Jump to content

Timp rămas până la zilele B-Zone

V-am pregătit o mulțime de evenimente. Click aici

La mulți ani B-ZONE!

V-am pregătit o mulțime de evenimente. Click aici

Civilization VI


KyubyZEM RPG
 Share

Recommended Posts

 

Sid Meier’s Civilization VI este unjoc video 4X bazat pe ture elaborat de Firaxis Games , publicat de 2K Games și distribuit de Take-Two Interactive . Cea mai recentă intrare înseria Civilization , a fost lansată pe Microsoft Windows și macOS în octombrie 2016, cu porturile ulterioare pentru Linux în februarie 2017, iOS în decembrie 2017 și Nintendo Switch , singura lansare a consolei a jocului, în noiembrie 2018. .

La fel ca și tranzacțiile anterioare, scopul jucătorului este de a dezvolta o civilizație dintr-o așezare timpurie prin multe milenii pentru a deveni o putere mondială și a obține una dintre mai multe condiții de victorie, cum ar fi prin dominarea militară, superioritatea tehnologică sau influența culturală, peste alți oponenți controlați de om și computer . Jucătorii fac acest lucru explorând lumea, fondând noi orașe, construind îmbunătățiri ale orașelor, desfășurând trupe militare pentru a ataca și apăra de alții, cercetând noile tehnologii și civic cultural și angajându-se în comerț și negocieri cu alți lideri mondiali.

Concentrarea critică a proiectului a fost de a evita ca jucătorul să urmeze o cale prestabilită de îmbunătățiri către civilizația lor, pe care a observat-o de la jocurile anterioare. Civilizația VI pune mai mult accent pe teren, prin „desfacerea” îmbunătățirilor orașului din spațiul principal al orașului și oferind bonusuri pentru amplasarea de îmbunătățiri în apropierea anumitor terenuri. Alte caracteristici noi includ cercetarea arborului tehnologic al jocului bazat pe terenul din apropiere, un arbore tehnologic similar pentru îmbunătățiri culturale și o structură civică guvernamentală mai bună pentru cei care joacă pe o cale de victorie culturală și noi mecanici de inteligență artificială pentru oponenții controlați de computer care includ secret goluri și angajamente aleatorii pentru a perturba un joc altfel stabil. Prima expansiune majoră a jocului,Civilization VI: Rise and Fall , a fost lansat în februarie 2018, iarîn februarie 2019 a urmato a doua extindere, Civilization VI: Gathering Storm .

Sid Meier’s Civilization VI este unjoc video 4X bazat pe ture elaborat de Firaxis Games , publicat de 2K Games și distribuit de Take-Two Interactive . Cea mai recentă intrare înseria Civilization , a fost lansată pe Microsoft Windows și macOS în octombrie 2016, cu porturile ulterioare pentru Linux în februarie 2017, iOS în decembrie 2017 și Nintendo Switch , singura lansare a consolei a jocului, în noiembrie 2018. .

La fel ca și tranzacțiile anterioare, scopul jucătorului este de a dezvolta o civilizație dintr-o așezare timpurie prin multe milenii pentru a deveni o putere mondială și a obține una dintre mai multe condiții de victorie, cum ar fi prin dominarea militară, superioritatea tehnologică sau influența culturală, peste alți oponenți controlați de om și computer . Jucătorii fac acest lucru explorând lumea, fondând noi orașe, construind îmbunătățiri ale orașelor, desfășurând trupe militare pentru a ataca și apăra de alții, cercetând noile tehnologii și civic cultural și angajându-se în comerț și negocieri cu alți lideri mondiali.

Concentrarea critică a proiectului a fost de a evita ca jucătorul să urmeze o cale prestabilită de îmbunătățiri către civilizația lor, pe care a observat-o de la jocurile anterioare. Civilizația VI pune mai mult accent pe teren, prin „desfacerea” îmbunătățirilor orașului din spațiul principal al orașului și oferind bonusuri pentru amplasarea de îmbunătățiri în apropierea anumitor terenuri. Alte caracteristici noi includ cercetarea arborului tehnologic al jocului bazat pe terenul din apropiere, un arbore tehnologic similar pentru îmbunătățiri culturale și o structură civică guvernamentală mai bună pentru cei care joacă pe o cale de victorie culturală și noi mecanici de inteligență artificială pentru oponenții controlați de computer care includ secret goluri și angajamente aleatorii pentru a perturba un joc altfel stabil. Prima expansiune majoră a jocului,Civilization VI: Rise and Fall , a fost lansat în februarie 2018, iarîn februarie 2019 a urmato a doua extindere, Civilization VI: Gathering Storm .

 

Gameplay

 

 

Civilization VI este un joc video de strategie bazat pe rând, în care unul sau mai mulți jucători concurează alături de adversarii AI controlați prin computer pentru a- și dezvolta civilizația individuală dintr-un trib mic pentru a controla întreaga planetă pe mai multe perioade de dezvoltare . Acest lucru poate fi realizat prin realizarea uneia dintre mai multe condiții de victorie, toate bazate pe 4Xelemente de joc, „eXplore, eXpand, eXploit și eXterminate”. Jucătorii au găsit orașe, adună resurse din apropiere pentru a le construi și a le extinde adăugând diferite îmbunătățiri ale orașului și construiesc unități militare pentru a explora și a ataca forțele opuse, gestionând în același timp dezvoltarea tehnologiei, a culturii și a civicilor guvernamentale pentru civilizația și relațiile lor diplomatice cu celălalt adversarii. 

Civilization VI se bazează pe gameplay - ul general al Civilization V , inclusiv continuarea utilizării grilei bazate pe hex introdus în Civilization V . Nou pentru Civilizația VI este ideea de „dezafectare a orașului”: unele îmbunătățiri ale orașelor trebuie să fie plasate în hex-uri în limitele orașului, dar nu în spațiul propriu-zis al orașului, în timp ce în jocurile anterioare, toate îmbunătățirile erau considerate stivuite pe același hartă hex sau un pătrat în care a fost amplasat orașul. Jucătorul trebuie să atribuie hex-uri specifice ca „raioane” din oraș, care au anumite limitări, dar să acorde bonusuri pentru îmbunătățirile plasate în districtul respectiv. 

De exemplu, cartierul de tabără specializează un oraș pentru instruirea unităților militare și permite construirea de clădiri suplimentare care acordă bonusuri de producție și experiență unităților menționate. Astfel de tabere nu pot fi amplasate lângă centrul principal al orașului. Alte îmbunătățiri obțin bonusuri pentru a fi amplasate pe terenuri adecvate - campusurile beneficiază foarte mult de faptul că sunt amplasate în apropierea hexurilor pădurii sau junglei, reflectând asupra avansurilor științifice din studierea diversității speciilor din astfel de biomi. Jucătorii pot opta să atace anumite districte ale unui oraș în loc de centrul orașului, ceea ce poate afecta funcționarea orașului. Aceste districte pot adăuga, de asemenea, noi strategii la apărarea orașului. De exemplu, cu o tabără militară în vigoare, forțele de atac care se apropie de un oraș nu sunt doar supuse atacurilor la distanță din centrul orașului, dar și din tabără. Este posibil ca forțele atacante să aibă mai întâi tabăra înainte de a putea lovi cu succes centrul orașului.

Pentru a reduce congestia pe hartă, jucătorii sunt capabili să efectueze o cantitate limitată de stivuire de unități (o schimbare de la Civilizația V ), dar sunt capabili să stiveze doar tipuri de unități similare sau unități simbiotice. De exemplu, o unitate de războinic poate fi atribuită unei unități de construire pentru a proteja acea unitate de barbari în jocul timpuriu. 

Arborele tehnologic al jocului , cunoscut acum ca sistemul activ de cercetare, a fost, de asemenea, modificat pentru a ajuta la stimularea cercetării tehnologice dacă jucătorul are acces la îmbunătățiri sau resurse adecvate (de exemplu, construirea unei cariere ajută la stimularea cercetării în zidărie). Tehnologiile bazate pe accesul la apă, cum ar fi navigarea, ar fi limitate dacă jucătorul ar începe în mijlocul unui continent. O nouă caracteristică numită Momentele Eureka este capabilă să crească progresul jucătorului către anumite tehnologii după finalizarea unei sarcini specifice; de exemplu, descoperirea unei minuni naturale contribuie la tehnologia Astrologiei.

Iterațiile anterioare ale jocului au fost considerate dificil de câștigat dacă jucătorul a decis să urmărească o victorie culturală.  Pentru a echilibra jocul cu victoriile culturale, este introdus un nou arbore Civics. Arborele Civics a transferat îmbunătățiri culturale care anterior făceau parte din arborele Tehnologiei din jocurile Civilization anterioare într-un mecanic separat. Cultura obținută din orașe este folosită pentru a construi arborele Civics în același mod Știința din orașe construiește arborele Tehnologiei. Finalizarea anumitor Civics va debloca apoi politici sau cărți de politici pentru guvernul jucătorului. În civilizația VI, guvernul este definit prin plasarea politicilor adecvate și disponibile într-un număr de sloturi împărțite în categorii militare, economice, diplomatice și wildcard. Politicile definesc impulsuri sau limitări pentru civilizație (de exemplu, bonusuri de atac îmbunătățite pentru unitățile militare împotriva anumitor tipuri de inamici). Politicile pot fi modificate gratuit după completarea unui singur Civic, sau cu un cost mic în orice alt moment, permițând jucătorului să se adapteze la o situație nouă, după cum este necesar, potrivit producătorului principal Dennis Shirk. 

Cărțile mai avansate, obținute doar printr-o avansare semnificativă în arborele Civics, pot debloca îmbunătățiri care să ofere jucătorului care urmărește o victorie culturală avantaje față de alți jucători, cum ar fi reducerea timpului sau costul producerii de noi unități. Diversele alegeri luate de jucător pot cauza nefericire în populația lor ca în jocurile anterioare, însă în Civilizația VI , multe dintre acestea au fost localizate în orașul afectat de alegere, mai degrabă decât întreaga populație, ajutând în continuare la stilul victoriei culturale. jucători. Sistemul Religion introdus în Civilization V ' s Gods & Kings expansiune este construit în continuare pe VI, care prezintă mai multe unități și îmbunătățiri care pot duce la conflicte interreligioase . 

Adversarii AI au agende noi care influențează interacțiunile jucătorilor. Unele dintre aceste agende sunt unice pentru fiecare lider, emulând evenimente istorice notabile, personalități și politici respective. Fiecare personaj AI are și o a doua agendă ascunsă, care poate fi dezvăluită doar prin spionaj . Unele civilizații au doi sau mai mulți lideri dintre care jucătorul poate alege, oferind un set diferit de abilități de lider unic pe deasupra unităților unice desemnate acelei civilizații. 

Jocul de vanilie a cuprins optsprezece civilizații jucabile: America (condusă de Teddy Roosevelt ), Egipt (condus de Cleopatra ), Anglia (condusă de Victoria sau Eleanor din Aquitania cu DLC), Grecia (condusă fie de Gorgo, fie de Pericles ), Germania (condusă de Frederick Barbarossa ), Roma (condusă de Traian ), Brazilia (condusă de Pedro II ), Rusia (de Peter ), Spania (condusă deFilip al II-lea ), Scythia (condusă de Tomyris ), China (condusă de Qin Shi Huang ), Japonia (condusă de Hojo Tokimune ), India (condusă de Gandhi sau Chandragupta cu DLC), Arabia (condusă de Saladin ), Kongo ( condus de Mvemba a Nzinga ), Franța (condusă de Catherine , sau Eleanor din Aquitania cu DLC), Norvegia (condusă de Harald Hardrada ) și Sumer (condusă deGilgamesh ). The Aztecii , condus de Montezuma I , au fost adăugate ca o precomandă DLC . După ce jocul a fost lansat timp de nouăzeci de zile, DLC-ul a devenit automat disponibil pentru toți jucătorii gratuit.

Alte șapte DLC-uri au fost eliberate și li s-au adăugat următoarele civilizații: Jadwiga din Polonia , Amanitore din Nubia , John Curtin din Australia , Alexandru din Macedon , Cyrus II din Persia , Gitarja din Indonezia , Jayavarman VII al Khmerilor , Wilfrid Laurier din Canada , Poundmaker of Cree , Wilhelmina a Olandei ,Matei Corvin al Ungariei , Pachacuti al incasilor , Seondeok din Coreea , Mansa Musa din Mali , kupe de Maori , Lautaro a Mapuche , Genghis Khan al Imperiului Mongol , Suleiman a Imperiului Otoman , Dido din Fenicia , Robert Bruce de Scoția și Kristina din Suedia . sursa

Civilization VI cover art.jpg

Edited by KyubyZEM RPG
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Andrew RPG1 said:

interesant

Stiu nu ? E bomba. 1.1. Posturile care conţin doar un cuvânt sau au mai mult de 3 emoticon-uri vor fi sancţionate cu avertisment verbal la prima abatere şi 1 punct de warn la cea de-a doua abatere. Sancţiunea poate urca în funcţie de numărul de abateri şi/sau de gravitatea faptei. 

:topic_closed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.