Jump to content

Test drive Dacia Logan TCe 90 CVT – Dați câte una să ajungă la toată lumea!


Claude.
 Share

Recommended Posts

Test drive Dacia Logan TCe 90 CVT – Dați câte una să ajungă la toată lumea!

 

Noua Dacia Logan va fi, fără dubii, bestseller-ul anului în România. Așa cum e Logan de când a venit pe lume. Am luat la test drive versiunea de top, TCe 90 cu transmisie automată CVT și echipare Comfort.

 

Uitați tot ce știați despre Dacia Logan. Nu mai este valabil. Dacia a dus cel mai vândut model românesc la nivelul următor. Motor nou, transmisie nouă, dotări noi și lista poate continua.

 

Fotografiile prezentate în toamna anului trecut au făcut valuri. Valuri face acum Logan și pe stradă, unde oamenii întorc capul după ea. “E de lux!”, “Calitate!”, “E mașină acum!” sunt doar câteva dintre complimentele primite cu un aer de superioritate în trafic. Merită menționat că s-a întâmplat în timp un ce aștepta cuminte în blocaj, între un Maserati Ghibli și Mercedes-Benz G 63. Așa că… oglindă, oglinjoară, cine-i cea mai… Mașina Anului 2021 din țară? Da, ați ghicit!

 

Logan are acum, în echiparea standard, faruri LED pentru poziții, fază scurtă și lumini de zi, care imită forma literei “Y”, în care vedem înscrisul “DACIA”. Ca să știm cu cine avem de-a face. Arată în realitate mai bine decât în fotografii și îi asigură mașinii o atitudine sigură pe sine. Sub ele, proiectoarele de ceață. Între ele, logo-ul uriaș al brand-ului românesc.

 

 

Logan arată robust, musculos ca un bodybuilder care n-a ratat niciun antrenament la sala de forță. Din profil, se observă jantele Amaris de 16 inci și o linie a plafonului, care se alungește descendent spre un spate care, până mai ieri, era un punct sensibil la Logan. “Prea multă tablă”, era reproșul principal. Acum au apărut acolo niște linii orizontale, fluide, care îi face pe cârcotași să se răzgândească.

 

Dar unde este evacuarea? Ne-am tot contorsionat în poziții bizare ca să o găsim. Ei bine, e în lateral – da, da, ca la Clasa G de la Mercedes, dar nu la vedere!

 

Test drive noua Dacia Logan – Poftiți la bord!

Când mă apropii de mașină, ea detectează cheia transformată în card și deschide portierele. Când plec de lângă mașină, se închide singură. Dar încă n-am de gând să plec.

 

Pentru că de anul acesta sunt dotări obligatorii la vehiculele comercializate pe piețele din Uniunea Europeană, și Logan a primit frânare automată de urgență și buton pentru apelarea numărului de urgență în caz de accident.

 

La bord se regăsesc scaune noi cu tapițerie Comfort. Din aprilie 2021, noua Dacia Logan va putea fi configurată și cu scaune încălzite.

 

Apar inserții din material textil plăcut la atingere în bord și pe cotierele din portiere.

 

Test drive noua Dacia Logan (4)

 

Scaunul șoferului este reglabil și pe înălțime și volanul, îmbrăcat în piele la această echipare, se poate regla, în sfârșit, și pe adâncime, nu numai pe înălțime.

 

Un ecran tactil de 8 inci redă sistemul Media Nav cu meniu simplu, ușor de navigat. Lângă el, un suport de telefon binevenit în era aplicațiilor de monitorizare a traficului. Și ca să nu te încolăcești în cabluri, o mufă USB iluminată, ca să fie ușor de găsit, și-a găsit loc chiar în spatele suportului de telefon. O alta se află la baza consolei centrale, iar în lateral, către pasager, un mic spațiu de depozitare.

 

Mai mult spațiu și mai mult confort în spate în noua Dacia Logan

 

Pentru confortul celor care iau loc în spate, lungimea și ampatamentul au crescut. Sunt geamuri electrice și acolo. Și tot cei din spate beneficiază de prezența unor măsuțe montate în spătarele scaunelor, în care și-au făcut loc și suporturi de pahare. De acolo, plasticul de pe fețele ușilor nu e foarte plăcut la atingere. Dar nici Logan nu costă o avere.

 

Ca să nu mai auzi bagajele migrând la fiecare viraj în portbagaj, a apărut acolo un sistem de compartimentare a spațiului disponibil. Astfel se pot folosi mai practic cei 528 de litri. Iar spațiul este de-a dreptul uriaș. Pui acolo, cărucior de copil, troller, cățel și purcel. Metaforic vorbind în privința ultimelor două, desigur. Da, da, știm, metaforele se opresc la masa de Crăciun. Nici urmă de antifonare în portbagaj, așa că aveți grijă ce cărați. Sub podeaua falsă, mai apare un mic spațiu de depozitare.

Test drive noua Dacia Logan (14)

 

Sursa

 

Link to comment
Share on other sites

  • .Aku locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.