Jump to content

Miss and Mister B-Zone - Editia 5 a început. Te poți înscrie aici

KyubyZEM RPG

RPG Helper
  • Content Count

    330
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Excellent

6 Followers

About KyubyZEM RPG

  • Rank
    Wannabe admin
  • Birthday 01/26/2004

Contact Methods

  • Website URL
    -
  • Skype
    -
  • Steam ID
    -
  • Discord
    -
  • Instagram
    denisalbert047(follow sa va pup eu)

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Poopoo
  • Hobbies
    Murim cate putin in fiecare zi, trebuie sa ne obisnuim cu asta.

Previous Fields

  • Real name
    Florin Salam
  • RPG1 Nickname
    KyubyZEM
  • RPG2 Nickname
    -
  • MIX Nickname
    -
  • CS 1.6 Nickname
    -

Recent Profile Visitors

1737 profile views
  1. Metformina, prescrisă în cazul diabetului, poate are efecte pozitive asupra refacerea creierului, în prezenţa hormonului feminin estradiol. Ştiinţa, precum alte aspecte ale lumii în care trăim, operează, conştient sau inconştient, cu o serie de prejudecăţi, care afectează calitatea şi rezultatelor muncii depuse. Una dintre aceste prejudecăţi priveşte diferneţele dintre bărbaţi şi femei. Oamenii de ştiinţă operează cu asumpţia că bărbaţii sun tmai simpli, în timp ce coprurile femeilor, din cauza hormonilor, sunt imprevizibile. Din această cauză, multe studii ştiinţifice evită folosirea subiecţilor feminini, pentru a evita vicierea rezultatelor. Această atenţie pe care cercetătorii aleg să o concentreze asupra metodologiei şi mai puţin asupra pacientelor poate avea efecte nefaste. Un studiu efectuat de către cercetătorii de la Centrul Donnelly pentru Studii Celulare şi Biomoleculare a depăşit aceste prejudecăţi şi a ajuns la concluzia că metformina, folosită pe scară largă în tratamentul diabetului, ajută la refacerea ţesuturilor cerebrale în cazul femeilor. Acest efect neaşteptat este dependent de prezenţa hormonului feminin estradiol, notează Medicalxpress. Acest studiu a pornit de la datele pe care un studiu anterior efectuat de către o echipă de la Spitalul de Pediatrie din Toronto, condusă de către dr. Freda Miller, care a aflat că metformina ajută la refacerea ţesuturilor cerebrale şi ajută la îmbunătăţirea funcţiilor motorii în cazul şoriceilor nou-născuţi care suferiseră de un accident vascular cerebral. Oamenii d eştiinţă au stabilit faptul că metformina activează celulele stem din ţesutul cerebral, înlocuind celulele care au fost afectate în timpul atacurilor cerebrale. În cadrul acestui studiu recent, cercetătorii au dovedit că metformina se dovedeşte utilă şi în cazul recuperării funcţiilor cognitive. „Poţi să repari o gaură din creirul cuiva, dar dacă acesta nu funcţionează mai bine e irelevant”, explică dr. Cindi Morshead, cercetătoarea principală a studiului citat. În cadrul acestui studiu, cercetătorii au indus o serie de accidente vasculare cerebrale în puii de şoriciei. După această etapă, le-au administrat doze zilnice metformină şi le-au testat funcţiile cognitive, prin teste care să măsoare capacitatea de învăţare şi memoria. „Atunci când am început să studiem datele obţinute de la şoricei, nu am identificat un răspuns pozitiv al tratamentului aplicat. Dar, mai târziu, am observat că femelele tind să răspundă mai bine”, a declarat dr. Morshead. O studiere mai atentă a acestei situaţii a relevat faptul că efectele disproporţionate ale metforminei se datorează estradiolului, acesta îmbunătăţind capacitatea celulelor stem de a reacţiona la medicament. Cercetătorii au observat că, în mod opus, prezenţa testosteronului într-un organism, are efectele opuse, şoriceii masculi nefiind printre cei care prezentau o refacere a ţesuturilor cerebrale. Pornind de la această situaţie, dr. Morshead a explicat faptul că practica uzuală în studiile clinice, este de a studia creierele masculilor, este cauza punerii punerii unor diagnostice nepotrivite femeilor sau a prescrierii unor medicamentaţii ineficiente pentru acestea. sursa: descopera.ro
  2. Asteroidul 6478 Gault a atras iniţial atenţia oamenilor de ştiinţă prin dâra dublă pe care o lăsa, iar acum prin schimbarea culorii. Asteroidul 6478 reprezintă un mister pentru oamenii de ştiinţă. Iniţial aceasta a atras atenţia prin dâra dublă de particule pe care o lăsa în urma sa şi, recent, prin schimbarea culorii. Astfel, astronomii au observat, în timp real, cum strălucirea roşie a asteroidului este înlocuită de o strălucire albastră în spectrul luminii aproape infraroşii, notează Science Alert. Teoria de lucru pe care oamenii de ştiinţă care studiază acest asteroid au propus-o pleacă de la premisa că o călătorie prin spaţiu duce la desprinderea partiulelor care dădeau strălucirea roşie. Astronomul Michael Marsset, de la Institutul Tehnologic din Massachusetts (MIT) explică faptul că această schimbare a culorii a fost observată în decursul a doar două nopţi. „Suntem de părere că am surprins desprinderea particulelor de culoare roşie de pe corpul asteroidului şi că observăm straturile albastre ascunse”, a declarat Michael Marsset. 6478 Gault este un asteroid care se află la o distanţă medie de 345,6 milioane de kilometri de Soare, aflându-se în regiunea interioară a centurii de asteroizi. Suprafaţa acestuia a fost arsă de-a lungul milioanelor de ani de expunere la particulele solare. Totuşi, conform oamenilor de ştiinţă, acest strat are o grosime de doar câteva particule, acestea fiind cele care au început să se desprindă şi să expună culoarea albastră identificată recent, scoţând la iveală mineralele pe bază de silicat mult mai puţin iradiate. Coada este un fenomen care caracterizează cometele, lăsând în urma lor vapori de apă. Totuşi, din cauza faptului că asteroizii s-au format în apropierea Soarelui, aceştia nu au cantităţi mari de apă care să fie evaporate. Faptul că 6478 Gault produce două astfel de cozi implică desfăşurarea unui fenomen neobişnuit. Studiind asteroidul, cercetătorii au observat că acesta are o structură solidă, din rocă, care se evaporă în locul apei. O posibilă explicaţie pentru această pierdere a masei asteroidului ar putea fi explicată prin rotaţia acestui corp cosmic şi modul în care este influenţată de către cantitatea inegală de lumină absorbită. Acest fenomen se numeşte YORP, „ Efectul Yarkovsky–O'Keefe–Radzievskii–Paddack, şi va cauza în cele din urmă distrugerea asteroidului. sursa: descopera.ro
  3. În unele cazuri, supernovele care duc la formarea găurilor negre pot fi atât de puternice încât le pot face să se deplaseze prin spaţiu. Găurile negre sunt fenomene cosmice extrem de greu de studiat, pentru a le studia, oamenii de ştiinţă trebuie să identifice un sistem binar în care gaura neagră consumă steaua vecină. În prezent, oamenii de ştiinţă operează cu două mari teorii cu privire la modul în care aceste obiecte cu o gravitaţie enormă se formează. Cea mai „populară”, cunoscută publicului larg, implică implozia unei stele masive după terminarea combustibilului nuclear. Cea de a doua teorie implică faptul că găurile negre iau naştere în exploziile unor supernove colosale. Un studiu recent, care pleacă de la această teorie, a ajuns la concluzia că unele supernove sunt atât de puternice că pot imprima viteze de 70 de kilometri pe secundă unei găuri negre, notează Science Alert. „Acest studiu este primul care include dovezi observaţionale despre capacitatea găurilor negre de a se deplasa la viteze mari prin galaxii, cu ajutorul impulsului primit la formare”, explică astronomul Pikky Atri de la Universitatea Curtin, Australia şi membru al Centrului Internaţional pentru Studiu Radioastronomice (ICAR). Deşi găurile negre nu pot fi studiate în mod direct, există cazuri în care găurile negre se formează în sisteme solare binare. În aceste cazuri, găurile negre îşi consumă vecinii, ceea ce produce valuri în spectrul razelor X şi al undelor radio. Folosind undele emise de canibalizarea vecinilor, oamenii de ştiinţă pot înţelege comportamentul găurilor negre şi pentru a recrea istoria acestora. „Pornind de la vitezele pe care le au găurile negre, putem distinge care dintre acestea s-au născut ca urmare a unei supernove şi care s-au format ca urmare a imploziei unei stele”, a declarat dr. Atri. Plecând de la găurile negre studiate în această cercetare şi folosind modelele matematice şi computerizatre, oamenii de ştiinţă au ajuns la concluzia că 7,5 milioane de găuri negre din cele 10 milioane care s-ar afla doar în Calea Lactee ar putea călători prin spaţiu propulsate de explozia în care s-au format. Dr. Atri a explicat că aceste găuri care au fost propulsate prin spaţiu nu reprezintă un pericol pentru existenţa noastră sau a planetei noastre, cea mai apropiată gaură neagră aflându-se la 6.523 ani-lumină. Studiul citat va fi publicat în numărul din luna septembrie al Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, momentan fiind disponibil online. sursa: descopera.ro
  4. O echipă de astronomi este de părere că a identificat un sistem solar cu trei planete care au mase asemănătoare celei a Pământului şi dintre care una ar putea să susţină viaţa. Sistemul solar Gliese 1061, aflat la 12 ani lumină, ceea ce îl plasează pe locul 20 în topul sistemelor solare vecine, are în mijlocul său o stea roşie şi trei planete solide, cu mase comparabile cu cea a Pământului: Gliese 1016b are de 1,38 ori masa Terrei, Gliese 1016c de 1,75 şi Gliese 1016d de 1,68, notează ScienceAlert. Aceste planete au fost descoperite prin studierea vitezei radiale a acestora şi nu prin metoda tranzitului. Astronomii au folosit această metodă din cauza faptului că, pentru a folosi metoda tranzitului, planetele ar trebui să se afle pe o orbită care să le plaseze între steaua lor şi punctul nostru de observaţie. Trebuie precizat că metoda folosită le-a permis oamenilor de ştiinţă să calculeze masa fiecărei planete. În momentul descoperirii, astronomii au crezut că găsiseră şi o patra planetă, dar analizele ulterioare ale datelor i-au condus spre concluzia că era vorba despre activitatea stelei din centrul sistemului solar. Această stea este clasificată drept o pitică roşie, ceea ce se traduce printr-o temperatură mult mai mică, ceea ce conduce şi spre o zonă locuibilă mai restrânsă în jurul acesteia. Cele trei planete identificate în jurul stelei realizează o mişcare completă în jurul acesteia, în 3,1 zile pentru Gliese 1016b, 6,7 zile pentru Gliese 1016c ş 13 zile pentru Gliese 1016d. Pornind de la propietăţile stelei şi orbitele acestora, oamenii de ştiinţă au stabilit că Gliese 1016c se află la limita zonei locuibile şi Gliese 1016d se află în interiorul zonei care permite existenţa apei lichide. Se poate traduce acestă constatare ca o confirmare a existenţei vieţii? Cercetătorii înclină spre un răspuns negativ. Ei argumentează că, momentan, steaua este destul de clamă, dar în trecut a fost extrem de activă, trimiţând către planetele din proximitatea sa particule cosmice care au potenţialul de a distruge orice formă de viaţă. Un studiu al Exoplanet Archive a ajuns la concluzia că în limita de 10 parseci, 32,6 ani-lumină, au fost identificate, până în prezent, 70 de planete solide şi cu mărimi asemănătoare cu cea a Terrei. Studiul citat care tratează situaţia sistemului solar Gliese 1061 a fost trimis pentru a fi publicat în revista Monthly Notices of the Royal Astronomical Society. sursa: descopera.ro
  5. Roverul lunar trimis de către China, Yutu-2, a descoperit ceea ce a fost descris ca fiind un gel cu un luciu misterios. În data de 28 iulie, roverul lunar Yutu-2, lansat de către agenţia spaţială chineză, a descoperit ceea ce a fost descris de către cercetători ca fiind un gel cu o strălucire misterioasă. Această descoperire anunţată abia acum a fost făcută într-un crater de pe suprafaţa Lunii şi înaintea unei opriri de rutină a sistemelor roverului, notează Science Alert. Oamenii de ştiinţă din echipa care coordonează roverul lunar au stabilit un protocol prin care, în momentele în care cantitatea de lumină de pe suprafaţa Lunii este maximă, sistemele sunt închise complet pentru a evita o supraîncălzire. Totuşi, înaintea unei astfel de închideri, cercetătorul Yu Tianyi a observat că în proximitatea roverul se afla un crater pe care a decis să îl analizeze, prelungind programul de funcţionare. Conform jurnalui de bord al roverului, în mijlocul acestui crater se afla o substanţă care era diferită faţă de materialele din jur, atât prin formă, cât şi prin textură. Ştim că după „somnul de după-amiază” al roverului, oamenii de ştiinţă chinezi au folosit un spectrometru care poate vedea lumina vizibilă şi pe cea infraroşie aflat la bordul acestuia, dar informaţiile rezultate din această analiză sunt în continuare indisponibile publicului larg. Experţii în suprafaţa selenară explică că, din cauza lipsei atmosferei, Luna este un loc extrem de uscat şi că, prin urmare, descoperirea chinezilor ar putea să fie un material topit care s-a răcit între timp. Şansele ca în crater să se afle o substanţă gelationoasă fiind extrem de mici. sursa:descopera.ro
  6. KyubyZEM RPG

    Kingdom Come: Deliverance este un joc video de acțiune dezvoltat de Warhorse Studios și publicat de Deep Silver pentru Microsoft Windows , PlayStation 4 și Xbox One în 2018. Este stabilit în Regatul medieval al Boemiei , un stat imperial al Sfântului Roman Empire , cu accent pe conținut precis istoric. Povestea are loc în timpul unui război din Boemia, în 1403. Din ordinul regelui maghiar Sigismund , mercenarii cumani au atacat satul minier Skalitz , o sursă majoră de argint. Unul dintre supraviețuitorii acelui masacru este Henry, fiul unui fierar. Destins și răzbunător, Henry se alătură slujbei Domnului Radzig Kobyla, care conduce o mișcare de rezistență împotriva invaziei lui Sigismund. În timp ce Henry urmărește să facă dreptate pentru familia sa ucisă, el se implică într-un efort de a readuce pe tron regele de drept al Boemiei și pe fratele său jumătate al lui Sigismund, Wenceslaus al IV -le. Jocul oferă linii de căutare ramificate și o lume deschisă mediu care încurajează jocul imersiv și include arme exacte de timpuriu, îmbrăcăminte, tehnici de luptă și arhitectură, recreate cu ajutorul arhitecților și istoricilor. Jocul a primit recenzii în general pozitive și o serie de premii Game of the Year. Criticii au lăudat povestea jocului, atenția la detalii și concentrarea asupra realismului, în timp ce critica a vizat bug-urile sale tehnice. Gameplay Kingdom Come: Livrarea este un joc de rol de acțiune setat într-un mediu mondial deschis și jucat dintr-o perspectivă în primă persoană, care utilizează un sistem de jocuri de rol fără clasă , care permite jucătorului să își personalizeze abilitățile pentru a-și asuma roluri precum războinic, bard, hoț sau hibrizii lor. Abilitățile și statisticile cresc în funcție de ceea ce face jucătorul și spune prin arbori de dialog ramificați. În timpul conversațiilor, timpul pe care un jucător îl ia pentru a lua o decizie este limitat și va avea un efect asupra relațiilor sale cu ceilalți. Reputația se bazează pe alegerile jucătorului și, prin urmare, poate aduce consecințe. Corpurile de caractere și fețele sunt create prin combinarea mai multor piese individuale cu atingeri finale. Sistemul de îmbrăcăminte are 16 fante și articole pe multe zone ale corpului care pot fi stratificate. De exemplu, un cavaler puternic blindat poate purta pe partea superioară a corpului un gambeson , urmat de o armură de poștă și placă , cu un tabard sau un pardesiudeasupra, pentru un număr de patru articole de îmbrăcăminte în fante pentru piept. Fiecare tip de îmbrăcăminte oferă diferite niveluri de protecție împotriva diferitelor tipuri de arme. De asemenea, îmbrăcămintea devine mai uzuală, mai murdară sau mai sângeroasă prin utilizare, afectând aspectul personajului. Jucătorul este capabil să folosească o varietate de arme, inclusiv săbii, cuțite, topoare, ciocane sau arcuri. Caii sunt prezentați foarte mult în joc și sunt proiectați să acționeze cu propria AI în timp ce se află sub controlul jucătorului, mișcându-se sau sărind pentru a evita mici obstacole sau pericole. Jucătorul poate lupta, de asemenea, de la călărie și își poate folosi steedul pentru a transporta obiecte dacă au nevoie de spațiu suplimentar pentru inventar, dar căpitanii de război sunt, de asemenea, combatanți competenți cu propria AI. Steeds vin cu cinci sloturi pentru blindaje și atașamente. Kingdom Come: Livrarea oferă, de asemenea, un sistem de nevoi care necesită jucătorul să doarmă și să mănânce pentru a rămâne sănătos. Echipamentele și hainele se degradează și necesită reparații. Produsele alimentare și alte produse perisabile se vor strica în timp. Jocul folosește mini-jocuri bazate pe îndemânare / stat pentru multe dintre aceste sarcini, inclusiv repararea armelor și armurilor, precum și pentru adunarea de articole noi, alegând încuietori sau buzunare, distilând alcoolul sau creând medicamente. Jocul folosește arme de lungă durată și scurtă în luptă, care se bazează pe un sistem de fizică folosind cinemică inversăpentru a determina reacțiile ambilor combatanți în funcție de viteza și greutatea unei lovituri. Acest sistem își propune să adauge mai multă varietate și realism luptei, împreună cu o varietate de mișcări de luptă de bază și mișcări de combinație, unele dintre ele putând fi deblocate de puncte de îndemânare. Diferite arme au caracteristici diferite, ceea ce le face utile în scopuri diferite. De exemplu, o sabie este o armă rapidă pentru lovire și parry, dar nu este foarte eficientă împotriva armurii grele. Căutările sunt destinate a fi neliniare , cu mai multe modalități de a finaliza obiectivele pentru a permite viabilității mai multor tipuri de caractere. Povestea prezintă câteva evenimente de amploare, cum ar fi asediile castelului și bătăliile mari. Fiecare personaj non-jucător (NPC) are rutina lor zilnică și fiecare rutină poate fi afectată de jucător. Personajele sunt capabile să reacționeze la toate acțiunile jucătorului și să își adapteze rutinele la ele. NPC-urile vor raporta infracțiuni autorităților, care vor pedepsi jucătorul în consecință, fie cu amendă, fie în timp în închisoare. Criminalitatea va afecta economia, iar oamenii vor deveni suspecti sau agresivi după crime nerezolvate. sursa
  7. KyubyZEM RPG

    PC Building Simulator este un joc video de simulare - strategie produs de The Irregular Corporation și dezvoltatorul independent român Claudiu Kiss . Jocul este centrat pe deținerea și conducerea unui atelier care construiește și întreține computere. A fost lansat inițial pentru acces timpuriu în martie 2018 pe Steam . Jocul este compatibil cusistemul de operare Windows și foloseșteinterfața de programare OpenGL . Dispune de piese din viața reală de la mărci precum ZOTAC , Corsair , Intel și NVIDIA printre numeroși alți producători. Gameplay Jocul prezintă două moduri distincte: Carieră și Free Build, fiecare necesitând stiluri de joacă diferite. Cariera În modul Carieră, jocul pune jucătorul în responsabilitatea unui atelier în care trebuie să finalizeze sarcini care implică modificarea calculatoarelor pre-construite (de exemplu, eliminarea virușilor, adăugarea de noi piese) sau construirea completă a unui computer nou pentru a câștiga bani în joc, care pot fi cheltuite pentru achiziționarea de piese noi, inclusiv carcase de calculator, plăci de bază și procesoare noi. Pe măsură ce jucătorul finalizează sarcinile, jucătorul câștigă o anumită cantitate de puncte de experiență. Când este atinsă o anumită experiență, jucătorul crește, la rândul său, deblocând piese mai noi și adesea mai avansate. Când comandați piese de calculator, jucătorului i se oferă posibilitatea de a alege între diferite date de livrare, cu cât timpul de livrare este mai scurt, cu atât mai mult trebuie să plătească numerar. Jocul oferă 3 opțiuni: livrare în aceeași zi, livrare a doua zi și livrare de 3 până la 5 zile, pentru care jucătorul plătește un plus de 100 de dolari, respectiv 30 de dolari, respectiv 10 dolari. Un calendar îi amintește jucătorului momentul în care vor sosi părțile sale. Pe măsură ce jucătorul avansează, vor începe să vadă sume mai mari de numerar depozitate în băncile lor, care ar putea fi cheltuite pentru îmbunătățirea atelierului său, permițându-le jucătorului să achiziționeze bănci suplimentare de lucru, permițându-le să îndeplinească sarcini cu mai multă eficiență. Software-ul este achiziționabil și în magazinul online, oferind o funcționalitate suplimentară computerului care le are instalate, cum ar fi posibilitatea de a monitoriza temperatura sistemului sau de a oferi un magazin online alternativ care conține piese de schimb mai ieftine și mai ieftine. De asemenea, jucătorul va putea cumpăra un dulap de stocare, folosit pentru stocarea calculatoarelor. Inbox Inbox este locul în care jucătorul primește mesaje în joc de la potențiali clienți. Jucătorului i se oferă posibilitatea de a respinge sau accepta o solicitare, cel mai adesea implicând un computer. Cererile potențiale includ eliminarea virusului, actualizarea sistemului, remedierea sistemului sau mai degrabă construirea unui computer personal cu totul nou. În funcție de cantitatea de cheltuieli necesară pentru fiecare cerere, clienții oferă de fiecare dată jucătorului o marjă de profit substanțială. Cu toate acestea, după acceptarea unei comenzi, cererile neîmplinite sunt respinse automat de la întoarcerea la client, ceea ce înseamnă că jucătorul nu poate pur și simplu să efectueze o strângere de numerar făcând nimic cu computerul. Pe măsură ce jocul avansează, lucrările cronometrate devin mai frecvente. Imposibilitatea de a efectua lucrări în limita va duce la revocarea comenzii de către client, prin faptul că jucătorii își pierd banii cumpărând piese inutile. Construiți gratuit În modul Free Build, jucătorului i se oferă bani nelimitați, iar toate părțile sunt deblocate din start. Jucătorii sunt liberi să construiască orice își doresc și nu sunt constrânși de locuri de muncă constante, ceea ce îi determină pe cei mai mulți jucători să construiască computere cu răcire cu apă la acest cost în acest mod de joc. Toate bancile de lucru și instrumentele sunt deblocate în acest mod de joc. sursa
  8. KyubyZEM RPG

    Dezonorat este un 2012 joc video stealth de actiune-aventura dezvoltat de Arkane Studios și publicat de Bethesda Softworks . Amplasat în orașul artificial din Dunwall, plin de ficțiune, plictisit de ciumă, Dishonored urmărește povestea lui Corvo Attano , gardian de corp al împărătesei insulelor. El este încadrat pentru crima ei și obligat să devină asasin, căutând răzbunare față de cei care au conspirat împotriva lui. Corvo este ajutat în căutarea sa de către loialiști - un grup de rezistență care luptă pentru recuperarea lui Dunwall, și din afară - o ființă puternică, care îl îmbrăcă pe Corvo cu abilități magice. Câțiva actori remarcați, printre care Susan Sarandon , Brad Dourif ,Carrie Fisher , Michael Madsen , John Slattery , Lena Headey și Chloë Grace Moretz au oferit lucrări vocale pentru joc. Jocul este jucat dintr-o perspectivă în primă persoană și permite jucătorului să efectueze o serie de misiuni într-o varietate de moduri, cu accent pe alegerea jucătorului. Misiunile pot fi completate prin furt, luptă sau o combinație a ambelor. Explorarea fiecărui nivel deschide noi căi și alternative pentru îndeplinirea obiectivelor misiunii și este posibilă finalizarea tuturor misiunilor, eliminând toate țintele lui Corvo, într-o manieră neletală. Povestea și misiunile sunt schimbate ca răspuns la acțiunile violente ale jucătorului sau lipsa acesteia. Abilitățile și echipamentele magice sunt concepute pentru a fi combinate pentru a crea efecte noi și variate. În cei trei ani de producție, au fost dezvoltate mai multe versiuni de Dishonored . Înainte de crearea Dunwallului - inspirat de Londra târziu din secolul al XIX-lea și Edinburgh - jocul urma să aibă loc în Japonia medievală și în Londra din secolul al XVII-lea. În timpul dezvoltării, jucătorii de test au descoperit metode de exploatare a puterilor și abilităților disponibile pentru a obține rezultate neașteptate; în loc să restricționeze aceste tehnici, proiectanții au încercat să-și redeseneze nivelurile pentru a le acomoda. Dezonorat " portativ lui a fost produs de compozitorul Daniel Licht pentru a reprezenta Londra , în secolul al XIX - lea. Dishonored a primit recenzii pozitive, concentrându-se pe narațiunile individuale ale misiunii și libertatea disponibilă în completarea acestora. Critica a căzut asupra narațiunii generale, care era considerată previzibilă și probleme în controlul caracterului jucătorului. Jocul a câștigat mai multe premii, inclusiv premiul Spike Video Game 2012 pentru cel mai bun joc de acțiune-aventură și premiul BAFTA din 2013 pentru cel mai bun joc și a fost recunoscut în mod repetat drept cel mai bun joc de acțiune-aventură din 2012 și unul dintre cele mai bune jocuri din acel an. Dishonored a fost lansat inițial la 9 octombrie 2012, pentru Microsoft Windows , PlayStation 3 și Xbox 360, și a fost ulterior completat cu conținut suplimentar concentrându-se pe asasinul Daud și căutarea sa pentru răscumpărare. Versiunile PlayStation 4 și Xbox One ale jocului au fost lansate în august 2015, iar o continuare, Dishonored 2 , a fost lansată în noiembrie 2016. Gameplay Dishonored este un joc de acțiune-aventură jucat dintr-o perspectivă în primă persoană , cu accent pe acțiunea furt și pe utilizarea gadgeturilor și a mediului pentru a elimina forțele opuse. Lumea jocului este o serie de zone de sine stătătoare, axate pe misiune, concepute pentru multiple căi de explorare în ceea ce privește mișcarea și puterile în joc. Între misiuni, jucătorul este dus într-un hub central numit pub-ul Hound Pits unde personajul jucătorului Corvo se poate întâlni cu aliații săi, poate primi informații despre misiune și obiective alternative și poate transforma lotul recuperat în echipamente noi și upgrade-uri. Zonele de joc includ docuri de încărcare, moșii regale, străzi afectate de sărăcie și o baie. Jucătorul își poate salva progresul oriunde, iar jocul include un sistem de salvare a punctelor de control. Salvarea este dezactivată în timpul luptei. Jocul are patru niveluri de dificultate, care modifică eficacitatea poțiunilor de sănătate și mana (magice), precum și conștientizarea inamicului, dauna livrată și reacție. În setarea ușoară, regenerarea sănătății este posibilă. Dishonored prezintă elemente de joc de rol , cum ar fi capacitatea de a actualiza puterile și de a face alegeri morale cu accent pe consecințe neliniare. Jocul este conceput pentru a permite jucătorului să-l completeze fără a ucide niciun personaj non-jucător (NPC), inclusiv personaje șef și ținte ale misiunii. Un exemplu de situație neletală dată de designerul co-creativ Harvey Smith a implicat jucătorul să finalizeze o misiune laterală pentru un personaj și, în schimb, acel personaj a răpit două și țintele lui Corvo. Fiecare misiune conține mai multe modalități de a explora și atinge ținte. Mișcarea și explorarea nivelurilor este concepută pentru a sprijini abilitățile personajului jucătorului, mai degrabă decât căi specifice care vizează un anumit stil de joc, cum ar fi hacking-ul sau furișul. Elementele specifice ale misiunilor, cum ar fi modificările de culoare ale îmbrăcămintei și ale măștii într-o misiune sunt randomizate, necesitând jucătorul să exploreze zona de joc pentru a găsi ținta de fiecare dată când misiunea este jucată. Acțiunile jucătorului nu sunt considerate bune sau rele, ci sunt urmărite de un sistem „haos” care înregistrează cantitățile de foc prietenos, violență și decese pe care le provoacă jucătorul. Acest lucru modifică lumea jocului, afectând povestea fără a pedepsi jucătorul sau forțându-i să aleagă un stil de joc peste altul. De exemplu, un NPC care respinge violența poate refuza să-l sprijine pe jucător sau poate chiar să-i trădeze. Jocul reacționează la haosul provocat în moduri scriptice, cum ar fi schimbarea dialogului și a modurilor dinamice, cum ar fi creșterea prezenței șobolanilor și a cetățenilor afectați și adăugarea de noi scene. Aceasta poate afecta misiunea activă și misiunile viitoare. Sistemul influențează, de asemenea, care dintre cele două terminații ale jocului este atins, cu variații bazate pe care personaje trăiesc sau mor. [16] Folosirea violenței permite finalizarea misiunilor în mai puțin timp decât folosirea unei abordări sigure, dar violența consumă mai multe resurse în joc, precum sănătate și poțiuni de mana, care sunt necesare mai des în lupta directă. Abilități și puteri Dishonored are șase puteri active, patru puteri sau îmbunătățiri pasive și patruzeci de farmecuri osoase care îi conferă jucătorului avantaje supranaturale, cum ar fi capacitatea de a crește durata deținerii șobolanului. La început, doar trei farmece osoase pot fi active în orice moment; până la șase pot fi active prin upgrade-uri opționale. Smith și designerul Raphaël Colantonioa declarat că este imposibil pentru un jucător să acumuleze toate puterile și abilitățile într-o singură evoluție. Jucătorul necesită mana pentru a utiliza aceste abilități; mana se regenerează parțial după utilizare pentru a permite utilizarea puterilor „Blink” și „Dark Vision”, dar poțiunile de mana sunt necesare pentru a regenera mai multă mană, restricționând utilizarea unor abilități de costuri mai mari precum „Possession” și „Bend Time”. Armele magice și clasate sunt atribuite controlului mâinii stângi a personajului jucătorului și o sabie este atribuită controlului mâinii drepte. Principalele puteri supranaturale sunt deblocate și achiziționate cu ajutorul runelor - artefacte sculptate din osul balenei - și fiecare poate fi modernizat. Puterile includ „Dark Vision”, care permite jucătorului să vadă inamicii prin pereți, câmpul lor vizual și evidențiază obiectele interactive; „Blink”, o abilitate de teleportare pe distanțe scurte; "Posesie", care permite jucătorului să locuiască temporar și să dețină alte personaje; „Roi devorator”, care convoacă un roi de șobolani mortali; „Bend Time”, care încetinește sau îngheață timpul; „Vânt explozie”, o rafală de vânt care poate da jos dușmanilor; și „Shadow Kill” care transformă dușmanii morți în cenușă, jucătorul poate folosi arme incluzând o sabie, grenade, o arbaletă și pistoale. Monede trebuie colectate pentru a îmbunătăți armele și gadgeturile. Stealth se bazează pe limitarea vizibilității personajului jucătorului; ascunderea în spatele obiectelor și clădirilor, evitarea conului de vedere al inamicilor și evitarea zonelor luminate ajută la reducerea detectării. Când se ascunde în spatele unui obiect, jucătorul se poate apleca în jurul părților pentru a vedea zona imediată și streașina, iar atâta timp cât Corvo rămâne ascuns, inamicii săi nu-l vor vedea. Jucătorul poate, de asemenea, să se uite prin găurile de cheie pentru a înțelege camerele închise. Furișarea în spatele inamicilor permite jucătorului să le supună în tăcere, iar corpurile inconștiente sau moarte pot fi mutate și ascunse. Gărzile au mai multe stări de alertă, de la normal la suspect; ei pot deveni conștienți de prezența jucătorului sau îi pot căuta în mod activ. Enemy inteligenta artificiala (AI) va răspunde la sunet și poate fi distras folosind sunet pentru a atrage polițiștilor de departe de pozițiile lor. Dacă jucătorul rămâne ascuns de paznici, vigilența lor va scădea la „conștient”, dar nu va reveni la normal în misiunea respectivă. Dușmani comunică stările lor de alertă aliaților lor, crescând nivelul de alertă pe toată durata misiunii. sursa
  9. KyubyZEM RPG

    UFC 2009 Indiscutat este un joc video mixt despre arte marțiale care prezintă proprietăți și luptători de luptă pentru lupta finală dezvoltate de Yuke's și publicate de THQ . Jocul a fost lansat pentru PlayStation 3 și Xbox 360 . Este primul joc lansat în conformitate cu acordul THQ din 2007 cu UFC și este primul joc UFC lansat de la UFC: Sudden Impact în 2004. O demo playabilă a UFC 2009 a fost lansată pe Xbox Live și PlayStation Network pe 23 Aprilie 2009, și a prezentat un tutorial și un meci de expoziție între Chuck Liddell și Mauricio Rua. O continuare, UFC Undisputed 2010 a fost lansată pe 25 mai 2010. Stiluri de lupta Dezvoltatorii de la Osaka Yuke au inclus 6 stiluri principale de luptă pentru luptătorii din joc; Stricing: Box , Kickboxing și Muay Thai , Grappling: brazilian Jiu-Jitsu , Judo și Wrestling . Aceste stiluri sunt plasate în două categorii, permițând unui personaj să aibă unul dintre stilurile de luptă din fiecare din aceste categorii. De exemplu: Georges St. Pierre are Kickboxing și Wrestling drept cele două stiluri de luptă. Categoria „standup” permite box, Muay Thai sau Kickboxing, în timp ce stilul de grappling poate fi format din brazilianul Jiu Jitsu, Wrestling sau Judo. Diverse În numărul de mai 2009 al luptei! Magazinul , THQ a evidențiat unele dintre dezavantajele cu care s-au confruntat în timpul dezvoltării jocului, ca urmare a diferitelor probleme de clipping din cadrul detectării coliziunii. Aceștia au afirmat că au eliminat-o pe steaua UFC , Clay Guida, din listă, din cauza problemelor de tundere prezentate de părul său lung pe modelul său de personaje și se zvonea că Dana White chiar i-a oferit 10.000 de dolari pentru a-l tăia, dar a refuzat, acest lucru a fost respins de Guida într-un interviu pentru Pro MMA Radio, unde a declarat că ar fi făcut orice pentru a fi în joc, inclusiv tăierea părului, dar pur și simplu nu a fost întrebat. Poziții Southpawau fost, de asemenea, excluse pentru probleme de tuns. Ca atare, luptătorii Southpaw precum Rich Franklin se luptă cu poziția ortodoxă din joc. Membrii echipajului TapouT, Charles Lewis Jr. (Masca) și Punkass, sunt personaje care pot fi deblocate progresând prin modul de carieră. Zgârie-nori este deblocată cu un cod. Câștigătorii Ultimate Fighter din sezonul 8 Ryan Bader și Efrain Escudero , disponibili anterior doar printr-un cod exclusiv de precomandă de la GameStop , au fost puse la vânzare prin XBLA și PSN la 10 septembrie 2009. sursa
  10. KyubyZEM RPG

    @KabanMutltumesc pentru efort, am sa iti aleg opera ta. Se poate T/C.
  11. KyubyZEM RPG

    +1 daca ti-a placut.
  12. Unde putem vorbi si noi ceva? privat

    1. IngeruDrogat

      IngeruDrogat

      Imi poti da mesaj si vorbim acolo.

  13. KyubyZEM RPG

    Thief Simulator Simulatorul de hoți vă permite să trăiți din fantezia de a fi un criminal impulsiv cu foame de bani în timp ce pradați în umilul cartier din Greenview Street, înregistrând orice loot pe care îl puteți pentru o schimbă de numerar la magazinul dvs. local de amanet. Pe măsură ce eficiența dvs. de hoț se îmbunătățește, veți avea acces la gadgeturi mai sofisticate, cum ar fi ochelari de vedere de noapte și laptopuri de hacking și, de obicei, există mai multe opțiuni disponibile pentru a scoate un hoț, așa că depinde de jucători dacă doresc să-l îndrăznească și încercați să blocați ușa din față sau să vă strecurați în spate pentru a încerca să găsiți o fereastră deschisă. Stealth-ul este crucial, deoarece nu există nicio opțiune de a tăcea chiriașii sau de a mitui poliția dacă ești prins. În schimb, trebuie să fiți atenți la fiecare acțiune, asigurându-vă că nu sunteți văzuți de trecători în timpul activității suspecte, precum ghemuirea în tufișuri sau purtarea unei bretele. Dacă observați lumini roșii și albastre care se învârt în direcția dvs., puteți alege să vă ascundeți sub un pat sau într-o haldă de afară, deși dacă vă simțiți în pericol pentru a vă risca, puteți face o pauză pentru mașina dvs. și încercați să vă îndepărtați. . Din fericire, prețul reținerii nu este unul abrupt, întrucât vă veți întoarce înapoi la ultimul punct de control și orice pradă colectată în timpul stintului eșuat va fi pierdută. După un succes, sunteți calificat la performanța dvs. și primiți XP suplimentar în funcție de cât de competent ați fost ca hoț. Dacă ați spart o fereastră, ați alertat polițiștii sau ați plecat cu altceva decât un toaster și o cratiță, atunci este puțin probabil să primiți o mare parte din bonus. Câștigând XP și nivelând câștigați puncte de abilitate care pot fi investite în arborele de abilități pentru a debloca noi abilități, cum ar fi posibilitatea de a urca garduri și a camerelor de securitate în cutii poștale. Există o listă impresionantă de abilități care pot fi învățate, dar am găsit alegerea noastră în mare parte dictată de poveste, deoarece avem nevoie de anumite abilități pentru a progresa. Ne-am găsit la o răscruce la un moment dat, deoarece am vrut cu adevărat să ne îmbunătățim capacitatea de transport, dar, de asemenea, nu am vrut să trebuiască să măcinăm și să întârziem progresul nostru. La baza de domiciliu, există un computer în care puteți cumpăra sfaturi înainte de jafuri, să îndepliniți cereri pentru alți infractori umbrosiți și să cumpărați articole noi, cum ar fi încuietori, lanterne și mănuși de urcare. În fila Rent-a-Thug poți să te asumi cu misiuni secundare care, de obicei, te văd că furi un articol specific sau distrugi bunurile prețioase ale cuiva pentru o recompensă în bani. Aceste misiuni se pot simți puțin repetitive, dar sunt un mijloc de nivelare dacă nu ați fost prea bine în timpul principalelor misiuni de poveste. Pe Blackbay puteți achiziționa câteva indicii utile despre proprietăți, cum ar fi rutine de chiriași, sfaturi de securitate și sugestii despre locații valoroase pentru loot. Acest lucru poate face lucrurile în mod semnificativ mai ușor, deoarece nu va trebui să spionați în tufișuri sau să verificați fiecare ușă, dar sfaturile costă. Un lucru pe care l-am remarcat destul de repede este că AI-ul nu avea inteligență. Un alt lucru, faptele noastre păreau să nu aibă niciun impact asupra cartierului pe care l-am jefuit în fiecare seară. De exemplu, am vizat 110, 111 și 112 Greenview Street în trei nopți consecutive și nimeni nu s-a arătat suspect și proprietarul magazinului de amanet nici măcar nu arunca un ochi în timp ce lăsam telefoane, imprimante supradimensionate și obiecte decorative la el în fiecare zi. Ar fi fost grozav dacă ar fi fost mai multe consecințe pentru a fi leneș ca un hoț, cum ar fi unii chiriași care își ascund obiectele de valoare de frica de a nu fi jefuiți sau să instaleze noi sisteme de securitate după ce au fost loviți pentru prima dată. Trebuie să menționăm controalele de conducere, deoarece acestea se simt în special neplăcute și nu s-a simțit niciodată cu adevărat ca și cum am avea controlul vehiculului nostru atunci când ne deplasăm cu viteză mare. Ne-am trezit că trebuie să stropim constant la reparații, în timp ce trânteam în copaci și garduri și, din moment ce misiunile au eșuat automat dacă lovești un pieton, a trebuit să conducem cu durere încet, creșterea suspiciunilor și mai mult în timp ce ne-am îndepărtat de scena unui bâlbâit. . De asemenea, în ceea ce privește controlul lucrurilor, merită subliniat faptul că în prezent nu există niciun suport al controlorului, care desigur poate fi o durere pentru mai mulți jucători casual. Se poate ca Thief Simulator să nu ne fi atras atenția atât cât am sperat inițial, dar este totuși o distracție suficient de distractivă plină de multă tensiune și alegerea jucătorului. Ne-am bucurat graba de a ne strecura în jurul nostru știind că avem doar câteva minute pentru a răsturna mărfurile și a evada nedetectate, iar vasta sa cutie de instrumente de gadgeturi deblocate ne-a oferit o mulțime de jocuri. Aspecte esențiale, cum ar fi AI și controalele de conducere, parcă s-ar fi putut face cu ceva mai multă muncă și am fost dezamăgiți de modul în care arborele de îndemânare s-a simțit în mare măsură dictat de misiunile de poveste. Merită să descoperiți articulația dacă căutați un titlu furtiv care nu se ia prea în serios, dar nu este probabil să câștigați noi fani ai genului.sursa
  14. KyubyZEM RPG

    .
  15. KyubyZEM RPG

    Control este un joc video acțiune-aventură dezvoltat de Remedy Entertainment și publicat de 505 Games . Jocul se învârte în jurul Biroului Federal de Control (FBC), o agenție secretă a guvernului american însărcinată să conțină și să studieze fenomene care încalcă legile realității. În timp ce Jesse Faden, noul director al Biroului, jucătorii explorează cea mai veche casă -sediulparanormal paranormal al New York- ului FBC- și folosesc abilități puternice pentru a învinge un inamic mortal cunoscut doar ca Hiss, care a invadat și a corupt realitatea. Control a fost lansat la 27 august 2019 pentru Microsoft Windows (prin intermediul magazinului Epic Games ),PlayStation 4 și Xbox One . Controlul este un joc video acțiune-aventură dezvoltat de Remedy Entertainment și publicat de 505 Games . Jocul se învârte în jurul Biroului Federal de Control (FBC), o agenție secretă a guvernului american însărcinată să conțină și să studieze fenomene care încalcă legile realității. În timp ce Jesse Faden, noul director al Biroului, jucătorii explorează cea mai veche casă -sediulparanormal paranormal al New York- ului FBC- și folosesc abilități puternice pentru a învinge un inamic mortal cunoscut doar ca Hiss, care a invadat și a corupt realitatea. Control a fost lansat la 27 august 2019 pentru Microsoft Windows (prin intermediul magazinului Epic Games ),PlayStation 4 și Xbox One . Gameplay ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- La fel ca proiectele anterioare ale lui Remedy, Controlul este jucat dintr-o perspectivă a unei a treia persoane și este construit folosind proprietatea Northlight Engine a lui Remedy, care a fost folosit pentru prima dată pe titlul anterior al companiei Quantum Break . În calitate de Jesse Faden, jucătorii poartă arma de serviciu, o armă de foc supranaturală care poate fi adaptată într-o varietate de forme diferite, cu diferite aplicații de luptă. În plus față de arma de serviciu, Jesse deține, de asemenea, o varietate de abilități supranaturale, inclusiv telekineză, levitație și capacitatea de a controla anumiți dușmani. Arma de serviciu și abilitățile lui Jesse cheltuiesc atât energia lui Jesse, necesitând un echilibru în utilizarea lor. Arma de servicii poate fi modernizată pe tot parcursul jocului printr-un arbore de îndemânare; Pentru a câștiga noi puteri, jucătorii trebuie să localizeze diverse Obiecte de Putere - obiecte obișnuite acționate de forțe supranaturale - ascunse în întreaga Casă cea mai Veche. Datorită versatilității încărcărilor jocului, sistemul de luptă al controlului poate fi personalizat și echilibrat în funcție de preferințele personale ale fiecărui jucător. Sănătatea în control nu se reîncarcă automat și trebuie să fie preluată de la dușmani căzuți. Controlul este setat în Oldest House, un zgârie-nori fără caracter caracteristic Brutalist din New York , care este menționat în joc ca „Locul puterii”. Interiorul celei mai vechi case este mult mai mare decât exteriorul său, un tărâm supranatural enorm, în continuă schimbare, care sfidează legile spațiului . Controlul este construit în Metroidvaniaformat, cu o hartă mondială mare care poate fi explorată într-un ritm neliniar, spre deosebire de titlurile anterioare ale lui Remedy, care erau în primul rând liniare. Pe măsură ce jucătorul deblochează noi abilități și îndemânare pe tot parcursul jocului, noi zone ale casei cele mai vechi pot fi explorate, deschizând diverse căutări laterale. Anumite zone cunoscute sub numele de Puncte de control pot fi folosite pentru a călători rapid în întreaga clădire după ce au fost curățați de dușmani. Un nou sistem de AI cunoscut sub numele de Encounter Director controlează interacțiunile cu dușmanii, pe baza nivelului și locației jucătorului în Casa cea mai Veche. Dușmani în controlsunt predominant agenți umani ai FBC deținuți de Hiss, o altă forță mondială. Acestea variază de la oamenii standard care poartă arme de foc până la variații puternic mutate, care posedă o varietate de superputeri. Unele dintre abilitățile lui Jesse îi permit să preia temporar controlul minții dușmanilor, transformându-i în aliații săi și permițând utilizarea abilităților lor în beneficiul jucătorului. sursa
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.