Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

[Portofoliu] ~ Rayok


blasphemy.
 Share

Recommended Posts

Aici imi voi posta creatiile. Va asigur 100% ca aceste lucrari sunt ale mele. Primele lucrari vor fi cam uratele datorita


faptului ca sunt incepator. Pe parcrurs voi avansa.


Personal prefer blur mai inchis, nu prea folosesc mult text insa ma descurc bine si acolo!



F_r_titlu_9.pngF_r_titlu_6.pngF_r_titlu_13.pngF_r_titlu_10.png



F_r_titlu_14.pngF_r_titlu_16.pngF_r_titlu_17.pngF_r_titlu_18.pngF_r_titlu_19.png



F_r_titlu_20.pngF_r_titlu_21.pngF_r_titlu_24.pngF_r_titlu_3.png



F_r_titlu_25.pngF_r_titlu_26.pngF_r_titlu_27.pngF_r_titlu_22.pngF_r_titlu_28.png



F_r_titlu_29.pngF_r_titlu_31.pngF_r_titlu_32.pngF_r_titlu_33.png



F_r_titlu_37.pngF_r_titlu_38.pngF_r_titlu_35.pngF_r_titlu_36.pngF_r_titlu_11.png



Si o imagine pentru fanii Killa Fonic (m-am chinuit extrem de mult sa gasesc imaginea):



F_r_titlu_39.png


Edited by RayokGFX
Link to comment
Share on other sites

Redimensionare: mai ai de lucrat mult... strica totul.

Bordere: folosesti prea mult borderele.

 

Mai de lucrat...

 

 

Îţi mulţumesc foarte mult pentru părere, şi o să încerc să muncesc mai mult la redimensionare. Nu am mai lucrat în Photoshop de ani întregi, şi chiar uitasem noţiuni importante ale acestuia.

Edited by RayokGFX
Link to comment
Share on other sites

Ai o problema la redimensionare, la unele avatare iti iese, la altele nu.


Incearca sa schimbi borderele deoarece devin plictisitoare.



---


Si nu veni cu arogante de genul spuse mai sus ca nu merge treaba asa, tu ai deschis un portofoliu sa primesti sfaturi si critici, sa inveti. Pe noi nu ne intereseaza ca tu ai fost o "legenda" a photoshop-ului deoarece in momentul de fata nici o redimensionare nu stii sa faci + ai acelasi blur, acelasi efecte peste tot, nu stii sa ti-l imbunatatesti la fiecare tema.