Jump to content

Portofoliu - Lakon

Lakon
 Share

Recommended Posts

M-am jucat puțin în PhotoShop și am reușit să fac aceste lucrări.
Lucrările pot fi purtate de oricine, nu trebuie să-mi cereți voie.
Accept orice sfat / critică. Nu mă supăr.

OXBOzrk.jpgxd2kAOB.jpgiQRJ9eu.jpgpx5qJdd.jpgwMR73ci.jpgShTXr8z.png

Am muncit destul de mult la ele, merit și eu un +1?

Edited by RF Lakon

Frumos portofoliu , chiar este frumos , imi plac foarte mult lamborghini-urile , nu ma pricep foarte mult la Photoshop dar culoarea , aspectul , temperatura sunt superbe , +1 man GG .

@@Fyreon Nu am idee cum a gasit acele poze, de unde si ce cauta acolo. Una dintre poze nu seamana cu a mea, turnul Eiffel nu se vede cum se vede in a mea, da, am luat pozele de pe net, dar nu de pe acele site-uri. Le-am luat iar apoi le-am editat eu cu tot ce trebuie. Multumesc pentru "felicitari".

Daca sunt editate de tine si zici ca ai lucrat mult la ele, inseamna ca ai pastrat psd-urile. Fa o poza la ele, ca sa demonstrezi ca ma insel

Nu am pastrat nimic, memoria mea in Local Disk C este de 1GB, crezi ca mai am spatiu ? Daca vrei iti mai fac si alte lucrari, sa vad unde le gasesti si pe alea, si iti pastrez PSD-urile.

Nu ma intereseaza de alte lucrari si in plus nu ai cum sa demonstrezi ca pozele sunt lucrate de tine, eu am putut sa demonstrez ca nu sunt ale tale. Nu cred ca mai are sens sa te prefaci acum.

Sa demonstrezi ca nu sunt ale mele prin? Prin cautarea imaginilor pe google? Gasesc orice imagine pe google, omule. Degeaba imi gasesti tu mie pozele "furate". Ma rog, nu fac chat aici. Mersi de parere...

Daca sunt editate de tine nu aveau cum sa ajunga pe google asa din senin. Cel mai bine lasam un administrator sa decida.

EDIT: Rog un Designer sa inchida acest topic. Momentan lucrez la niste logo-uri si cateva avatare. Mai am de facut, vreau sa le postez pe toate odata. Voi da un PM dupa ce sunt gata sa deschizi topicul, sa vedem ce mai zice Aerys atunci.

Edited by RF Lakon

Baiatule, ti-am zis ca nu ma intereseaza alte lucrari de ale tale pe care chiar poti sa le faci tu, eu m-am legat strict de cele 6 poze pentru care trebuie sa fii sanctionat.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.