Jump to content

[Portofoliu] BgdaNNN


HG BgdaNNN
 Share

Recommended Posts

Salut, aici o sa postez creatiile mele in photoshop. Toate parerile si criticile sunt binevenite. :D

Vreau sa specific ca inca sunt incepator, daca aveti sfaturi, propuneri le astept!

 

l6rmMn1.jpgjmn4BtT.gif6c8IE1p.jpgJwvPta8.jpg

99Pe5mP.gif9XDUKTn.jpgORGDggd.jpgw3WpDnR.jpg

fhsYhxd.gifEV8mVYn.jpgsXUmphk.jpgnXU7O0P.jpg

MV3U8iO.gifTwD90G4.jpgKSxjnUk.pngTYhZgZB.jpgyH8Hp0h.jpgCAa96Y5.jpgvjrU09d.gifFSXXn4k.jpg3JX73Me.jpgsc9jAs9.gif7GxaFPm.jpg

ZG61OK2.jpg6XvylCQ.jpgcDCpYMA.jpgF8SbwDo.jpg

EtGSgBh.jpg4ZBjXiS.jpgFqCy7eA.jpg

 

O sa mai revin cu UPDATE.

 

 

Edited by BgdaNNN
Link to comment
Share on other sites

Mai ai de lucrat. Mai lucrează la blur, text. Lasă efectele complicate şi fă ceva mai uşor, de exemplu


aplicarea unui blur pe un avatar/semnătură, editarea textului etc.


Succes în continuare şi urmăreşte tutoriale.


Link to comment
Share on other sites

Lasati-l el incearca sa fac o treaba buna nu il mai criticati.

Nu îl criticăm, eu sincer i-am spus punctul meu de vedere. Aşa eram şi eu la început şi lumea îmi spunea, apreciez mai mult pe cineva să îmi zică direct ce nu este bine şi să remediez, decât unul care nu-mi spune adevarata impresie pe care o are la prima vedere a lucrarii.

Link to comment
Share on other sites

Lasa animatiile alea urate deoparte si axeaza-te pe chestii cu adevarat importante, precum luminozitate, blur, claritate si text. Nu te ajuta cu nimic daca pui fulgere si rahaturi d-alea pe avatare, ba chiar deranjeaza ochiul si pierde frumusetea pozei. O poza bine editata nu trebuie, neaparat, sa aiba nu stiu cate efecte. Fiecare fotografie are colurile si luminozitatea ei. Tu trebuie sa o faci mai frumoasa decat e ea originala si sa pui in evidenta anumite aspecte ale acesteia. Sunt sute de tutoriale pe internet in care te invata sa adaugi un blur linistitor, curat si frumos. Bafta si sa vad progrese.

Edited by Domnul Proto
Link to comment