Jump to content

Prototipul BMW Concept5 X5 eDrive vine la pachet cu un sistem plug-in hybrid


Conner Q
 Share

Recommended Posts

Prototipul BMW Concept5 X5 eDrive vine la pachet cu un sistem plug-in hybrid

 

 

 

 

 

BMW a publicat un set de fotografii şi informaţii despre un prototip bazat pe noul BMW X5, care a fost denumit BMW Concept5 X5 eDrive şi care încorporează un sistem de propulsie hibridă plug-in.

 

bmw-concept5-x5-edrive-front.jpg?width=610&height=343

 

 

 

BMW va prezenta la Salonul Auto Frankfurt 2013 un prototip denumit Concept5 X5 eDrive, care oferă un sistem de propulsie hibridă plug-in. În cadrul salonului auto german, SUV-ul hibrid va sta alături de versiunile de serie ale modelelor BMW i3 şi BMW i8.

Potrivit informaţiilor oferite de germani, conceptul X5 plug-in hybrid foloseşte un sistem de propulsie care combină un motor cu patru cilindri twin-turbo cu un motor electric ce dezvoltă 70 kW şi este alimentat de la un set de baterii litiu-ion amplasate sub podeaua portbagajului. Deocamdată, BMW nu a precizat cilindreea motorului cu ardere internă, puterea acestuia sau dacă va fi diesel sau pe benzină.

 

 

bmw-concept5-x5-edrive-3.jpg?width=600&height=400

 

În schimb, au spus că sprintul de la zero până la 100 km/h durează mai puţin de şapte secunde, iar consumul mediu teoretic este de 3,8 l/100 km, în timp ce emisiile de dioxid de carbon sunt de 90 g/km.

Sistemul de propulsie hibridă oferă trei moduri de funcţionare: hibrid - când ambele motoare funcţionează în tandem pentru a oferi un echilibru între sportivitate şi eficienţă, modul pur electric – când maşina se foloseşte doar de motorul electric pentru a se deplasa (autonomia maximă în acest caz este de 30 km) şi modul Safe Battery – când maşina încearcă să păstreze nivelul de încărcare al bateriilor.

 

 

bmw-concept5-x5-edrive-12.jpg?width=600&height=400

 

Cât despre design, BMW Concept5 X5 eDrive a primit câteva accente de culoare albastră la exterior, un set de bare longitudinale pe acoperiş şi jante de 21 de inci

 

 

Edited by CNR
Link to comment
Share on other sites

In ultima vreme doar concepte de SUV-uri, nu s-au gandit la niste limuzine, ceva, ...

Foarte interesant: ambele motoare functioneaza in tandem pentru a oferi echilibru intre sportivitate si eficienta, acum consumul este mult mai mic, i like it.

Link to comment
Share on other sites

Ideea de a combina motorul electric cu un Twin Turbo sau orice alt motor....este o idee buna, dar nu pe o masina cum e X5. SUV-urile de genul asta nu sunt facut degeaba SUV-uri. Sunt pro motoarelor electrice, dar pe i8, i3, nu pe SUV-uri. Ele trebuie sa fie masini puternice, masini anti-ecologice, masini facute pentru situatii neprevazute. Probabil multi ma vor contrazice, dar motorul electric, tot motor electric ramane...

Link to comment
Share on other sites

Corect, un SUV ar trebui sa aibe un singur motor puternic si diabolic, referindu-ma la BMW-uri. Dar in situatii de urgenta este bun cel electric, sunt putini care opteaza acest tip de concept.

Link to comment
Share on other sites

Sunt putini, pentru ca motorul electric nu face fata situatiilor de urgenta, iar atunci intervine cel clasic. Odata ce se strica ceva la acel motor in zone mai retrase, in munti...nu prea mai ai ce sa ii faci. Plus ca nu este deloc fiabil. Oricum, respect celor de la bmw pentru initiativa, si nu doar la acest model, i8 si i3 sunt realizari bune.

Edited by RobertCM
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.