Jump to content

Prima impresie: Nissan Qashqai


AraGAZ ZEW
 Share

Recommended Posts

În 2014, la șapte ani după lansarea primei generații Qashqai, oficialii de la Nissan recunosc că în 2007 au avut multe nopți nedormite și gânduri negre legate de succesul sau eșecul comercial al mașinii. Proiectat pentru Europa și construit în Anglia, Qashqai avea un nume greu de reținut și pronunțat, plus dimensiuni care nu se încadrau în niciun segment. Din fericire pentru cei responsabili, Qashqai s-a descurcat bine, cu 2 milioane de unități vândute pe întregul ciclu de viață al primei generații.

 

 

 

6KF7veb.jpg

 

Pentru a doua generație, designul a fost adaptat noului trend precum și pentru a corespunde identității Nissan. Asta nu înseamnă că mașina este complet de nerecunoscut, ci doar că arată mult mai bine. Sprâncenele în V de pe capotă au rămas, la cererea clienților, însă acum sunt mai pronunțate și mai expresive.

 

Comparat cu modelul anterior, noul Qashqai este cu 47 milimetri mai lung și cu 40 de kilograme mai ușor, în ciuda adăugării de echipamente suplimentare. Nici lățimea nu a scăpat nemodificată, fiind cu 20 milimetri mai mare în timp ce înălțimea a scăzut cu 15 milimetri. Tot la capitolul design exterior: jantele sport, eleronul de pe haion și o poză cu fundal bine ales (sau prelucrat) o să mărească cu 10% cifrele de vânzări în primul an.

 

 

 

 

Motorizările disponibile la momentul lansării sunt: 1.5 dCi (110 CP) - diesel 1.6 dCi (130 CP) - diesel1.2 DIG-T (115 CP) - benzină, turbo În vara lui 2014 este așteptat și un sportiv 1.6 DIG-T de 150 CP, iar tracțiunea integrală este disponibilă doar cu motorizarea diesel 1.6 dCi, celelalte versiuni primind exclusiv tracțiune pe puntea față. Nici transmisia automată Xtronic nu poate fi comandată pentru toate motoarele, ci doar pentru 1.6 dCi. 1 / 15 2 / 15 3 / 15

 

 

 

NTDetsF.jpg

 

Concluzii finale și verdict:Noul Qashqai nu excelează cu puterea motoarelor sau cu sprinturile 0-100km/h, însă te încântă cu latura practică, atât din punct de vedere al consumului de combustibil cât și al polivalenței. Indiferent de motorul de sub capotă, habitaclul este liniștit și bine antifonat, suspensia relativ moale contribuind decisiv la confortul pasagerilor. Clar, Qashqai nu este un crossover sport, deși designul te face să crezi asta, ci mai degrabă un transportor de persoane calme și echilibrate.

 

zirVnyt.jpg

sursa: http://www.topgear.ro/galerie/prima-impresie-nissan-qashqai

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.