Jump to content

Windows 10 - Lag in toate jocurile


 Share

Recommended Posts

Ce problema ai (detalii clare, nu "uitati in screenshot/video)?: Am lag in absolut toate jocurile (PUBG, Rainbow Six Siege, SAMP etc). A inceput lag-ul dupa ce mi-am reinstalat windows-ul. De atunci am incercat tot ce mi-a trecut prin minte.

De cat timp aveti problema respectiva ?: De aproximativ 1 saptamana

Sistem de operare ?: Windows 10

Screenshot/Video: Nu e nevoie
Link catre posibilele rezolvari pe care le-ai incercat pe Google si nu au mers dintr-un motiv sau altul: N-are rost sa dau link-uri dar o sa spun ce-am incercat:

 - Am formatat toate partitile si am instalat diferite versiuni de Windows

 - Am curatat componentele de praf

 - Am schimbat pasta termoconductoare de pe procesor

 - Am instalat absolut toate update-urile Windows-ului

 - Am dezinstalat complet driverele de la placa video cu DDU uninstaller

 - Am incercat mai multe drivere pentru placa video, pana si cele de anul trecut

 - Am licenta cumparata de Windows, nu de pe Microsoft ce-i drept, dar de pe Kinguin.

- Am facut update la BIOS

 

Sistemul meu este urmatorul. Stiu ca nu e foarte performant dar puteam sa ma joc PUBG in 50 fps-uri daca puneam setarile pe low, acum am 16. La fel si in SAMP, aveam 100 fps-uri, acum am 40.

 

i3 2120 3.30 ghz

8 GB RAM DDR3

MSI GTX 750 TI OC 2 GB DDR5

MSI H61M P-20

 

Link to comment
Share on other sites

https://support.microsoft.com/en-us/contactus/ sau http://mygarage.ro 

 

 - Am formatat toate partitile si am instalat diferite versiuni de Windows

Mai jos zici ca ai licenta...

 

Anyhow, mi se pare dubioasa problema ta si totusi, am trecut si eu prin asta... uneori, cand instalam Windows-ul, PC-ul mergea oribil... insa, se rezolva cu o alta instalare (alta versiune), dar, dupa cum tot spun pe aici cand postez, de cand am licenta la Windows, nu mai am problema asta... pur si simplu, merge. Magie, nu?

 

Vezi sa nu ti se fi dus HDD-ul.

Link to comment
Share on other sites

  • Ocaust locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.