Asteptam propunerile voastre legate de forum aici: https://forum.b-zone.ro/forum/202-forum-suggestions/

Welcome to B-Zone Community

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more!

This message will be removed once you have signed in.

Dutca

Moderator: Sport
  • Content count

    822
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47 Excellent

4 Followers

About Dutca

  • Rank
    Know More than admins
  • Birthday 06/19/00

Contact Methods

  • Website URL
    https://forum.b-zone.ro/profile/108717-dutca/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Republic of Moldova
  • Hobbies
    Bodybuilding

Previous Fields

  • Real name
    Nicolae
  • RPG2 Nickname
    Dutca

Recent Profile Visitors

4340 profile views
  1. Welcome!
  2. Nick:Dutca Doresc (Avatar/Semnatura/Userbar/Logo): Avatar Link către ultima cerere făcută(obligatoriu): aici Imagine (obligatoriu pentru semnatura): - Tema (In caz ca nu exista o imagine): Girls, Arme, cv random. Text: Dutca Dimensiuni: Potrivit pentru un avatar. Alte precizari: Dau +1 desigur!
  3. Un Lamborghini Centenario a fost scos la vânzare în statul american California pentru suma de 3.4 milioane de dolari. Lamborghini Centenario este un supercar al grupului Volkswagen care a fost produs anul trecut cu o ocazie specială: 100 de ani de la nașterea lui Feruccio Lamborghini, fondatorul mărcii auto italiene. Doar 40 de exemplare au fost produse, 20 coupe și 20 cabrio, fiecare cu un preț de 1.75 milioane de euro fără taxe. Așa cum era de așteptat, toate exemplarele au fost cumpărate încă dinainte de lansare. Unul dintre aceste exemplare a ajuns la un client în California, care vrea să îl vândă acum la un preț de 3.45 de milioane de dolari. Acest Centenario are doar 75 de kilometri de bord și poate fi o achiziție perfectă pentru colecționari sau fanii mărci italiene. Construit pe aceeași platformă ca Aventador, Lamborghini Centenario are un V12 aspirat de 6.5 litri sub capotă și cu 770 de cai putere ajunge la 100 km/h în doar 2.8 secunde. Viteza maximă atinsă de Centenario este de 350 de kilometri pe oră. Sursa
  4. Dacia va fi pregătită să vândă mașini electrice imediat ce clienții vor solicita acest lucru datorită tehnologiilor pe care le poate împrumuta rapid de la modele precum Renault Zoe sau Nissan Leaf din cadrul Alianței Renault-Nissan Mitsubishi. Mașinile electrice încep să facă parte din gamele de produse ale celor mai mulți constructori, ca urmare a noilor norme pentru emisii și a numeroaselor bonusuri la achiziționare care au apărut în țările europene, inclusiv în România. Totuși, pentru moment, tehnologia este prea scumpă pentru a putea fi oferită și de către mărcile auto care mizează pe modele accesibile, cu un raport calitate-preț cât mai bun. Printre ele se numără și Dacia, însă oficialii brandului admit că lucrurile se pot schimba rapid. Jean-Christophe Kugler, directorul de brand al Dacia în Marea Britanie, susține că marca cu sediul central la Mioveni se va adapta rapid în momentul în care clienții și legislația vor cere dezvoltarea unor modele electrificate (hibride și electrice). În sprijinul declarației sale, Kugler afirmă că Dacia poate împrumuta rapid tehnologie de la partenerii din cadrul Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi. "Avantajul de a face parte dintr-un mare grup industrial este că ne putem mișca rapid, pentru că tehnologia de care avem nevoie există deja. Chiar și în această situație schimbătoare suntem capabili să facem planuri cu câțiva ani înainte, iar în unele situații putem actualiza planurile cu 6-12 luni în avans. Ca grup, vedem această schimbare ca pe o mare oportunitate și nu cred că Dacia trebuie să gândească diferit", afirmă el. În prezent, Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi se bucură de un succes major în domeniul mașinilor electrice. Nissan Leaf a ajuns deja la a doua generație și este cel mai vândut model electric din lume, în timp ce Renault Zoe a trecut printr-un facelift și este mașina electrică cu cele mai bune vânzări în Europa. Interesul clienților Dacia pentru tehnologii mai curate începe deja să se facă simțit, cel puțin în Marea Britanie: ponderea vânzărilor versiunilor cu motoare pe benzină ale subcompactei Sandero a început să crească comparativ cu versiunile diesel.Totuși, acest trend nu se observă încă la Duster, Logan sau Lodgy, întrucât aceste modele sunt cumpărate în special pentru a fi utilizate pe distanțe mai lungi, acolo unde propulsia diesel oferă avantaje de costuri. Sursa
  5. LeBron James, superstarul echipei Cleveland Cavaliers, visează să-l întâlnească pe teren într-un meci din campionatul profesionist nord-american de baschet (NBA) pe fiul său LeBron junior, acum în vârstă de 13 ani, conform unui interviu acordat revistei GQ. "Ştiu că nu voi fi capabil să joc la acest nivel pentru totdeauna şi nu ştiu dacă voi fi dispus să continui să joc nemaifiind în forma maximă. Dar un lucru este sigur, mi-ar plăcea să mai fiu pe teren dacă fiul meu va avea posibilitatea de a juca împotriva mea. Ar fi cireaşa de pe tort", a spus "King James", care va disputa la vârsta de 32 de ani al 15-lea său sezon din NBA. Fiul mai mare al lui James, LeBron Junior, este prezentat ca fiind unul dintre cei mai buni jucători din categoria sa de vârstă în Statele Unite. În acelaşi interviu, James a revenit asupra duelului său la distanţă cu Michael Jordan, marea vedetă a anilor '90, cu care este comparat tot timpul. Cu trei titluri de campion faţă de şase ale lui Jordan, "King James", care a participat la ultimele şapte finale din NBA, este încă departe de "Air Jordan" în termeni de palmares, dar speră încă să-l poată depăşi. Sursa
  6. Topic Closed
  7. Nu doar Real Madrid stă cu ochii pe starurile lui Tottenham Hotspur. După ce Luka Modric și Gareth Bale au ajuns pe Santiago Bernabeu, iar, mai nou, se discută și de posibila plecare a golgheterului Harry Kane la campioana Europei, Barcelona vrea acum să-i aducă pe Christian Eriksen și Davinson Sanchez. Potrivit Sport.es, acesta a fost și motivul pentru care Robert Fernandez, directorul sportiv al catalanilor, a urmărit meciul dintre Real Madrid și Tottenham (1-1), disputat pe Santiago Bernabeu, în UEFA Champions League, cu o seară înainte de Barcelona - Olympiacos (3-1), partidă desfășurată în aceeași competiție, pe Camp Nou. În vârstă de 25 de ani, danezul Eriksen este unul dintre cei mai importanți jucători din echipa lui Pochettino, alături de Harry Kane și Dele Alli. Interesul Barcelonei legat de scandinav poate însemna și faptul că oficialii catalani au renunțat la varianta Philippe Coutinho, jucător pe care nu a reușit să-l aducă în vară de la Liverpool, dar despre care presa a scris că ar putea semna în iarnă. Atât Eriksen, cât și Coutinho, evoluează în Premier League din 2013, după ce au fost transferați în schimbul unor sume similare, care pot fi considerate foarte mici în comparație cu cele plătite în prezent. Danezul a ajuns la Spurs, de la Ajax, pentru 13,5 milioane de euro, în timp ce brazilianul a sosit pe ”Anfield”, după ce Liverpool i-a plătit lui Inter 13 milioane de euro. 34 de goluri și 44 de assist-uri a reușit Eriksen, în Premier League, în tricoul lui Tottenham. 36 de goluri și 32 de assist-uri a reușit Coutinho, în Premier League, în tricoul lui Liverpool. Celălalt jucător dorit de Barcelona, de la Spurs, este fundașul central columbian Sanchez. Venit la Londra tot de la Ajax, sud-americanul s-a impus ca titular, în campionat, în sistemul cu trei fundași centrali folosit de Pochettino, după ce ”Lilywhites” au plătit în schimbul lui 40 de milioane de euro. Șase meciuri în Premier League și trei în Liga Campionilor a jucat Davinson Sanchez la Tottenham, după ce, în turul trei preliminar al celei mai importante competiții organizate de UEFA, el a evoluat pentru Ajax. Sursa
  8. În ciuda numeroaselor probleme pe care le are în acest sezon la FCSB, Denis Alibec primește în continuare oferte din partea echipelor din străinătate. Finanțatorul Gigi Becali a dezvăluit că așteaptă o propunere de 10 milioane de euro, de la un club care și-ar permite să îi plătească jucătorului un salariu de aproximativ 1,5 milioane de euro. Pentru a-l vinde, Becali e gata să îl impună în prima echipă. I-a transmis antrenorului că are mână liberă, dar speră ca Dică să aibă înțelepciunea de a-l reprimi la momentul potrivit pe Alibec (26 de ani), pentru ca atacantul să poată fi văzut la lucru. 9 noiembrie este ziua în care FCSB așteaptă noua ofertă. În vară, Wolverhampton(Championship) l-a convins pe Gigi Becali cu o ofertă de 10 milioane, după mai multe runde de negocieri, dar omul de afaceri a precizat că transferul a picat în ultima zi de mercato. Același impresar care a intermediat atunci discuțiile a promis că va reveni cu oferta care l-ar transforma pe șeptarul de la FCSB în cel mai scump fotbalist român plecat din Liga 1. În acest moment, recordul îi aparține lui Nicolae Stanciu, pe care Anderlecht l-a cumpărat cu 7,8 milioane de euro, iar suma finală poate ajunge la 9,8 milioane, cu tot cu bonusurile din contract. Pe locul al doilea este un alt jucător vândut de clubul lui Gigi Becali: Vlad Chiricheș, pentru care Tottenham a plătit 7,5 milioane de euro, plus alte două ca bonusuri. "Și ieri (n.r. marți, 17 octombrie) am primit un telefon ca să se intereseze de el (n.r. de transferul lui Denis Alibec), de la o altă echipă. Pe ăia nu îi interesează, l-au văzut și nici nu știu, au zis că dacă a dat un picior unei uși, nu e mare lucru. Îi interesează jucătorul Alibec, poate spun că face așa dacă ia 20.000 de euro lună și că, dacă are 1,5 milioane de euro pe an la ei, poate se comportă altfel. Probabil au alte metode de antrenament sau educație fotbalistică. Nu e mare lucru ce a făcut, până la urmă", a spus Gigi Becali, în cadrul emisiunii "Fotbal Club", de pe Digi Sport 1. "Acum o săptămână a sunat un impresar care a stat 6 ore la birou ca să facă transferul în Anglia a fost ultima zi și nu s-a putut. A zis că pe 9 noiembrie revine cu oferta de 10 milioane", a mai spus omul de afaceri. "Acum, îl dau pe 10 milioane. Ca să îl dau, el trebuie să joace meciul cu Be'er Sheva de acasă. Dică o să îl primească; are mână liberă, dar cred că are înțelepciunea să facă ce trebuie. Ce facem, aruncăm 10 milioane pe foc? Dacă nu joacă cu Be'er Sheva, o să îl impun eu! Dacă nu joacă la București, cu Hapoel, îl iau eu de mână și o să îl bag pe teren, îl prezint arbitrilor. Îmi bat joc de 10 milioane, ce, sunt tâmpit?", a mai precizat patronul de la FCSB. În campionat, Alibec traversează cea mai slabă perioadă a carierei: nu a marcat niciun gol în cele 9 meciuri jucate în cele 14 etape disputate până acum în Liga 1. În Europa, însă, lucrurile au mers ceva mai bine: are două goluri marcate cu Viktoria Plzen: unul în turul 3 preliminar al Ligii Campionilor, când FCSB a câștigat cu 4-1 în Cehia, iar pe celălalt l-a marcat în victoria cu 3-0 a roș-albaștrilor de pe teren propriu, din prima etapă a Grupei G din Europa League. În acest moment, atacantul este exclus din lot și a fost amendat cu 75.000 de euro, pentru ieșirea nervoasă de la meciul cu Voluntari, când a lovit cu piciorul ușa dinspre vestiare și după ce banderola aruncată de el în direcția lui Tănase a ajuns pe gazon. Sursa
  9. Topic Closed
  10. Tesla a chemat la verificări în service circa 11.000 de exemplare Model X din cauza unor posibile probleme la scaunele din spate. În timpul unor teste de rutină, americanii de la Tesla au descoperit o problemă la cablurile care fixează scaunele din spate. Astfel, scaunul din stânga nu putea fi „blocat” în poziție verticală, iar în cazul unui accident s-ar fi putut mișca în față. Ca să evite orice fel de risc, cei de la Tesla au vrut să fie precauți și au chemat în service 11.000 de unități Model X. Problemele ar fi putut să apară la mașinile fabricate între 28 octombrie 2016 și 16 august 2017. Partea bună este că doar 3% dintre mașinile rechemate în fabrică prezintă un risc pentru pasagerii din spate în timpul unui accident, potrivit companiei. Tesla a subliniat că nu a fost sesizat niciun accident ca urmare a problemei apărute la Model X. Sursa
  11. Great Wall a confirmat discuțiile cu BMW privind producția brandului Mini pe piața din China. În urmă cu două zile, au apărut informații despre o posibilă negociere între BMW și Great Wall pentru ca MINI să ajungă să fie produs și pe piața chineză. Acum, cei de la Great Wall au confirmat oficial informațiile și au spus că discuțiile cu cei de la BMW au început încă de acum un an și jumătate. Cu toate acestea, negocierile sunt încă în faza preliminară. Cele două companii nu au semnat nicio înțelegere privind un joint venture în China. Prin externalizarea producției Mini în China către Great Wall, BMW își poate reduce din costuri în condițiile în care constructorii auto se concentrează pe mașinile electrice, iar guvernele din toată lumea vor să reducă poluarea cauzată de combustibilii fosili. După semnarea contractului dintre BMW și Great Wall, brandul Mini va fi produs pentru prima dată în afara Europei. În prezent, micuțele mașini britanice sunt fabricate în Anglia și Olanda. Sursa
  12. Welcome!
  13. Porsche solicită celor de la Audi compensații de 200 de milioane de euro pentru manipularea emisiilor la motorul diesel V6 TDI de 3.0 litri pe care îl folosește pentru Cayenne. Presa internațională a relatat pe parcursul săptămânii trecute că în cadrul Grupului Volkswagen a izbucnit un conflict între Volkswagen și Skoda, ca urmare a concurenței mărcii de la Mlada Boleslav asupra constructorului german. Iată că acum apare încă un conflict intern, de data aceasta între Porsche și Audi, iar mărul discordiei este reprezentat de scandalul Dieselgate. Porsche Cayenne folosește inclusiv un motor diesel V6 TDI de 3.0 litri care a fost dezvoltat de Audi și care includea un software pentru păcălirea testelor de emisii. Producătorul a fost nevoit la un moment dat să retragă de pe piața din Germania această versiune a lui Cayenne, iar Elveția a interzis înmatricularea acestora. De altfel, noua generație Porsche Cayenne a fost dezvăluită în luna septembrie fără versiune diesel, despre care germanii au afirmat că va sosi pe piață la o dată ulterioară. Ca urmare a acestor probleme, Porsche solicită despăgubiri în valoare de 200 de milioane de euro din partea Audi, care să acopere costurile cu update-urile pentru motor și măsurile propuse pentru clienți, dar și reducerea profiturilor în urma retragerii variantei diesel de la comercializare. Informațiile au fost dezvăluite de publicația Bld și citate de agenția de presă Reuters, iar până în prezent nu au fost confirmate de părțile implicate în scandal. Sursa