Jump to content

Renasterea unei legende: Porsche 911 3.2 by DP Motorsport


Conner Q
 Share

Recommended Posts

Renasterea unei legende: Porsche 911 3.2 by DP Motorsport

 

 

 

 

 

 

Nu te lasa pacalit de aspectul acestui Porsche 911 model '86. In ciuda faptului ca arata complet stock, exemplarul din cazul de fata se poate lauda cu numeroase imbunatatiri de ordin tehnic si estetic.

Restaurarea si, mai ales, imbunatatirea unui Porsche 911 model '86 poate reprezenta o adevarata bataie de cap. Majoritatea pieselor necesare reconstructiei ca la carte a legendarului automobil sport german se gasesc cu mare greutate, iar atunci cand vine vorba de tuning... ei bine, pana si cel mai mic accesoriu de ordin vizual poate cauza o uriasa catastrofa daca nu este ales cu mare atentie. Nu este insa cazul sa te impacientezi. Situatia sta cu totul si cu totul altfel atunci cand vine vorba de proiectul celor de la DP Motorsport.

 

 

porsche-911-3-2-by-dp-motorsport-be226162c77b01de18-940-0-1-95-1.jpg

 

 

Desi se bucura de un aspect aproape stock, singurele modificari estetice constand in jantele Fuchs pe 16 inci, "noul" Porsche 911 3.2 de la DP Motorsport isi ia revansa atunci cand vine vorba de departamentul tehnic, motorizarea de 3.2 litri ascunsa sub capota punand acum la dispozitia celui aflat la volan nu mai putin de 270 cai putere si 307 Newton-Metri, de exemplu.

 

 

 

porsche-911-3-2-by-dp-motorsport-eb330162c77a03beea-940-0-1-95-1.jpg

 

 

 

Stim si intelegem perfect situatia. 270 CP si 307 Nm nu mai reprezinta ceva foarte spectaculos dupa standardele de astazi. Daca aducem insa in discutie cele 280 kilograme in minus, supercarul german cantarind acum doar 905 kilograme, atunci situatia se schimba radical. Nu de alta, dar nu in fiecare zi iti este dat sa vezi un automobil care se poate lauda cu un raport putere / masa de 3.35 kg per CP.

 

 

 

porsche-911-3-2-by-dp-motorsport-d7395162c77f05937b-940-0-1-95-1.jpg

Iar acesta-i numai inceputul. Pe langa cresterea puterii, respectiv scaderea greutatii, impresionantul proiect al companiei germane de tuning mai beneficiaza si de alte atractii, precum transmisie manuala cu cinci rapoarte, diferential cu alunecare limitata, suspensie Bilstein, sistem de evacuare din titan sau semi-slick-uri Michelin. De asemenea, nu lipsesc din meniu nici scaunele Lollipop a la Porsche 935, centurile Williams cu prindere in patru puncte, volanul sport sau roll cage-ul custom.

 

 

porsche-911-3-2-by-dp-motorsport-a1859162c77d0d4569-940-0-1-95-1.jpg

 

 

 

Edited by CNR
Link to comment
Share on other sites

Clasic & sport.

Designul exterior este cel comun al posrcherurilor.

Presupun ca masina a fost refacuta pentru circuit.

270 CP si 307 NM nu este ceva spectaculos in ziua de azi.

Le urez bafta!

Link to comment
Share on other sites

Chiar te duce cu gandul la acele vremuri. Linii frumoase, o masina clasica care incanta orice privire. Si nici motorul nu se lasa mai prejos. Oricum...modelele din 86 fac impresie mereu...Un an bun pentru industria de automobile, acest Porche este dovada.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.