Tupi Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 (edited) ~ GetPlayerArmour & SetPlayerArmour ~ Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd și am definit SCM-ul #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define SCM SendClientMessage Putem crea o comandă prin care să aflăm nivelul de armură unui jucător folosindu-ne de: GetPlayerArmour(playerid, Float:armour) CMD:getarmour(playerid, params[]) { new id, Float:armour, string[128], playername[16]; if(sscanf(params, "u", id)) return SCM(playerid, -1, "Use: /getarmour <PlayerID>"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SCM(playerid, -1, "Player not connected"); GetPlayerName(id, playername, 16); GetPlayerArmour(id, armour); format(string, 128, "%s are %0.2f armura", playername, armour); SCM(playerid, -1, string); return 1; } Putem crea o comandă prin care să setăm nivelul de viață a unui jucător folosindu-ne de: SetPlayerArmour(playeid, Float:armour); CMD:setarmour(playerid, params[]) { new id, string[128], sendername[16], receivername[16]; if(sscanf(params, "ui", id, health)) return SCM(playerid, -1, "Use: /gethp <Name/Playerid> <Health>") if(!IsPlayerConnected(id) || id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, -1, "Error: Player not connected!"); if(health < 0 || health > 100) return SCM(playerid, -1, "Invalid health); GetPlayerName(playerid, sendername, 16); GetPlayerName(id, receivername, 16); SetPlayerArmour(id, health); format(string, sizeof(string), "I-ai setat armura lui %s la %d.", receivername, health); SCM(playerid, -1, string); format(string, sizeof(string), "%s ti-a setat armura la %d.", sendername, health); SCM(id, -1, string); return 1; } Nota: Această metodă poate fi folosită și în callback-uri care sunt apelate de timere sau de alte callback-uri. forward DecreaseArmour(playerid) public DecreaseArmour(playerid) { new Float: armour; GetPlayerArmour(playerid, armour); SetPlayerArmour(playerid, armour-10.0); if(armour-10.0 < 0.0) SetPlayerArmour(playerid, 0.0); return 1; } * În momentul în care callback-ul DecreaseArmour este apelat jucătorul cu ID-ul pe care îl conține primeste -10 armură. * Pentru orice întrebare/nelămurire puteți trimite un PM la un Programmer sau să deschideți un topic in secțiunea Help and Discussions. Edited January 29, 2021 by Tupi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tupi Posted November 25, 2020 Author Share Posted November 25, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts