Jump to content

Noul Peugeot 301, ideal pentru familie


DOMOCA
 Share

Recommended Posts

Noul Peugeot 301, ideal pentru familie

 

 

 

peugeot-301.jpg?width=815

 

Dacia Logan are o concurenţă serioasă. Chiar dacă e ceva mai scump, noul Peugeot 301 este o variantă de luat în seamă de către cei care-şi doresc o maşină confortabilă, elegantă, cu dotări de clasă şi cu spaţiu generos.

 

Pegeot 301 este destinat acelor pieţe în care condiţiile de drum sunt foarte dificile, iar spaţiul interior este o necesitate de primă importanţă. Este motivul pentru care aceste două aspecte au fost baza de pornire a proiectului şi elementele de bază pentru echipa de design Peugeot. 301 a fost gândit pentru a deveni referinţa segmentului în materie de spaţiu interior şi durabilitate.

 

Calităţi pentru o exploatare de lunga durată

 

Încă de la debutul proiectului, când au fost definite specificaţiile maşinii, inginerii Peugeot au luat în calcul că 301 va trebui să ruleze foarte mult timp în condiţii dificile: drumuri de slabă calitate, climat extrem (foarte fierbinte sau foarte rece), umiditate ridicată, etc. Toate aceste situaţii au fost premise de dezvoltare ale noului model şi, mai mult decât atât, prototipurile au fost testate extensiv, fiind rulate zeci de mii de kilometri pe mai multe continente ale lumii. Am dus 301 atât pe drumuri de ţară, neasflatate, cât şi pe şosele de o calitate bună, iar maşina s-a comportat excelent.

 

Folosind toate datele prelevate din dezvoltarea modelului, precum şi experienţa de peste o sută de ani în fabricarea maşinilor, designerii Peugeot au ales cele mai bune soluţii tehnice pentru a îndeplini toate promisiunile de mai sus pentru viitorii proprietari ai lui 301. În acest condiţii, 301 are câteva caracteristici care o ajută în orice condiţii:

 

- Tren de rulare dezvoltat special pentru exploatarea în condiţii dure, asigurând

 

rezistenţă în timp, dar şi confort

 

- Un număr foarte mare de subansambluri sunt prevăzute cu asamblări filetate

 

pentru a creşte durabilitatea în condiţii de rulare cu regim de vibraţii ridicat

 

- Dublă etanşare a habitaclului pentru protecţie sporită la praf şi umiditate

 

- Sistem de climatizare supra-dimensionat pentru răcire sau încălzire eficace în

 

condiţii extreme de temperatură

 

- Parbriz cu secţiune inferioară încălzită pentru zonele reci

 

Portbagaj de 640 de litri

 

Fiabilitate, regăsită atât în design cât şi în cele mai mici detalii ale maşinii, acompaniată de un standard de calitate foarte ridicat al asamblărilor şi execuţiei în general. Au fost o parte din temele de proiect pentru 508, renumit deja pentru calitatea percepută. Acestea sunt şi elementele aplicate la 301, care e consturit la uzina de la Vigo. În cele mai multe cazuri, automobilul este utilizat de întreaga familie, astfel că de multe ori pasagerii de pe banchetă sunt o prezenţă constantă în maşină. Peugeot 301 a fost dezvoltat ţinând cont de toate aceste considerente, urmărind să devină o referinţă comparativ cu ceea ce există în prezent pe piaţă. Proiectanţii caroseriei au optimizat dimensiunile platformei utilizate pentru 301, astfel încât să se poată ajunge la o lungime totală de 4,44 m. Ampatamentul a crescut la 2,65 m, fiind cel mai mare din segment, astfel încât să permită obţinerea unui spaţiu maxim. În plus, ca să poată încăpea toate bagajele, Peugeot a făcut pentru 201 un portbagaj de 640 de litri!

 

Pegeot 301 este destinat acelor pieţe în care condiţiile de drum sunt foarte dificile, iar spaţiul interior este o necesitate de primă importanţă. Este motivul pentru care aceste două aspecte au fost baza de pornire a proiectului şi elementele de bază pentru echipa de design Peugeot. 301 a fost gândit pentru a deveni referinţa segmentului în materie de spaţiu interior şi durabilitate.    Calităţi pentru o exploatare de lunga durată     Încă de la debutul proiectului, când au fost definite specificaţiile maşinii, inginerii Peugeot au luat în calcul că 301 va trebui să ruleze foarte mult timp în condiţii dificile: drumuri de slabă calitate, climat extrem (foarte fierbinte sau foarte rece), umiditate ridicată, etc. Toate aceste situaţii au fost premise de dezvoltare ale noului model şi, mai mult decât atât, prototipurile au fost testate extensiv, fiind rulate zeci de mii de kilometri pe mai multe continente ale lumii. Am dus 301 atât pe drumuri de ţară, neasflatate, cât şi pe şosele de o calitate bună, iar maşina s-a comportat excelent.     Folosind toate datele prelevate din dezvoltarea modelului, precum şi experienţa de peste o sută de ani în fabricarea maşinilor, designerii Peugeot au ales cele mai bune soluţii tehnice pentru a îndeplini toate promisiunile de mai sus pentru viitorii proprietari ai lui 301. În acest condiţii, 301 are câteva caracteristici care o ajută în orice condiţii:     - Tren de rulare dezvoltat special pentru exploatarea în condiţii dure, asigurând     rezistenţă în timp, dar şi confort     - Un număr foarte mare de subansambluri sunt prevăzute cu asamblări filetate     pentru a creşte durabilitatea în condiţii de rulare cu regim de vibraţii ridicat     - Dublă etanşare a habitaclului pentru protecţie sporită la praf şi umiditate     - Sistem de climatizare supra-dimensionat pentru răcire sau încălzire eficace în     condiţii extreme de temperatură     - Parbriz cu secţiune inferioară încălzită pentru zonele reci    Portbagaj de 640 de litri     Fiabilitate, regăsită atât în design cât şi în cele mai mici detalii ale maşinii, acompaniată de un standard de calitate foarte ridicat al asamblărilor şi execuţiei în general. Au fost o parte din temele de proiect pentru 508, renumit deja pentru calitatea percepută. Acestea sunt şi elementele aplicate la 301, care e consturit la uzina de la Vigo. În cele mai multe cazuri, automobilul este utilizat de întreaga familie, astfel că de  multe ori pasagerii de pe banchetă sunt o prezenţă constantă în maşină. Peugeot 301 a fost dezvoltat ţinând cont de toate aceste considerente, urmărind să devină o referinţă comparativ cu ceea ce există în prezent pe piaţă. Proiectanţii caroseriei au optimizat dimensiunile platformei utilizate pentru 301, astfel încât să se poată ajunge la o lungime totală de 4,44 m. Ampatamentul a crescut la 2,65 m, fiind cel mai mare din segment, astfel încât să permită obţinerea unui spaţiu maxim. În plus, ca să poată încăpea toate bagajele, Peugeot a făcut pentru 201 un portbagaj de 640 de litri!    8.390 de euro, preţ de pornire     Şi după ce am prezentat principalele caracteristici, e timpul să aflăm şi preţul. 8.390 de euro e preţul de pornire, pentru echiparea Access, motor de 1.2 VTi, de 72 CP. Peugeot 301 e disponibil în trei variante de echipare, Access, Active şi Allure şi are trei motoare: 1.2 VTi de 72 CP, 1.6 VTi de 115 CP (ambele pe benzină) şi 1.6 HDI de 92 CP (pe motorină).     Preţul maxim pentru Peugeot 301 este de 13.827 de euro, TVA inclus, pentru echiparea Allure, cu motor 1.6 HDI de 92 CP sau cu motor 1.6 VTi, cu cutie automată, de 115 CP.2013-peugeot-301-17-1600x1200.jpg?width=819

 

 

 

8.390 de euro, preţ de pornire

 

Şi după ce am prezentat principalele caracteristici, e timpul să aflăm şi preţul. 8.390 de euro e preţul de pornire, pentru echiparea Access, motor de 1.2 VTi, de 72 CP. Peugeot 301 e disponibil în trei variante de echipare, Access, Active şi Allure şi are trei motoare: 1.2 VTi de 72 CP, 1.6 VTi de 115 CP (ambele pe benzină) şi 1.6 HDI de 92 CP (pe motorină).

 

Preţul maxim pentru Peugeot 301 este de 13.827 de euro, TVA inclus, pentru echiparea Allure, cu motor 1.6 HDI de 92 CP sau cu motor 1.6 VTi, cu cutie automată, de 115 CP.

 

 

 

Sursă:

ProSport.ro

Link to comment
Share on other sites

O masina de familie utila, destul comfort pentru pretul masinii. Motorizare optima, dar dupa cum zic ei ca este buna in "

în condiţiile de drum sunt foarte dificile, iar spaţiul interior este o necesitate de primă importanţă",

sincer pentru treaba asta nu as da banii aia si mai bine mi-as lua un Logan. Necesitate-pret...un raport cat mai bun.

Bineinteles, pentru oamenii cu o situatie financiara buna, noul Peugeot este foarte bun.

Edited by RobertCM
Link to comment
Share on other sites

O masina foarte interesanta , dar eu unu nu mi-as cumpara o masina de genu . La pret este foarte ok dar cu bani astia iti poti cumpara si o skoda sau un bmw sau un passat .

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.