând cu acest an de o familie de motoare produse intern. Acestea vor purta numele Drive-E și au versiuni diesel și pe benzină.

 

 

470785l-610x390-b-6b0bb85f.jpg

 

  • Cu investițiile Geely, Volvo a reușit să-și ducă mai departe munca de cercetare în domeniul siguranței, propunând în ultimele luni o serie de sisteme de siguranță regăsite în premieră mondială pe mașinile de serie.

 

910766l-610x390-b-b422d305.jpg

 

  • Ei bine, astăzi se mai scrie un capitol important din seria independenței Volvo, constructorul din Goteborg anunțând lansarea unei noi generații de motoare diesel și pe benzină. Acestea sunt produse independent de Volvo și dezvoltate la fabrica proprie din Skövde, Suedia, și reprezintă un mare pas spre despărțirea tehnică de Ford.

 

576398l-610x390-b-a3291f42.jpg

  • Conform celor de la Volvo, noile motoare reușesc să afișeze un raport cilindree/putere foarte bun, acestea putând fi echivalate cu unități mult mai mari: "Motoarele noastre Drive-E u patru cilindri vor oferi performanțe mai bune decât actualele unități cu șase cilindri și consumuri mai mici decât actuala generație de unități cu patru cilindri existente în gamă. Dacă pui față în față un motor Drive-E cu orice altă unitate cu șase cilindri, observi o reducere masivă de dimensiuni și greutate în condițiile în care puterile sunt echivalente. Economia de carburant ajunge doar prin această diferență la 10-30%, în funcție de motorul din comparație", susține Derek Crabb, vicepreședintele Diviziei de Dezvoltare a Sistemelor de Propulsie Volvo.

 

316730l-610x390-b-41a874b0.jpg

 

 

 

PESTE 300 DE CAI PUTERE

  • Botezate oficial Drive-E, noile motoare ale suedezilor au patru cilindri și înlocuiesc opt arhitecturi diferite de motoare construite pe trei platforme diferite. Motorul diesel poate livra între 120 și 230 CP, în timp ce motorul pe benzină este construit pentru a dezvolta versiuni care încep la 140 CP și merg până la peste 300 CP. În plus, ambele motoare sunt concepute astfel încât să poată face parte la nevoie dintr-un sistem hibrid de propulsie, un motor electric adițional urmând să îmbunătățească astfel cifrele de putere afișate.

 

781707l-610x390-b-075d2b29.jpg

 

 

IN TOAMNĂ, ÎN GAMA VOLVO

  • Primele modele ale mărcii care vor beneficia de apariția noilor motoare sunt facelift-urile aplicate recent modelelor S60, V60 și XC60, acestea urmând să primească două unități pe benzină și una diesel. Cele pe benzină vor fi cunoscute sub numele T5 (245 CP) și T6 (306 CP), în timp ce diesel-ul vine sub denumirea D4 și livrează 181 CP. Unitățile T5 și D4 vor fi montate și pe V70, XC70 și S80.

 

HEICO-Volvo-S80-5.jpg

 

 

 

 

 

 

O altă noutate de prim rang este apariția unei cutii automate cu opt trepte care va reprezenta alternativa la transmisia manuală cu șase trepte, aceasta din urmă fiind și ea "modificată pentru a îmbunătăți consumul modelelor echipate", după cum se arată în comunicatul oficial Volvo.

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=pfbGtqV6Rds

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Asta pentru cunoscatorii de motoare. Imi place ca au ridicat puterea motorului cu vreo 15 CP. Cei noi au o tehnica mai buna. Ce pot sa le spun decat succes in ceea ce au ales sa faca.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.