Jump to content

Renault, suspectată că utilizează un dispozitiv pentru trucarea emisiilor. Constructorul neagă toate acuzaţiile


gone for good
 Share

Recommended Posts

Publicaţia franceză Liberation a intrat în posesia unui raport oficial al Directoratului General pentru Competiţie, Consumatori şi Controlul Fraudei (DGCCRF) cu privire la la testele realizate de autorităţi in toamna anului 2015 cu modele Renault pentru evaluarea emisiilor de oxid de azot (NOx). Raportul de 39 de pagini a fost redactat în luna noiembrie a anului trecut şi reprezintă motivul pentru care autorităţile au anunţat în ianuarie lansarea unei anchete judiciare împotriva Renault. În cadrul raportului, DGCCRF menţionează că testele realizate cu Renault Captur cu motor diesel Euro 6 şi Renault Clio cu motor Euro 5 au scos în evidenţă emisii de NOx cu 377% şi, respectiv, 305% mai mari decât datele oficiale ale testelor standard NEDC.



647783l-610x390-b-edc2e76c.jpg



În raport, DGCCRF susţine că aceste rezultate sugerează posibilitatea ca Renault să fi utilizat dispozitive pentru trucarea emisiilor, asemănătoare cu cele folosite de Volkswagen în cazul Dieselgate. "Producătorul şi-a înşelat consumatorii cu privire la verificările efectuate şi, în special, cu privire la certificarea emisiilor. Rezultatele generează suspiciuni că un dispozitiv special a modificat performanţa motorului pentru a reduce emisiile de NOx în condiţiile specifice testelor de certificare", se menţionează în raport.



Sursă


Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.