Jump to content

GT înseamnă spaţiu! 2.000 de km cu noul BMW Seria 3 Gran Turismo


DOMOCA
 Share

Recommended Posts

GT înseamnă spaţiu! 2.000 de km cu noul BMW Seria 3 Gran Turismo

 

 

bmw2.jpg?width=815

 

Noul BMW Seria 3 Gran Turismo stabileşte noi standarde de confort şi aduce spaţiul de pe Seria 5 fără să sacrifice cifrele mici de consum şi fără să ridice preţul maşinii.

 

tehnic.jpg?width=819

 

 

Inginerii bavarezi au adus inovaţii în aerodinamică pentru a face dintr‑un Seria 3 mai greu o maşină cu un consum de combustibil mic.

 

Terminaţia „GT” din coada lui BMW Seria 3 GT trebuie să însemne că noul model al bavarezilor asigură aceleaşi condiţii de confort şi lux la drumuri foarte lungi. Din acest motiv am luat varianta 320d la un drum prin Ucraina şi nu oricum, ci prin Republica Moldova şi Transnistria. Practic, am rulat pe suprafeţe bune în România (DN2), pe drumuri „aproximative” în Moldova, printre gropi şi denivelări impresionante în Transnistria şi prima parte a Ucrainei şi, în fine, pe autostrada ultimilor.

 

bmw1.jpg?width=819

 

 

3 e mai mare decât 5?

Construită pe şasiul pentru piaţa chineză, cu 20 de centimetri mai lung decât al europeanului 3 Touring, GT-ul impresionează prin spaţiu. Pasagerii din spate au la dispoziţie mult mai mult loc pentru picioare, culmea, chiar mai mult decât la Seria 5. În plus, portbagajul de 520 litri poate ajunge la 1600 de litri cu bancheta spate rabatată. La un drum de 2000 de kilometri, aşa cum am făcut noi, cei din spate au apreciat din plin spaţiul, iar în faţă, poziţia mai înaltă la volan ajută şoferul. În ceea ce priveşte designul, sare în ochi eleronul activ care se ridică la peste 100 km/h şi, desigur, forma atipică, mult mai frumoasă decât cea de la 5GT, dar în continuare subiect de discuţie. Eleronul, alături de fantele din spatele roţilor faţă au rol în ceea ce priveşte aerodinamicitatea şi ajută la obţinerea unui consum bun.

 

Consum în condiţii mixte de 6,2 l/100km

Spuneam că am avut un 320d, adică maşina cu motor de 2 litri diesel care dezvoltă 184 cai putere şi care este lăudată cu un consum mixt de 4,9 litri la sută. Conectat la transmisia automată cu opt trepte (un deliciu!), propulsorul este suficient de puternic şi îndeajuns de economic pentru a servi scopului enunţat de „GT”-ul din denumire. Te duce mii de kilometri, ai putere suficientă pentru orice depăşire, însă păstrează consumul în limite acceptabile. Iar acestea au fost, în cazul nostru (patru persoane şi portbagajul plin), la nu mai mult de 6,2 l/100km în condiţiile în care un sfert de drum a fost pe autostradă, iar un alt sfert pe drumuri unde nu s-a putut depăşi viteza de 30 km/h.

 

 

Sursă:

ProSport.ro

Link to comment
Share on other sites

"I

nginerii bavarezi au adus inovaţii în aerodinamică pentru a face dintr‑un Seria 3 mai greu o maşină cu un consum de combustibil mic.">> Si au reusit, spre surprinderea mea. Imi pare rau sa recunosc, dar i-am cam subestimat pe bavarezi. Nu sunt un fan infocat BMW, dar pentru modelul asta trebuie aplaudati. Spatiu, confort, putere, feroce...Odata ce reusesti sa imbini toate aceste calitati intr-o singura masina, te poti numi cu adevarat un STAR printr producatorii de autoturisme. Masina de familie prin spatiul alocat, masina utila, masina care impresioneaza. BIG UP!

Edited by RobertCM
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu sunt fan BMW, de ce? Tracţiune pe spate, atât.

Maşina este una de familie şi de drum lung.

Are un design aerodinamic şi frumos, uşor turtit.

Uitându-te la ea lateral, spui că este un X6 mai scund şi mai lung.

Motorizările maşinii sunt excelente, mai ales că este GT.

I like it!

Edited by South Cruz
Link to comment
Share on other sites

Personal, exteriorul masinii ma cam dezamageste, dar interiorul isi merita toti banii. Toate micile detalii puse la punct, cu atentie. Nu prea stiu ce sa zic despre motorizari, parca n-ar fi cele de la BMW, iar pretul este destul de mare pentru o asemenea masina, parerea mea. Pentru o masina de familie, da este un excelenta, moderna si eleganta, insa nu vad cum de Bavarezi s-au gandit la masinile de familie.

Edited by CNR
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.