Jump to content

Creepy's Creation

Mr Creepy
 Share

Recommended Posts

Sunt inca incepator, am urmarit ceva tutoriale si am reusit sa fac cateva chestii "dragute" zic eu.Vreau si parerile expertilor :) + sfaturi si alte chestii.Am zis din prima ca sunt incepator, deci nu vreau sa vad ca ma injurati pe aici :))

51923843046020117078.jpg

23911301288005094963.png

86451853164218576421.jpg

pentru inceput sunt ok

Sfaturi :

- incearca dimensiuni mai mici ( semnatura intre 320 X 110 si 400 X 150 ; Avatar : 150 X 200 , 200 X 200 , 150 X 220 )

- pentru inceput ca sa iti poti forma propiul stil incearca cu anime + smudge

- textul fal mai mic , pozitionat langa personaj , lasa-l simplu nu ii m-ai pune atatea pe el , si il faci cu cliping masc ( new layer -> apply image -> Ctrl+alt+Shift + E )

SUcces si asteptam noi creatii

Vad din ce in ce mai multi doritori sa invete PS.

Pentru a invata cate ceva despre PS , cereti parerea unui Profisionist , sau cititi cat mai multe tutoriale.

De obicei ca sa iti formezi un stil trebui sa lucrezi cat mai mult , pentru inceput e bine sa incepi cu Anime+Smudge.

Urmeaza sfaturile pe care ti le-am zis , si iti urez Bafta.