KyubyZEM RPG Posted October 10, 2019 Share Posted October 10, 2019 BatelleTech este un Wargaming și știință militară fiction franciza lansat de FASA Corporation în 1984, achiziționată de WizKids în 2001, șideținută din 2003către Topps . Seria a început cu debutul FASA al jocului de bord BattleTech (numit inițial BattleDroids ) de Jordan Weisman și L. Ross Babcock III și a crescut de atunci pentru a include numeroase extinderi la jocul inițial , mai multe jocuri de masă, jocuri de rol , video jocuri , ajoc de cărți colectabil , o serie de peste 100 de romane și un serial de televiziune animat . Istoric Istoria fictivă a BattleTech acoperă aproximativ 1.150 de ani de la sfârșitul secolului XX până la mijlocul 32. Majoritatea lucrărilor din serie sunt realizate în deceniile timpurii până la mijlocul secolului 31, deși câteva publicații privesc vârste mai vechi. MechWarrior: Evul întunecat și romanele sale legate au loc la mijlocul anilor 3100. Tehnologie Nivelul tehnologiei evidente în BattleTech este un amestec neobișnuit de extrem de futurist și aproape modern. Universul se bazează în mare parte în concepte de ficțiune științifică - o mare parte a tehnologiei utilizate este fie similară în avansarea celei din zilele noastre, fie se bazează pe tehnologia considerată plauzibilă în viitorul apropiat, cum ar fi pistolul . Multe excepții, în special călătoriile interstelare mai rapide decât ușoarele și comunicarea superluminală , depind de principii pur fictive sau speculative. Tehnologia avansată radical se amestecă cu tehnologii aparent anacronice, cum ar fi motoarele cu ardere internă și armele cu proiectile .Inteligența artificială , nanotehnologia , androizii și multe alte capse ale ficțiunii viitoare sunt în general absente sau reduse. Războiul neîncetat este, în general, acuzat de progresul inegal, distrugerea industriei și a institutelor de învățare de-a lungul secolelor de război, având ca rezultat pierderea multor tehnologii și cunoștințe. Pe măsură ce rivalitățile și conflictele au continuat, tehnologiile avansate sunt reamenajate pentru câmpul de luptă. Unul dintre primele și cele mai importante evenimente din tehnologia BattleTech a fost apariția călătoriilor mai rapide decât ușoarele. Oamenii de știință au testat cu succes un motor FTL în 2107, iar la sfârșitul anului următor au montat prima călătorie cu echipament de lungă durată, un salt de 12 ani la sistemul stelelor Tau Ceti . Cu toate acestea, mai rapid decât lumina de comunicare nu ar fi dezvoltat până în 2630.Progresele tehnologice au continuat încet , dar constant , prin mileniul al treilea, în special inclusiv dezvoltarea primului BattleMech în 2439. Acest avans a atins apogeul în ultimii ani ai Stelei Ligii cu calcul, comunicații, senzori, sisteme de alimentare și motor, științe medicale și alte tehnologii, atingând niveluri ridicate de rafinament. După prăbușirea Ligii Stelelor în 2781, statele sale constitutive au căzut într-o luptă prelungită pentru supremație, cunoscută sub numele de Războaiele succesiunii . Conflictul a cunoscut utilizarea comună a armelor de distrugere în masă și distrugerea pe scară largă a fabricilor, șantierelor navale și a instalațiilor de cercetare, ceea ce a dus la o degradare lentă dar constantă a expertizei științifice și tehnologice. Până în zorii celui de-al patrulea mileniu, puține site-uri din sfera interioară au păstrat capacitatea de a construi sau chiar de a repara dispozitivele mai sofisticate din epoca Star League, iar cache-urile pierdute sau ascunse ale unui astfel de „lostech” au devenit foarte căutate. O unitate mercenară, Grey Death Legion, a descoperit un astfel de cache, inclusiv un nucleu de memorie al Ligii Stelelor, pe planeta Helm în 3026, o descoperire care a stârnit o renaștere tehnologică majoră. Exodul de o mare parte a Forței de Apărare a Ligii Stelelor după prăbușirea Ligii a fost, de asemenea, o lovitură semnificativă pentru dezvoltarea tehnologică în Sfera Interioară, deoarece a inclus multe dintre cele mai avansate nave și piese de hardware. Ulterior, pentru a deveni cunoscute sub numele de Clanuri, aceste forțe, spre deosebire de cele din sfera interioară, și-au păstrat tehnologia și au făcut rafinări și îmbunătățiri care le-au pus în fața omologilor lor din statele succesoare. Revenirea clanurilor în sfera interioară în 3048 a determinat o evoluție tehnologică. În august 3132, o calamitate misterioasă a prăbușit rețeaua de generatoare de hiperpulse, inhibând comunicarea interstelară și anunțând o încetinire a dezvoltării tehnologice. wikipedia.org Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyubyZEM RPG Posted October 11, 2019 Author Share Posted October 11, 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts