Jump to content

Toyota Hybrid R - primele imagini ale conceptului de 420 de cai putere


ZEW Andrei1936
 Share

Recommended Posts

Toyota Hybrid R - primele imagini ale conceptului de 420 de cai putere

 

288460l-610x390-b-5e34e926.jpg

Toyota aduce la Frankfurt conceptul Yaris Hybrid R. După cum o sugerează şi numele, vom cunoaşte un derivat hibrid sportiv al modelului de clasă mică

 

  • După schiţa oficială publicată în urmă cu aproape o lună, Toyota dezvăluie astăzi primele imagini ale conceptului Yaris Hybrid R, programat să debuteze oficial la Frankfurt.

 

Bazat pe varianta de caroserie cu trei uşi a actualului Yaris, conceptul vine cu linii ceva mai agresive, un spoiler forntal nou, cu prize mari de aer, lumini LED diurne, un logo modificat, praguri laterale şi un posterior care include, printre altele, şi un eleron pentru hayon, dar şi un deflector.

 

Jantele sunt semnate de divizia sportivă TRD şi au o dimensiune de 18 inch. Pentru o tracţiune optimă, ele sunt încălţate cu pneuri Michelin Pilot Sport Cup, cu dimensiuni de 225/40 R18. În spatele jantelor se ascund discuri perforate şi ertieri cu şase pistoane pe faţă şi patru pistoane pe spate.

 

La interior, Toyota Yaris Hybrid R vine cu pedale sport, scaune Recaro tip scoică, cu tapiţerie în două culori, cu volan îmbrăcat în alcantara şi un levier al schimbătorului poziţionat mai aproape de şofer.

 

640160l-610x390-b-fb184f64.jpg

 

 

  • Surprizele se află sub capotă, acolo unde Toyota a ales un tren de propulsie hibrid. Acesta include un motor pe benzină de 1.6 litri, supraalimentat, de 300 de cai putere şi 420 de Nm, asistat de alte două unităţi electrice, poziţionate pe fiecare roată a axei spate. Propulsoarele electrice garantează fiecare câte 60 de cai putere. Împreună, cele două unităţi electrice contribuie cu 120 de cai şi 89 de Nm pentru resurse totale de 420 de cai. Toate sunt oferite vreme de 5 secunde în regim maxim de accelerare.

  • Există şi un al treilea motor electric, tot de 60 de cai, instalat între unitatea pe benzină şi cutia secvenţială cu şase trepte. Funcţionează în momentele în care conceptul decelerează pentru a ţine în viaţă super-capacitorul ce înmagazinează energia în locul convenţionalelor baterii litiu-ion.

 

Acest motor are capacitatea de a propulsa şi axa spate, dar numai atunci când puterea motorului pe benzină depăşeşte capacitatea de aderenţă a punţii faţă. Cu alte cuvinte, motorul generator va acţiona ca un sistem de control al tracţiunii, redirecţionând cuplul motor.

 

Există două moduri de rulare. Unul „Track”, de altfel singurul în care se dezlănţuie toţi cei 420 de cai putere, şi unul „Road”, în care motorul pe benzină este folosit cât mai puţin pentru a economisi carburant.

 

 

 

Detalii importante:

 

420 de cai putere oferă conceptul Toyota Yaris Hybrid R.

300 de cai putere oferă motorul pe benzină de numai 1.6 litri.

5 secunde este durata maximă de-a lungul căreia se resimt toţi cei 420 de cai putere.

 

 

 

Galerie foto:

 

426627l-610x390-b-b85bf0a2.jpg

459462l.jpg?ts=1378281567

568367l.jpg?ts=1378281562

433919l.jpg?ts=1378281563

915157l.jpg?ts=1378281568

635168l-610x390-b-5e29fe56.jpg

816086l.jpg?ts=1378296498

559809l-610x390-b-6f8f84ed.jpg

 

 

 

 

Sursa:

automarket.ro

 

 

Din pacate poze cu interiorul nu avem...Ce parere aveti despre aceasta masina?

 

Va multumesc ca ati citit acest articol!

Link to comment
Share on other sites

Asta 400 CP? Asta a fost reactia mea pana sa citesc tot articolul....

 

De fapt acest paragraf:

  • Surprizele se află sub capotă, acolo unde Toyota a ales un tren de propulsie hibrid. Acesta include un motor pe benzină de 1.6 litri, supraalimentat, de 300 de cai putere şi 420 de Nm, asistat de alte două unităţi electrice, poziţionate pe fiecare roată a axei spate. Propulsoarele electrice garantează fiecare câte 60 de cai putere. Împreună, cele două unităţi electrice contribuie cu 120 de cai şi 89 de Nm pentru resurse totale de 420 de cai. Toate sunt oferite vreme de 5 secunde în regim maxim de accelerare.

 

 

 

Dar tot mi se pare mult 300CP pe masinuta aceasta. Daca vor sa faca o masina cu motor puternic, sa faca un supercar ceva...Sincer designul este deplorabil, nu imi place.

Link to comment
Share on other sites

E ca și cum ai pune 300 CP pe o căruță.. prima dată când m-am uitat la prima imagine, am crezut ca este un Renault, nu o Toyota și Hybrid și R și 300CP.. Părerea mea e că nu prea au ce face, iar acum să lăsăm motorizările și să ne uităm puțin la aspect.. parc-ar fi o conservă de pește cu 4 roți. Vorba lui Robert, mai bine băgau banii într-un supercar, nu într-un dric. Părerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.