Jump to content

[Tutorial #2] Cu Doru - Introducerea efectului de C. Mask.

Rhino.
 Share

Recommended Posts

INCEPUT 

Salut, in aceste topicuri voi posta tutoriale despre care vorbeam. Am reusit sa imi fac timp mai mult pentru a va putea impartasi din cunostinte. De la inceput vreau sa clarificam niste lucruri. Eu am acaparat pana acum 30% din ce inseamna Photoshop, dupa parearea mea, ceea ce inseamna ca si eu sunt incepator la fel ca voi si ca oricine posteaza intr-o comunitate de tip gaming. Faptul ca imi doresc sa aspir la mai mult este strict problema mea. Vreau sa imi cer scuze fata de actualii designers pentru faptul ca nu am respectat modelul de postare, insa mi se pare inutil acest model de postare. Intr-un tutorial trebuie sa fie libertate de exprimare si subiectivitate. Pentru a nu o mai lungi voi incepe direct la fapte. Dupa cum spune si titlul, ina cest topic va voi prezenta cum vom putea crea un logo din niste simple shapes-uri. Shapes-urile sunt niste forme geometrice pe care le putem gasi in bara de la photoshop.

PRIMUL PAS - BACKGROUND 

Primul pas consta in a avea urmatoarele font-uri la dispozitie, si anume: Ubuntu, Kenya. In continuare, vom face o forma geometrica de tip dreptunghi cu colturi curbate.

eDCYP9X.png

iar forma geometrica va arata de tipul acesta:

PXGyMbh.png

*In acest pas mai include si dublicarea acestui layer si il vom roti usor folosim CTRL+T. Pentru a duplica Layer-ul comanda este ctr_+J. Lucrarea va arata in acest gen. 

byArp9O.png

!! ATENTIE!! COPIA LAYER-ULUI TREBUIE SA FIE SUB LAYER-UL PRINCIPAL. DUPA CE L-ATI MUTAT CU MOUSE-UL, VOM INTRA LA BLENDING OPTIONS SI VOM SCHIMBA CULOAREA INTR-UN GRI, LA LIBERA ALEGERE.

PASUL 2 BACKGROUND PE PRIMUL LAYER. SHAPE 1- ADICA.

fLo9Pv8.png

ATENTIE - VOM INTRA LA FILES- PLACE SI O VOM PLASA ASTFEL INCAT SA FIE DEASUPRA SHAPES 01. DUPA CARE VOM APLICA CLICK DREAPTA, CREATE CLIPING MASK

LUCRAREA VA ARATA ASA.

Qz8ZOFf.png

PASUL 3. INTRODUCEREA DATELOR PERSONALE PE LUCRARE.