ZEW Andrei1936 Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 (edited) Mercedes S63 AMG, ultimul model care va mai folosi motorul V8 de 5.5 litri Mercedes se va despărţi de actualul motor V8 de 5.5 litri, regăsit pe majoritatea modelelor AMG. Propulsorul a fost recent instalat pe noul S63 AMG, însă limuzina ar putea fi ultimul model care a primit agregatul. În prezent, sunetul şi performanţele modelelor AMGg se datorează, în mare parte, prezenţei motorului V8 de 5.5 litri. Propulsorul se găseşte pe majoritatea modelelor transformate de divizia din Affalterbach, însă ar putea fi scos la pensie curând. Potrivit unor surse din interiorul Mercedes, actualul S63 AMG, lansat la Frankfurt, ar urma să fie ultimul produs gata să adopte unitatea de 5.5 litri. Motorul V8 respectă normele Euro 6 şi este capabil să livreze 585 de cai putere şi 900 de Nm pe limuzina proaspăt lansată. Unitatea nu va putea primi mai multă putere fără a influenţa negativ emisiile de CO2 - Tobias Moers, şeful diviziei AMG Chiar şi aşa, prezenţa motorului pe viitoare modele nu mai este fezabilă. Tobias Moers, şeful diviziei AMG, a explicat: „Unitatea nu va putea primi mai multă putere fără a influenţa negativ emisiile de CO2”. Moers a refuzat să dezvăluie dacă vom vedea unitatea şi pe celelalte derivate de caroserie ale modelului S-Klasse: S63 AMG Coupe şi S63 AMG Cabrio. Varianta coupe a limuzinei, urmaşul actualului CL, a fost anticipat deja de un concept în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Având în vedere că actualele emisii se supun normelor Euro 6, motorul ar urma să fie folosit şi pe faceliftul lui CLS63 AMG. Locul unităţii V8 de 5.5 litri ar urma să fie luat, în cazul produselor AMG de dimensiuni mari, de un V8 de 4.0 litri combinat cu o propulsie electrică, rezultând astfel un ansamblu hibrid de performanţă. GALERIE FOTO: Motorul V8 de 4.0 litri este şi el o necunoscută. Mai multe voci vorbesc despre alăturarea a două unităţi supraalimentate, de patru cilindri şi 2.0 litri, regăsite în prezent pe A45 AMG. Configuraţia ar urma să anime viitoarea generaţie C63 AMG şi viitorul rival al lui Porsche 911, despre care vă povesteam ieri. Sursa: automarket.ro Va multumesc ca ati citit acest articol! Edited September 18, 2013 by RTS Andrei 1995 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conner Q Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Interiorul, mai precis bordul din mijloc, unde sunt ventilatoarele este de-a dreptul ORIBIL, parcă m-aș uita la un tir. Cu toate acestea, bordul din față televizoarele, volanul, scaunele, LCD-urile din spate și interiorul în sine, cum de altfel este la Mercedes, accentul se pune pe luxul interior, este un model foarte reușit, și ca design interior/exterior și bineînțeles ca motorizări. Însă, ca fiecare mașină, are și defectele sale, iar acelea sunt: farurile, amplasate în partea de jos a farului, frânele care pur și simplu sunt aiurea, când pui pedala de frână la fund, mașina nu frânează treptat și suspensiile. Sper că aceste defecte au fost îmbunătățite, deoarece modelul precedent le are și nu este tocmai plăcut, vă spun din propria experiență . Abia aștept să pot da o tură cu el, până atunci, rămân la părerea mea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertCM Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Pacat...motorul asta facea barca asta atat de cunoscuta..."Regina" nu va mai fi asa de fioroasa daca chiar vor scoate astia V8-ul 5.5...AMG... Design specific...eleganta, putere (momentan), confort, o masina adevarata. Imi place. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts