Jump to content

Timp rămas până la Black Week

Pentru detalii complete despre promoție click aici

Black Week a început!

Pentru detalii complete despre promoție click aici

[Java] Minge Animată *codul*


blasphemy.
 Share

Recommended Posts

Se scrie urmatorul cod in Eclipse si se compileaza. Fisierul se numeste Minge.java
(vezi aici utilizare Eclipse pentru dezvoltarea aplicaţiilor Java)
Atentie! Numele clasei declarate public, coincide cu numele fisierului java (fara extensie)
import java.applet.Applet ;
 
import java.awt.Color ;
import java.awt.Graphics ;
 
public class Minge extends Applet implements Runnable{
	
	private int x=7, xChange=7;
	private int y=2, yChange=2;
	private int diameter=20;
	private int rectLeftX=0, rectRightX=200;
	private int rectTopY=0, rectBottomY=200;
	private boolean ok;
	
	public void intt(){
		ok=true;
	}
	
	public void paint(Graphics g){
		super.paint(g);
		g.drawRect(rectLeftX, rectTopY, rectRightX-rectLeftX+10, rectBottomY-rectTopY+10);
		
		/*desenam cu culoarea fundalului pentru 
		a acoperi mingea anterior desenata*/
	g.setColor(getBackground());
	
	//se sterge mingea
	g.fillOval(x, y, diameter,  diameter);
	
	
	//daca se intalneste peretele, se schimba directia de miscare
	if(x+xChange<=rectLeftX)
		xChange=-xChange;
	if(x+xChange>=rectRightX)
		xChange=-xChange;
	if(y+yChange<=rectTopY)
		yChange=-yChange;
	if(y+yChange>=rectBottomY)
		yChange=-yChange;
	
	//se modifica noua pozitie a mingii
	x=x+xChange;
	y=y+yChange;
	
	//se stabileste culoarea rosie pentru desenare
	g.setColor(Color.red);
		
	//se deseneaza mingea
	g.fillOval(x, y, diameter,  diameter);	
	}
	
	/*se apleleaza la distrugerea appletului
	 si are ca efect terminarea metodei paint ()*/
	public void destroy(){
		ok=false;
	}	
	public void start(){
		ok=true;
		new Thread(this).start();
	}	
	public void stop(){
		ok=false;
	}	
	public void run(){
		while (ok){
			repaint();
			try{
				Thread.sleep(100);	
			}catch (InterruptedException e){}
		}
	}
}
Fisierul cu extensia .class se construieste automat in urma compilarii codului de mai sus, in:
C:\Documents and Settings\numecomputer\workspace\numeproiect\bin\Minge.class
Alaturi de el se face un TextDocument care se salveaza cu extensia .html in care se scrie urmatorul cod:
<html>
<head>
<title>Minge animata</title>
</head>
<body>
<applet code=Minge.class
width=400 height=400>
</applet>
</body>
</html>

Pentru a rula appletul trebuie accesat html-ul facut mai sus
sau din Eclipse cu run si se deschide intr-un applet viewer, ca-n exemplul alaturat.

Pentru a vedea cum ruleaza appletul faceti click 
aici.

Pentru a downloada appletul faceti click 
aici.
Edited by Cdorsu
Link to comment
Share on other sites

  • Cdorsu locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.